Beatbrother's HT

Gestart door beatbrother, maart 13, 2009, 17:03:50

Vorige topic - Volgende topic

W.Otter

jeeeezus :headbanging:
heeel erg dik!! gefeliciteerd  :pompom:
ben niet snel jaloers maar dit is toch wel een erg klasse ruimte!!

geniet ervan :)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Jumping Jack

Damn, wat een mooie ruimte zeg! Heel erg strak, me like  :worship:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Zefanja

Man dat is echt heel gaaf geworden!
Akoestisch ook helemaal naar wens?

En uiteraard, geniet er van!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

high-q

Ontzetttend mooie foto update, erg indrukwekkend!
Vervelend van het tapijt. Jammer dat je zo lang moet wachten, maar misschien is het aan het einde wel de moeite waard.
Ben erg benieuwd wat je gaat beslissen qua afwerking van de wanden.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

beatbrother

Citaat van: high-q op september 17, 2012, 09:48:21
Ontzetttend mooie foto update, erg indrukwekkend!
Vervelend van het tapijt. Jammer dat je zo lang moet wachten, maar misschien is het aan het einde wel de moeite waard.
Ben erg benieuwd wat je gaat beslissen qua afwerking van de wanden.

Tja, ik ben er echt nog niet over uit wat ik ermee moet doen.
Je ziet die donkere muur tussen de zuilen.
Dat is geverfd in dezelfde kleur als het tapijt dat op de rest van de muren moet komen.
Initieel zou enkel dat stukje geverfd blijven omdat daar de dipool speakers ophangen en die hebben blijkbaar reflectie van de muren nodig om optimaal te werken en met tapijt heb je minder reflectie.
Naar akoustiek toe vind ik het nu wel heel goed klinken, dus eventueel zou ik het ook wel geverfd willen hebben ipv tapijt, maar dat is wel jammer, want het verven doe je best alvorens het grondtapijt erin ligt, want nu is het heel moeilijk om die aansluitingen te maken zonder verf op het tapijt te hebben.

Ik heb zojuist telefoon gehad van het bedrijf van de tapijten en zij hebben een staal voor mij liggen van een soortgelijk tapijt dat ze willen voorstellen en dat onmiddellijk leverbaar is.
Vanmiddag dus eventjes gaan ophalen. Ik ben benieuwd.  ;D

RalphH

Wat een ontzettend vette ruimte! :worship: :worship:
Veel plezier er van.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Steven Coymans

Ziet er geweldig uit. Kan je alleen maar veel plezier in gaan beleven.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

FvP

die sterrenhemel geeft toch wel een serieuze illusie van diepte :)

beatbrother

Ik ben zojuist het nieuwe staal gaan halen voor het tapijt op de muur en het is een complete NO GO.  :crazy:
Ze gaven me iets grijs-groen mee.  :crazy:
Dus nu ben ik er nog niet over uit wat ik het beste zou doen.
Wachten tot het geleverd wordt (als het nog geleverd kan worden, want daar kan niemand me iets over zeggen) ofwel
toch alles verven, maar dan vraag ik me af als dat nog mogelijk is, want het grondtapijt ligt ook al.  :notify:

Robbo

Zeer fraai gedaan.  Zo zie ik het zelf ook graag: strak afgewerkt en front speakers uit het zicht / strak aan de muur.

Ook de plaatsing van het rack vind ik goed verzonnen.

Keerzijde

Citaat van: beatbrother op september 17, 2012, 13:24:52
ofwel toch alles verven, maar dan vraag ik me af als dat nog mogelijk is, want het grondtapijt ligt ook al.  :notify:

Gewoon order annuleren en mooi schilderen.
Iets meer afplakken of afdekken dan je normaal zou doen en geen enkele reden
waarom je vlekken op je tapijt zou krijgen.

Maaruh... je hebt er weer een jaloerse leacher bij hoor!  :nopompom:
Gelukkig beschik ik in de kelder ook over een ruimte van 6x5 waar ik binnenkort aan ga beginnen.
Hopelijk kan ik iets van dat jaloerse gevoel wegwerken wanneer ik jouw ruimte (en die van HTIP)
als inspiratiebron gebruik...   ;D

Ps: enig idee hoeveel die sterrenhemel optie gekost heeft?
Epson EH-TW6100 EH-TW9400 - Onkyo TX-NR616 TX-NR686 - Jamo S608 HCS3 - BK XXLS400 FF - Cinemat 1.2 scherm (350x180) - Mede8er 600X3D - RB Pie 3 + OSMC/KODI - Logitech Smart Control - Synology DS209 / DS214 / DS218Play

Peerless Monster

Lekker strak zeg! Wauw.
Ik ga ook weer eens knutselen als ik dit zo zie ;D
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Qlivian

Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

Da-lite

Jou ruimte ziet er super uit , zeer geslaagd .. en die zetels   :inlove:
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

svenG

beatbrother

Thanks voor de vele leuke reacties. Binnenkort mss maar eens een M&G organiseren ?  ;D

MVG

Ik heb zojuist even je foto's bekeken, en je topic een beetje gevolgd. En...  :clapping: Wauw zeg!

De hele ruimte is prachtig, erg gaaf gedaan! Zo op de foto is het net of er geen dak boven de HT zit, die sterrenhemel geeft echt een diepte illusie! Is dat in het echt ook zo?

Geniet ervan!  :headbanging:

R

CoSo

Start to HT

OMG!

Wil iemand mijn mond van de grond oprapen...

Dit is the max! :o :o :o

Jean Sibelius

Heel mooi geworden! 8) (persoonlijk zou ik wachten of de wandbekleding die je had uitgezocht echt niet leverbaar is)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

W.Otter

Citaat van: beatbrother op september 17, 2012, 19:10:38
Thanks voor de vele leuke reacties. Binnenkort mss maar eens een M&G organiseren ?  ;D

denk dat t een hele lange wachtlijst wordt  8)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

clockwork

Citaat van: Jean Sibelius op september 18, 2012, 07:29:56
Heel mooi geworden! 8) (persoonlijk zou ik wachten of de wandbekleding die je had uitgezocht echt niet leverbaar is)

Mee eens. Waarom zou je het nu afraffelen? Je kunt de ruimte toch gebruiken?

Maar het is echt prachtig geworden. :worship: Mijn complimenten.

Bestel maar vast wat dranghekken voor die M&G's (want het wordt vast een wekelijks  terugkerend spektakel. ;))
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Werkelijk prachtig geworden :wub: De achterwand bekleden met tapijt heb je niet alleen gekozen voor het optisch effect neem ik aan. Ik heb de achterwand bekleed om reflectie van het harde oppervlak te voorkomen. Kortom, ik zou wachten tot het tapijt er is. Kan je zonder al te veel rommel maken monteren.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive