Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Maro

Prachtige ruimte zeg :worship:. Zeker een inspiratie op wat ik hier ook wil gaan bouwen. (over 1 a 2 jaar) Het is dat je zover weg woont anders was ik ook graag eens komen kijken en luisteren.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

HTip

Citaat van: Maro op februari 22, 2012, 19:14:11
Prachtige ruimte zeg :worship:. Zeker een inspiratie op wat ik hier ook wil gaan bouwen. (over 1 a 2 jaar) Het is dat je zover weg woont anders was ik ook graag eens komen kijken en luisteren.
Thanks! :wub: Alex en Jaap komen 19 mei vanuit het hoge Noorden, dus afstand is overbrugbaar. Maar ik snap wat je zegt. Geldt hetzelfde voor mij ook voor een bezoek aan andere forumleden.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Rest van de foto's zijn ook weer prachtig! Complimenten aan de ruimte (alweer ja :D) maar ook zeker aan Christiaan! En mooie touch hoor, het zwarte balkje, was me nog niet opgevallen, sorry :P ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op februari 22, 2012, 19:45:44
Rest van de foto's zijn ook weer prachtig! Complimenten aan de ruimte (alweer ja :D) maar ook zeker aan Christiaan! En mooie touch hoor, het zwarte balkje, was me nog niet opgevallen, sorry :P ;D
Bedankt Martijn! Geen probleem hoor, was ook maar een geintje. Ik had die balk namelijk gisterochtend nog even snel bekleed met plakvilt ;) En daardoor komt het heel natuurlijk over...

Citaat van: HTip op februari 22, 2012, 10:39:33
Die heb je helemaal verdiend! Vanavond met Annet zal ik de foto's eens laten bezinken. Zitten een paar prachtige tussen :wub:
We hebben ze zojuist allemaal bekeken op FlickR. Komen de foto's nóg mooier in uit als je full screen kijkt. We zijn echt onder de indruk van de opnames. Zoals al door anderen gezegd is het moeilijk om de sfeer in een ruimte te pakken en dat heb jij gedaan. Leuk detail dat de cola en m&m's vereeuwigd zijn.

Kun je nog iets doen aan foto 3610? Er zijn wat lichtvlekken zichtbaar en je laptop is tóch nog zichtbaar. Niet normaal hoeveel jij, zonder panorama, op de foto krijgt!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: HTip op februari 22, 2012, 19:50:48
Bedankt Martijn! Geen probleem hoor, was ook maar een geintje. Ik had die balk namelijk gisterochtend nog even snel bekleed met plakvilt ;) En daardoor komt het heel natuurlijk over...

Heb net nog even terug gekeken en zelfs toen zag ik hem bijna niet! ;) Stuk netter zo :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op februari 22, 2012, 19:53:07
Heb net nog even terug gekeken en zelfs toen zag ik hem bijna niet! ;) Stuk netter zo :)
Vind ik zelf ook. Als het niet opvalt dan is het goed :thumbs-up:
Showcase - Topic

morca

Citaat van: HTip op februari 22, 2012, 19:07:12
Tjonge jonge zeg. Wat een complimenten allemaal :wub: :wub:

Ik val zelf ook in herhaling door dank jullie wel te zeggen, maar ik meen het elke keer. Iedereen die mij op of andere manier volgt heeft me (ehhh ons ;)) gemotiveerd om door te gaan met de bouw :worship: Niet alles was even makkelijk en er waren momenten dat we het klussen helemaal beu waren, maar het is het allemaal waard geweest :thumbs-up:
Als je de rest van de kelder ziet, dan verwacht je ook niet zo'n ruimte. Heb ik expres gedaan :D
Ja echt apart,je denk in de donkerste hoek van het huis te lopen,met alle rommel en de ketel,en dan zit daar zo,n deurtje naar jullie droomvlucht  ;)
Dat heeft echt wat......

