Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

RubenV.

Art of Flight  :worship: Die gebruik ik hier ook regelmatig als demo materiaal.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

larzie

Citaat van: HTip op augustus 24, 2013, 11:42:28
The Art of Flight is gewoon bijna perfect demo-materiaal, dus mag niet ontbreken. Die scene in Alaska is zo erg gaaf, dat ik daar geen genoeg van kan krijgen. Gisteren stond ie op -5 dB met de sub op alleen voren en dat was echt waanzinnig!!

Ja dat eerste stukje is vooral super met dat nummer van Deadmau5 - Ghosts and Stuff  :thumbs-up:
Dat knalt wel lekker en dan die superbeelden erbij. Echt top. Hoop dat Redbull nog meer van dat soort films maakt. Ken Block heb je ook wel stukjes film van van Red Bull met zijn Subaru, maar niet zo lang als the Art of Flight. Iets met surfen lijkt me ook wel gaaf. Je hebt ook op youtube van die filmpjes van people are amazing of awesome ofzo:

Voorbeeldje:

Deze is ook gaaf:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Dat zijn ook gave onderwerpen voor een nieuwe Red Bull documentaire. En bedankt voor de titel van die soundtrack van Art of Flight. Nu weet ik eindelijk wie dat is. Het nummer vind ik in originele vorm niet veel aan, maar zo bewerkt is het erg gaaf met die vette bas.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

quattronl

The Art of Flight is echt supergaaf, heb 'm nu als download.
Die wil ik erg graag nog wel eens op BR hebben.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Citaat van: HTip op augustus 24, 2013, 18:13:17
Dat zijn ook gave onderwerpen voor een nieuwe Red Bull documentaire. En bedankt voor de titel van die soundtrack van Art of Flight. Nu weet ik eindelijk wie dat is. Het nummer vind ik in originele vorm niet veel aan, maar zo bewerkt is het erg gaaf met die vette bas.

Oh sorry dat is de Nero remix:

Zo te horen heeft ie wel meer vette remixes. Luister deze maar:

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Etiennevh

Ik heb een Art of Flight playlist op Spotify, ik vind namelijk de meeste nummers van de BD meer dan goed. Luister er graag naar in de auto etc.

Heerlijk gewoon!

Indien je interesse hebt voor op je iPod ofzo:

http://open.spotify.com/user/nomarks/playlist/7302zokh2rfYVfLW58ra0H

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

MVG

Citaat van: Etiennevh op augustus 24, 2013, 21:30:03
Ik heb een Art of Flight playlist op Spotify, ik vind namelijk de meeste nummers van de BD meer dan goed. Luister er graag naar in de auto etc.

Heerlijk gewoon!

Indien je interesse hebt voor op je iPod ofzo:

http://open.spotify.com/user/nomarks/playlist/7302zokh2rfYVfLW58ra0H

Thanks!  :thumbs-up: ik wilde deze afgelopen week zelf al aan gaan maken eigenlijk want ook ik vind de nummers gaaf!

Etiennevh

Citaat van: MVG op augustus 24, 2013, 21:31:44
Thanks!  :thumbs-up: ik wilde deze afgelopen week zelf al aan gaan maken eigenlijk want ook ik vind de nummers gaaf!
Ik heb er best wel lang naar gezocht eigenlijk, totdat iemand het grootste gedeelte had staan en toen heb ik die maar gepakt haha.

Luister regelmatig naar de tracks. Afgelopen zomer waren we op Mount Revelstoke in Canada aan het Hiken tussen de (smeltende) sneeuw, was wel bijzonder want op de een of andere manier voelde ik me dichtbij hahaha. Lekker op de terugweg in de auto de muziek van Art of Flight aan, super!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

MVG

Citaat van: Etiennevh op augustus 24, 2013, 21:44:54
Ik heb er best wel lang naar gezocht eigenlijk, totdat iemand het grootste gedeelte had staan en toen heb ik die maar gepakt haha.

Luister regelmatig naar de tracks. Afgelopen zomer waren we op Mount Revelstoke in Canada aan het Hiken tussen de (smeltende) sneeuw, was wel bijzonder want op de een of andere manier voelde ik me dichtbij hahaha. Lekker op de terugweg in de auto de muziek van Art of Flight aan, super!

Kan ik me voorstellen! Erg gaaf trouwens, Canada staat ook op onze lijst van nog te bezoeken! Lijkt me geweldig!

Ik had de tracklist al gekopieerd, moest alleen de nummer nog opzoeken en playlist aanmaken, maar zo kan het ook  :D   :thumbs-up:

Etiennevh

Citaat van: MVG op augustus 24, 2013, 22:26:39
Kan ik me voorstellen! Erg gaaf trouwens, Canada staat ook op onze lijst van nog te bezoeken! Lijkt me geweldig!

