Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: skyfox op mei 17, 2012, 10:41:52
Heel veel plezier met de M&G!! Ben benieuwd hoe jullie Pulse ervaren...
Daar heb ik inderdaad iets over gelezen :o :D

Je zal het "binnenkort" zelf mogen ervarennog. Ergens in augustus zoals het er nu uitziet...

@Frank: Zet je voor de zekerheid de HSDD ook op de Dune? En wat films betreft, ik loop erg achter met de nieuwe films, zoals Drive, e.d. Ik denk dat je de meeste van mijn films al lang gezien hebt ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: RonG op mei 17, 2012, 13:45:21
Vertrek vandaag met vakantie dus moest het tijdig posten :D
Veel plezier! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frankp

Die staat er standaard op, dus komt goed. Neem 'm ook mee op 4 verschillende BR's. Als het dan nog niet lukt dan weet ik het ook niet meer.
ik heb er ook een berg films op staan, maar daar zijn wel de meeste x264 versies van en maar een paar full BR's.
Mocht je voorkeur voor een film hebben dan hoor ik het nog wel, zal de anderen ook nog wel even mailen.

Nog 2 nachtjes slapen  :D

HTip

Dat zijn geen halve maatregelen :o Inderdaad, als het nu niet lukt, dan zou het ik ook niet meer weten ;)

Nog één nachtje slapen :D
Showcase - Topic

advr

Citaat van: HTip op mei 18, 2012, 07:34:24
Dat zijn geen halve maatregelen :o Inderdaad, als het nu niet lukt, dan zou het ik ook niet meer weten ;)

Nog één nachtje slapen :D

Heel veel plezier maar dat gaat zeker lukken!! :hehe: :hehe:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

HTip

Citaat van: advr op mei 18, 2012, 15:10:46
Heel veel plezier maar dat gaat zeker lukken!! :hehe: :hehe:
Denk dat je gelijk gaat krijgen ;D
Showcase - Topic

Martijnst1990

Inderdaad veel plezier mannen (waarom zeg ik het eigenlijk nog? :D :P)!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Goeiemorgen! Vandaag is het zover. Sinds februari weer een dagje genieten van muziek, games and film. Ik heb prima geslapen, dus ik ben er helemaal klaar voor. Nog even de HT een beetje poetsen en dan is ie klaar voor ontvangst. O ja, ook nog even de DeMagic DVD afspelen zodat alles weer fris klinkt.

Ben benieuwd naar de reacties...

Citaat van: Martijn90 op mei 18, 2012, 23:48:26
Inderdaad vele plezier mannen (waarom zeg ik het eigenlijk nog? :D :P)!
Omdat je gewoon meeleeft en een M&G al een keer hebt meegemaakt ;)
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Heel veel plezier vandaag met zijn allen! ;D

Ik ga de komende verslagen ongetwijfeld weer met veel plezier lezen.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

treky22

Heel veel kijk- en luister plezier vandaag  :headbanging:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Martijnst1990

Citaat van: HTip op mei 19, 2012, 06:35:33
Goeiemorgen! Vandaag is het zover. Sinds februari weer een dagje genieten van muziek, games and film. Ik heb prima geslapen, dus ik ben er helemaal klaar voor. Nog even de HT een beetje poetsen en dan is ie klaar voor ontvangst. O ja, ook nog even de DeMagic DVD afspelen zodat alles weer fris klinkt.

Ben benieuwd naar de reacties...
Omdat je gewoon meeleeft en een M&G al een keer hebt meegemaakt ;)
Dat is waar :D Ben trouwens wel benieuwd naar de tijden die neergezet gaan worden met Top Gear en uiteraard naar de verslagen ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Maro

Have fun jongens. Lijkt me een mooie ervaring.  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

frankp

Dune ingepakt, HSDD ingepakt, nu op naar de bakker en door naar het zuiden.
Tot over een uurtje of 2 mannen!!

WickedGame

StefaanD

Zal daar wel weer een plezante dag worden. Geniet van de Kamer der Dromen en van de uhh lasagne ?  ;D

H&C Hifi

Volgens mij word het een latertje  ;D

Alex is nog steeds niet bij ons.... en moet dan nog door naar Belgie  :-X

Veel plezier alle !

Mvg,

Marcel
Home&Car Hifi

HTip

Bedankt allemaal! Gaat zeker een leuke dag worden die wel iets later begint, maar misschien dan wel wat later eindigt :D

Citaat van: HcHifi.nl op mei 19, 2012, 11:48:31
Volgens mij word het een latertje  ;D

Alex is nog steeds niet bij ons.... en moet dan nog door naar Belgie  :-X

Veel plezier alle !

Mvg,

Marcel
Home&Car Hifi
Dacht ik al ;) IK verwacht ze niet eerder dan 13.00 uur of ze moeten een stukje overgeslaan hebben :D
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op mei 19, 2012, 12:03:15
Bedankt allemaal! Gaat zeker een leuke dag worden die wel iets later begint, maar misschien dan wel wat later eindigt :D
Dacht ik al ;) IK verwacht ze niet eerder dan 13.00 uur of ze moeten een stukje overgeslaan hebben :D

En? Zijn ze al weg? ;D ;D
Nog veel plezier op het laatste eindje van de dag!!
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

HTip

Citaat van: Peerless Monster op mei 19, 2012, 22:06:23
En? Zijn ze al weg? ;D ;D
Nog veel plezier op het laatste eindje van de dag!!
Ik was net een berichtje aan het plaatsen ;)

Ze zijn ca. een uur geleden vertrokken. Alleen Frank is nog even gebleven, maar is zojuist vertrokken. Alex heeft de groeten van jou gedaan. Bedankt daarvoor. Groetjes terug :D
Showcase - Topic

HTip

Het was weer een zeer geslaagde dag! Ik heb weer genoten samen met 4 enthousiaste forumleden. Zoals gewoonlijk was het te kort, want de tijd vliegt... En de HSDD...

Alex, Frank, Jaap en Jan, heel erg bedankt voor de gezelligheid, jullie enthousiasme, alle lekkers en natuurlijk de HSDD! :o :o :o Die zal nog vaak verdwijnen in de Oppo. Meer heb ik echt niet nodig voor een overweldigende demo voor beeld, surround en natuurlijk het sublaag :pompom:
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op mei 19, 2012, 22:11:41
Ik was net een berichtje aan het plaatsen ;)

Ze zijn ca. een uur geleden vertrokken. Alleen Frank is nog even gebleven, maar is zojuist vertrokken. Alex heeft de groeten van jou gedaan. Bedankt daarvoor. Groetjes terug :D

Hehehe ;) ;D Lol
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Lex Groningen

Wij waren gisteren na een rit van 3½ uur weer keurig om 01:00  in Groningen.

Ik wil Philip en Annet bij deze bedanken en complimenteren voor hun gastvrijheid, gezelligheid de overheerlijke lasagne die me enorm goed heeft gesmaakt en hun waanzinnige mooie ruimte. Aankomende week zal ik mijn verslag van zaterdag de 19e hier neerzetten.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

frankp

Gisteravond om 23.30 uur was ik weer thuis en nu na een paar uurtjes slaap moet ik zo gaan "schatgraven" op het strand van Hoek van Holland. Ik zal zsm een verslag gaan maken.

Maar voor nu kan ik alvast zeggen dat we erg hartelijk zijn ontvangen door Philip en Annet, leuke gesprekken hebben gehad, enorm zijn verwend met lekkere snacks en tussendoortjes en een heerlijke maaltijd.
En daar waar het allemaal om ging, de Chamber of Dreams, hij staat er gelukkig nog na al het geweld van de HSDD  :pompom: :clapping: :headbanging:
Wat een ruimte, wat een beeld, wat een geluid....ik droom nog even verder over mijn HT to be  :wub:

Xander32

Zo te lezen heeft iedereen een geslaagde, zelf een indrukwekkende dag gehad. Top zulke M&G`s.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10