Nosferatu

Citaat van: HTip op februari 22, 2012, 19:44:05
Thanks! :wub: Alex en Jaap komen 19 mei vanuit het hoge Noorden, dus afstand is overbrugbaar. Maar ik snap wat je zegt. Geldt hetzelfde voor mij ook voor een bezoek aan andere forumleden.
Ach, wat is afstand, of je nu met de auto of de fiets gaat, het is net zo ver.  :D

Zit met enige regelmaat in Brabant en dat is maar een 2,5 (3 met files) uur rijden,  heb eigenlijk nooit zo'n moeite met afstanden. Ga overigens ook vaker naar Azie op vakantie dan Zuid-Europa, misschien dat ik daardoor niet zo'n problemen hebt met een paar uurtjes rijden.  ;D Daarnaast, als we naar Philip gaan zijn we met z'n beiden, maakt de reis gevoelsmatig korter. Lijkt me leuk om eens een filmpje te pakken bij onze zuiderburen. Tot de 19e Philip.  ;D
Video corner: Denon X-4000 AVR + Denon DBT-3313UD, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Yamaha A-S3200 versterker + Luxman D-07X SACD speler + Denon DCD-1520 CD speler + Denon DNP-2000NE streamer, Tellurium Q Black Diamond XLR, Tellurium Q Ultra Black II RCA+ JKE Lo-Cap 55 RCA interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Sony NW-A306 DAP, Pioneer XDP-30R DAP, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000 hoofdtelefoons.

VlisChris

Ik zou nog steeds iets opschrijven over mijn ervaringen bij Philip en zijn vrouw Annet.
Goed, laat ik zeggen, ik ben enorm slecht in het herkennen van wat er nu precies veranderd, als ik veranderingen überhaupt al voorbij hoor komen :-X :)

Even het standaard verhaaltje eerste maar dat ik half elf bij huize Htip had afgesproken. Netjes om 10.36 voor de deur en er wordt opengedaan door een vriendelijke man die me meteen begroet met Christiaan. Mooi. Het huis is dus alvast het goede :) (dat is het nadeel aan die regio, huisnummers doen ze geloof ik vrijwel niet aan . . .).

Bij binnenkomst werd me onmiddellijk een bak heerlijke koffie met een appelflap voorgeschoteld, dus die konden we niet laten staan. Lekker in de ruime woonkamer op 1 van de banken neergeploft, en vrolijk geconcludeerd dat ik het erg leuk vind dat met die pracht van een HT beneden, er in de woonkamer nog gewoon een CRT buis staat 8)

Onderhand zal het half twaalf geweest zijn, en waren we het met elkaar eens dat het maar eens tijd werd om te gaan doen waarvoor we afgesproken hadden: foto's van de ruimte gaan maken en me laten overdonderen door de Chambers of Dreams.

Dat heb ik geweten. Je wordt eerst sluip door kruipdoor naar beneden geleid, je komt in een portiek uit (waar het de bedoeling is dat er een bar gaat komen), en je loopt opeens op een mooie deur met heel groot DTS af. Waarschijnlijk moeten we daar zijn 8)
Deur gaat open, en ondanks dat er fijne verlichting stond te branden moest je echt even schakelen naar de donkere ruimte waar je in kijkt. WOW. DAT is een batcave.
Bij binnenkomst vallen eigenlijk onmiddellijk de afwerkingsgraad, de speakers, en het scherm op. Bij een tweede keer kijken zie je ook nog een subwoofertje staan :P 18" Is niet zo heel groot in werkelijkheid hoor ;)

Natuurlijk een korte rondleiding door de ruimte gehad waarbij de nieuwe Marantz niet onbesproken bleef. Ik moet zeggen, op foto's vind ik het blauw op het front te blauw, maar in werkelijkheid valt dat enorm mee. Moest echt door mijn camera kijken om het verschil goed te zien. Met mijn ogen was het in werkelijkheid een stuk subtieler.

Daarna eigenlijk een hele tijd nonstop bezig geweest met fotograferen, foto's tussendoor bekijken, opnieuw wat foto's maken, nog eens bekijken, lampjes aan, lampjes uit, en alles mooi via de afstandsbediening.

Om ongeveer half 1 weer naar boven gewandeld (mooie oefening voor de 4daagse :P), waar we heerlijke vers gebakken broodjes voorgeschoteld kregen. En waar Philip en ik mooi de kans hadden om even met elkaar te forummen terwijl de borden al op tafel stonden hahahaha.

Na het eten naar beneden, en toen kon het geweld losbarsten. Bij eerste binnenkomst stond er al een CD van The Eagles op. Schijnbaar luistert Philip wel eens een enkele keer naar die gasten, en hij vond het geloof ik wel aardig om dat eens op te zetten :P

Goed, na het eten dus weer terug naar beneden, lekker muziekje luisteren. Wat we allemaal beluisterd hebben? Dat is een verdomd moelijke vraag, want ik heb niets opgeschreven.

Maar The Eagles zijn voorbijgekomen, een demo CD van Inakustik met Jazz, anders dan de standaard 10 blije negertjes op een rijtje :P, blof met zowel Het einde van het Begin, als met de SACD van Omarm, Epica, Within Temptation, en nog veel meer. Oh wat slecht dat ik dat allemaal vergeten ben haha. Philip, jij kan hier vast een aanvulling op geven. Ohja, Boudewijn de Groot - Heksen Sabath.

Boudewijn de Groot was een cd die ik had meegenomen. Thuis een tijdje geleden geleend van een maatje omdat het bij mij echt mijn kamer ingerold komt. Zet die op een beetje hoog volume, ga in je luisterstoel zitten, sluit je ogen met licht uit, je dompelt helemaal onder in de muziek. Heerlijk gewoon.
Dat viel bij Philip dus even tegen. Plat, matig detail in het geluid, het geluid bleef aan de speakers hangen. Opvallend. Maarja, dat is een risico van een slechte opnamen natuurlijk. Nu kon P het niet laten om de cd eens even door de Nespa te halen, en dat we opnieuw zijn gaan luisteren. En dat gaf al een hele verbetering. Het kwam wat verder los van de speakers, het klonk allemaal net wat vloeiender, en het laag was wat strakker geworden.

Blof is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als hierboven, behalve dat we die niet meer door de Nespa gehaald hebben.
Ik wilde erg graag naar Holiday in Spain luisteren. Bijzonder fijne plaat, met bijzondere herinneringen aan. Leek me geschikt.
Het klinkt zeker fijner dan bij mij thuis. Het komt verder de kamer in, een mooie brede stage voor je, ieder tingeltje en pingeltje is mooi goed te plaatsen. Jammer genoeg geen hele audiofiele opname, dus echt opzienbarend was het niet, maar het klonkt wel erg fijn. Wat ik wel heel bijzonder vind is dat de set zo moeiteloos de emotie die Pascal in zijn stem weet te leggen weer weet te geven. Goed, de cd is dus niet van top kwaliteit, maar wat erin zit, wordt er wel tot de laatste druppels aan toe uitgeperst. Tuurlijk zal het nog beter kunnen, of anders qua smaak (ik ben bv voorstander van elektrostaten sinds ik die een paar keer heb mogen beluisteren), maar binnen het mogelijke komt die emotie helemaal los. Dat lukt bij andere nummers overigens ook natuurlijk :) Dat is niet alleen wegens mijn herinneringen aan dit nummer.

Maar toen kwamen er wat nummers voorbij die ECHT de aandacht trokken.
Dhr. Philip is niet zo'n grote fan van Epica. Dat grunten vind die geloof ik maar niets ;) Dus dat hebben we geskipt. Maar we hadden het vlak doorvoor over een cd van Within Temptation die hij te opera-achtig vond. Dus voor de lol Epica - Memory opgezet.
Wow, wholy moses, what the fxck, diepe stilte. DAT kllinkt nog eens geweldig zeg. Het detail, de rust in het geluid, de plaatsing. Maar ook die emotie. Fantastisch gewoon. Lekker nummer (maar eigenlijk ook niet meer dan dat), en het grijpt je echt. Kippevel zo ongeveer.
Weer een gevalletje Nespa, en weer een gevalletje: verbetering blabla ;)

Wat me wel echt heel erg opviel was dat ondanks dat het geen echt audiofiele cd is, de set, maar ook de ruimte natuurlijk, enorm goed in staat zijn om de emotie van Pascals stem over te brengen. Dat zijn dan zulke subtiele dingen, die krijg ik thuis echt niet voor elkaar. Maar luister het in een geschikte ruimte, en met een geschikte set, en dat is zo prachtig. Absoluut complimenten.