Ik had de tracklist al gekopieerd, moest alleen de nummer nog opzoeken en playlist aanmaken, maar zo kan het ook  :D   :thumbs-up:
Is het inderdaad ook. Door noodtoestanden daar hebben we daar ook nieuwe vrienden gemaakt, grote kans dat we nu een stuk goedkoper terug kunnen ;). We zouden dan graag gaan in september tot eind oktober als dat tot de mogelijkheden behoort, zodat we de eerste verse sneeuwval kunnen meemaken. Ik ben in best wat landen geweest, maar ik heb nog nooit zulke mooie natuur meegemaakt. Echt een aanrader, zeker als je van Hiken en flinke wandelingen houdt kun je daar flink je ei kwijt. In 3 weken 7.000 foto's gemaakt hahaha.

Ja is een heerlijke playlist. Alleen moet ik nog het nummer van het menu hebben, die klinkt zoo lekker !!

HTip

Bedankt voor de muziektips :thumbs-up:

Vandaag is weer een bijzondere dag. Ik ga kennismaken met de nieuwe CA Diamond-2 :pompom:

Wordt vervolgd...
Showcase - Topic

quattronl

Citaat van: HTip op augustus 25, 2013, 10:41:39
Vandaag is weer een bijzondere dag. Ik ga kennismaken met de nieuwe CA Diamond-2 :pompom:
Potverdrie, hij wel. :)
Veel plezier vandaag en we horen graag je bevindingen!
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep

MVG

HTip

Citaat van: quattronl op augustus 25, 2013, 10:52:55
Potverdrie, hij wel. :)
Veel plezier vandaag en we horen graag je bevindingen!
:) Dank je! Ik zal zeker laten weten wat mijn ervaringen zijn...

Citaat van: MVG op augustus 25, 2013, 10:58:08
Veel plezier!  :pompom:
Dank je! En aangezien ik niet verwacht dat er in de komende 6 minuten nog anderen zich zullen melden, mag jij volgende week het zelf komen ervaren. Ik heb een playlist gemaakt die ik je kan sturen via e-mail. Kun je je e-mailadres via PM doorgeven?

Tot later...
Showcase - Topic

MVG

Citaat van: HTip op augustus 25, 2013, 11:53:49
:) Dank je! Ik zal zeker laten weten wat mijn ervaringen zijn...
Dank je! En aangezien ik niet verwacht dat er in de komende 6 minuten nog anderen zich zullen melden, mag jij volgende week het zelf komen ervaren. Ik heb een playlist gemaakt die ik je kan sturen via e-mail. Kun je je e-mailadres via PM doorgeven?

Tot later...

:pompom: erg leuk! Ik wilde je om 11.30 al gaan pm'en eigenlijk maar ik dacht heb nog even geduld  ;D ik ben erg benieuwd, leuk om op bezoek te komen! Ik zal je even pm'en.

Deleted member

Wordt vervolgd...

Ben zeer benieuwd, veel plezier!  :thumbs-up:

Xander32

... ik lees nu over de vrije plek op 31e a.s. ... "helaas" heb ik dan al andere verplichtingen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

larzie

Wordt vervolgd...

We zijn benieuwd. Binnenkort zal die reportage met tweakers.net ook wel komen denk ik?

Larzie HT

HTip

Citaat van: MVG op augustus 25, 2013, 12:59:06
:pompom: erg leuk! Ik wilde je om 11.30 al gaan pm'en eigenlijk maar ik dacht heb nog even geduld  ;D ik ben erg benieuwd, leuk om op bezoek te komen! Ik zal je even pm'en.
:clapping: Je hebt een PM terug ;)

Citaat van: Xander32 op augustus 25, 2013, 14:16:01
... ik lees nu over de vrije plek op 31e a.s. ... "helaas" heb ik dan al andere verplichtingen.
Komen nog wel andere momenten waarop je hopelijk wel kan ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Antoine op augustus 25, 2013, 14:10:39
Ben zeer benieuwd, veel plezier!  :thumbs-up:
Citaat van: larzie op augustus 25, 2013, 16:47:28
We zijn benieuwd. Binnenkort zal die reportage met tweakers.net ook wel komen denk ik?
Plezier heb ik zeker gehad! Ik ben nog aan het bijkomen van de indrukken, die ik later in mijn 20.000e post :o :o :o wat uitgebreider zal beschrijven.

En de reportage van Tweakers zal ergens in september worden gepubliceerd. Dus nog even geduld... :)
Showcase - Topic

Madhouse

Ik ben ook benieuwd naar die nieuwe Diamond 2 ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

quattronl

Je drijft de spanning nu wel erg op Philip!
Je aantal posts staat nu op 19.999 dus je bent nu vast druk aan het tikken.....toch? :)
Zo niet, klim in je toetsenbord. Werk of wat dan ook is nu even niet belangrijk :D

RubenV.

Mooi hoor, 20.000 posts alweer  :clapping: Ik ben ook benieuwd naar het verschil met de "gewone" CA Diamond  :coffee:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Madhouse

het verschil met de gewone Diamond heb ik in mijn topic ook geschreven, Philip heeft nu een Diamond 2 en die hij afgelopen weekend getest heeft is de verbeterde versie van de Diamond 2 (de versie die Ferry, Antoine, Rens en ik ook kriijgen).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub