Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

morca

Wauw mooi versterker man ,zo te horen bevalt ie zeer goed.als je platenspeler vd week binnen is ,is deze net mooi ingedraaid, dan kan het feest beginnen :music:
Veel plezier van je aankoop :thumbs-up:

Peerless Monster

Wat een ontzettend mooi apparaat zeg!!
Wow! Ik had een typefout gemaakt met mijn Iphone. Analogie, maakt hij er dan van, aangezien hij Analogue niet begrijpt...
Ach what in the name... Dit wordt een mooie ;)

Ik ben net thuis, dus hij wordt morgenvroeg lekker ingepakt en op de post gedaan...
Als jet niks vind, verkoop je gewoon de arm aan 200 euro ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Xander32

Direct inruilen die receiver en voor `t stereo gaan :thumbs-up:.




Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Groningen

Citaat van: Xander32 op april  6, 2011, 21:45:32
Direct inruilen die receiver en voor `t stereo gaan :thumbs-up:.




Sander.


Mee eens. ;D

Maar Robbert, neem rustig de tijd voor je een beslissing gaat nemen.

JCL

Hey Robbert,

Misschien is de einbak die ik te koop heb staan wat voor jou? Heb ermee op CM7 gedraait en dat klinkt verdomt goed! Mocht je die als de CA terug is een keertje willen lenen: be my guest! De verkoop schiet niet echt op (wachten tot die ene liefhebber op de stoep staat) en als hij net buiten budget is kunnen we altijd even overleggen ;)

Etiennevh

Ziet er impressive uit! Toch weer heel wat anders! .. interesse naar de ontwikkelingen..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Wow Robbert! Mooie versterker en je moet maar zo denken dat het bloed tch kruipt waar het niet gaan kan ;)

Veel plezier met inspelen en luisteren :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Ik dacht ik allemaal opmerkingen zou krijgen om de CA te houden, maar niks is minder waar :clapping: :clapping: Met tv klinkt het voor mijn gevoel nu ook beter, maar goed tv is dan ook stereo. Morgen ga ik even een filmpje kijken, Ben erg benieuwd hoe het dan klinkt.  :music:

@JCL: bedankt voor het aanbodt, maar ik pas er toch voor, Ik heb momenteel gewoon geen geld en dan houdt het op. Ik heb al ontzettend veel geluk gehad met de Pro-ject en voorlopig is het goed zo. Eerst maar eens rustig weer sparen. Binnenkort ben ik alleen de weekenden nog thuis dus kan ik alles ook mooi even laten bezinken.

Met je sony moet je gewoon geduld hebben. het is een machtig apparaat en daar moet je gewoon een liefhebber voor zien te vinden. Tot die tijd zou ik hem gewoon bij je Denon gebruiken en Bi-ampen. Denk dat je daar nog wel wat winst mee kunt behalen. De Denon is ook een beest, maar samen met de sony kon t nog wel wat meer power geven. Ik merk hier nu wat een dedicated stereo met de CM's doet. Dit is wat ze willen! 8)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Inmiddels een nieuw element besteld. Overal gezocht voor een leuke prijs en dan kom ik uit bij een forumsponsor.  :-X Helemaal niet aan gedacht. Ik ben benieuwd!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

Ik blijf erbij...hou je CA650R en koop er een Phono versterker bij! of nog mooier een CA7** of 8** serie  8) en dan de fronts via de stereo versterker en de rest via de 650R.
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Robbert54

Citaat van: screw op april  7, 2011, 09:11:10
Ik blijf erbij...hou je CA650R en koop er een Phono versterker bij! of nog mooier een CA7** of 8** serie  8) en dan de fronts via de stereo versterker en de rest via de 650R.
Haha! jij hebt het gedeelte:Ik heb geen geld zeker niet gelezen :D :D maar ik weet het nog niet, wat me al wel duidelijk is, is dat de CA in stereo absoluut zijn mannetje staat :inlove: :inlove:

Maar heb het gevoel dat er binnenkort (nu en een jaar binnenkort) wel wat gaat verdwijnen.. Maar ik hou het nu nog even voor me, eerst maar even lekker luisteren
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

morca

Moeilijk he kiezen tussen stereo en 5.1  ;D,ik heb de mazzel dat mijn receiver in stereo 3 eindtrappen parralel zet waardoor het vermogen en stabiliteid maar vooral het detail in muziek een berg toeneemt.
Maar hopelijk komt de dag nog dat ik 2 martin logans bezit dan heb ik ook een super stereoamp nodig,ik wil 2 ruimte,s dan 1 voor film en 1 voor muziek :music:
Die droom zal nog wel even duren denk ik

Mooie naald gekocht?

veel luisterplezier nog vanavond

Robbert54

Citaat van: morca op april  7, 2011, 18:05:57
Moeilijk he kiezen tussen stereo en 5.1  ;D,ik heb de mazzel dat mijn receiver in stereo 3 eindtrappen parralel zet waardoor het vermogen en stabiliteid maar vooral het detail in muziek een berg toeneemt.
Maar hopelijk komt de dag nog dat ik 2 martin logans bezit dan heb ik ook een super stereoamp nodig,ik wil 2 ruimte,s dan 1 voor film en 1 voor muziek :music:
Die droom zal nog wel even duren denk ik

Mooie naald gekocht?

veel luisterplezier nog vanavond

Ja, weet je wat het is, ik ben echt wel gek op surround, maar ik kan hier gewoon geen surround opstelling plaatsen. Dan denk ik bij mezelf, misschien toch stereo en voor later (mocht ik het missen) weer surround erbij, maar goed zoals ik zei is de CA ook gewoon ontzettend goed in stereo, dus dat maakt het wel lastiger, maar wat ik al aangaf, ik blijf gewoon nog even luisteren, woensdag moet de versterker weer terug en dan zien we het allemaal wel even.

Ik heb de ortofon 2M RED besteld bij forumsponsor Hi-stands. een (nog redelijk betaalbare) instapelement. Kreeg net een PM van Peerless dat de Pro-ject op de post is gegaan :pompom: De centerspeaker heeft al plaats moeten maken :D

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

morca

Citaat van: The Vampire op april  7, 2011, 18:13:12
Ja, weet je wat het is, ik ben echt wel gek op surround, maar ik kan hier gewoon geen surround opstelling plaatsen. Dan denk ik bij mezelf, misschien toch stereo en voor later (mocht ik het missen) weer surround erbij, maar goed zoals ik zei is de CA ook gewoon ontzettend goed in stereo, dus dat maakt het wel lastiger, maar wat ik al aangaf, ik blijf gewoon nog even luisteren, woensdag moet de versterker weer terug en dan zien we het allemaal wel even.

Ik heb de ortofon 2M RED besteld bij forumsponsor Hi-stands. een (nog redelijk betaalbare) instapelement. Kreeg net een PM van Peerless dat de Pro-ject op de post is gegaan :pompom: De centerspeaker heeft al plaats moeten maken :D


dat is een goeie naald man,als je het doet ,meteen goed ;D

luister er rustig naar ja dat is altijd erg belangrijk als je iets aan het beoordelen bent,ben benieuwd wat het word of blijft.

Robbert54

Citaat van: morca op april  7, 2011, 18:25:56
dat is een goeie naald man,als je het doet ,meteen goed ;D

luister er rustig naar ja dat is altijd erg belangrijk als je iets aan het beoordelen bent,ben benieuwd wat het word of blijft.
Ik heb geen idee :D die zat erop en daarvan was de naald op en dus maar dezelfde weer besteld :blush:

:inlove: :inlove:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

morca

Citaat van: The Vampire op april  7, 2011, 18:34:57
Ik heb geen idee :D die zat erop en daarvan was de naald op en dus maar dezelfde weer besteld :blush:

:inlove: :inlove:


hee zie ik daar kleine buisjes zitten? dat is vd voorversterker neem ik aan aangezien ik ook nog 2 koelblokken zie
Wel mooi vanbinnen.

Alex Groningen

Wens je alvast veel vinyl plezier. En nu lekker op zoek gaan naar mooie goed uitziende elpees, er is namelijk een hoop te vinden op de 2e hands markt voor leuke betaalbare prijzen.

Robbert54

Citaat van: morca op april  7, 2011, 18:49:29
hee zie ik daar kleine buisjes zitten? dat is vd voorversterker neem ik aan aangezien ik ook nog 2 koelblokken zie
Wel mooi vanbinnen.
Yep. alleen in het echt zijn de kabels die je ziet ongeveer 4x zo dik.

http://www.audioanalogue.com/verdi-settanta-rev20-P14.html

Citaat van: Alex Groningen op april  7, 2011, 18:54:21
Wens je alvast veel vinyl plezier. En nu lekker op zoek gaan naar mooie goed uitziende elpees, er is namelijk een hoop te vinden op de 2e hands markt voor leuke betaalbare prijzen.
Dank je Alex. Het is jammer dat er hier in de buurt niet zoveel platenwinkels zijn (of ik ken ze nog niet althans) Hier in het dorp hoef ik iig niet te zijn.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op april  7, 2011, 19:14:23
http://www.audioanalogue.com/verdi-settanta-rev20-P14.html
Dank je Alex. Het is jammer dat er hier in de buurt niet zoveel platenwinkels zijn (of ik ken ze nog niet althans) Hier in het dorp hoef ik iig niet te zijn.


Op MP heb ik ook al heel wat platen gekocht die in zeer goede staat zijn, heel af en toe dat er een wat slechtere exemplaar tussen zat. En mocht je bij sommige mensen leuke elpees vinden dan is het ook makkelijker om wat vaker bij hun te kopen. Zo heb ik hier zelf een paar adressen in de stad waar ik vaker langs ga als ik zie dat ze weer wat op MP hebben staan, omdat ik weet dat als ik elpees bij hun koop dat zowel het vinyl als de hoes in uitstekende staat zijn.
En zo af en toe worden er hier op Het forum ook leuke elpees aangeboden.

screw

Citaat van: The Vampire op april  7, 2011, 17:49:02
Haha! jij hebt het gedeelte:Ik heb geen geld zeker niet gelezen :D :D maar ik weet het nog niet, wat me al wel duidelijk is, is dat de CA in stereo absoluut zijn mannetje staat :inlove: :inlove:

Maar heb het gevoel dat er binnenkort (nu en een jaar binnenkort) wel wat gaat verdwijnen.. Maar ik hou het nu nog even voor me, eerst maar even lekker luisteren

Ik blijf je volgen dus geniet er lekker van en als de tijd daar is zal je weten of je stereo of dolby wilt, en maby wel allebei.... je hebt nu eerst andere wegen te begaan die veel belangrijker zijn dan een noot uit een box!
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Robbert54

klopt idd en elk nadeel heb z'n voordeel, want door de opname kan ik wel een beetje sparen. Ik begin overigens niet deze week, maar volgende week, dus tot woensdag kan ik nog lekker blijven luisteren :headbanging:

Gisteren de BD van John Mayer gekeken en geluisterd en dat klinkt toch wel heel goed hoor! Ook op hogere volumes heeft de Verdi er absoluut geen moeite mee. Op een gegeven moment begon er bij een gitaarsolo wel wat te resoneren in mijn speaker :crazy: schrok me dood, dacht nee toch.. snel de speaker opengehaald en bleek dat het binnenschuim niet goed meer op zijn plek zat, was makkelijk opgelost dus, ik weer blij :D

De Center heeft momenteel wel plaats gemaakt. Die mag even uitrusten in de slaapkamer.

Nu lekker aan het genieten van Michael Bublé - It's Time :music:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Vanochtend op tijd wakker. Voelde me net een kind op zijn verjaardag :D Et Viola!!

Ontzettend goed verpakt! uitpakken is begonnen O0

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Nou hopen dat je naald er gauw en correct in komt te zitten,dat is ook wat mij tegen de borst stuit.Ik heb nog een Sl1200 staan maar geen naald erbij en preamp
Dus dan word het al weer aardig inversteren,met het monteren en afstellen erbij