Over cd's zou ik nog veel meer kunnen schrijven, maar dat is meer een onderschrijving van wat iedereen die me voor gegaan is al geschreven heeft.

Daarna over naar beeld en geluid.
Avatar omdat we daar een foto van wilden hebben, en omdat die een prachtig 3D plaatje neerzet uit een 2D projector. Dat is geen woord gelogen. Scherpte, dynamiek, kleur, helderheid, het is allemaal dik, dik in orde.
The Dark Knight omdat daar een paar geweldige Imax scènes in zitten. Wederom, de scherpte enz is om van te smullen. Heerlijk gewoon. Het is jammer dat beeld niet over te brengen is met woorden bij mij, maar als ik het zou proberen zou dat afbreuk doen aan de ervaring.
The International is ook zo'n film die bij uitstek geschikt is voor een demo. Beeld geweldig (rag, en ragscherp, en een heerlijke dieptewerking erin), maar het geluid is ook fantastisch. Dan merk je dat full range aansturing rondom enorm veel doet voor een soundtrack. De kogels vliegen je om de oren, de inslagen klinken bijna realistisch (voor zover wij dat kunnen beoordelen :P), en een dynamiek in het geluid, prachtig gewoon.

De 2 scenes die me het meest bij blijven zijn U571 en Monsters Inc.
Nee, niet de "standaard dieptebommen scène", maar iets daarvoor nog. "The Attack". Waarbij de amerikanen net alles gereed hebben maakt om de U571 tot zinken te brengen, ze terug gaan naar hun eigen duiksloep, en je dan uit het niets opeens heel langzaam, maar wel zeker een gutwrenching laag op je af voelt komen. Beeld draait weg van de sub naar zee, en je ziet een torpedo op je af komen. Je gaat zitten voor de klap, maar je kunt je eigenlijk niet voorbereiden op het bombastische, maar gecontroleerde spektakel dat er dan aan zit te komen. Explosie op explosie, klap op klap, non stop mitrailleurs die ratelen, geschreeuw, mensen die het water in duiken of gillen. Alles. En alles staat ferm op zijn plaats. Alles kun je plaatsen waar het geluid vandaan komt. Niet uit welke speaker (goed, dat is niet moeilijk te raden, maar dat bedoel ik niet). Prachtig gewoon. Bij de explosies kan ik me uit mijn Velodyne tijdperk herinneren dat ik gewoon "explosies" hoorde. Hier merk je dat alle aanpassingen in de ruimte, en de DD18 enorm veel doen. Werkelijk iedere explosie afzonderlijk is te plaatsen, maar ze hebben allemaal ook hun eigen sound. Herhaling komt hier om de hoek kijken ;)

Tweede scène is Monsters Inc. Waar ze met Boo in de kamer staan, en ze begint te huilen omdat ze opgejaagd worden.
Op een gegeven moment begint Mike capriolen uit te halen, en begint Boo te lachen (volgens mij :P). Op dat moment begint de energie fors op te lopen, en beginnen de lampen steeds harder te werken. Alleen de lampen? Heck no. Ook de sub begint hier zijn steentje bij te dragen. Op een gegeven moment krijg je kriebel aan je tenen en denk je aan jeuk. Maar als binnen no time je broekspijpen beginnen te wapperen, en je het laag via je maag, je borstkas en je hoofd uiteindelijk tot naar je haren voelt opstijgen weet je dat je fout zit. Je weet dat DIT nu echt een subje is dat staat te werken. Ik ben hartelijk in de lach geschoten, en heb met eeen verbaasde blik aan Philip gevraag of dat nu eens opnieuw mocht. Dat was natuurlijk geen probleem. Ook de tweede keer was mijn verbazing weer net zo groot. Echt een prachtig gevoel 8)

Er is uiteindelijk enorm veel geluisterd, bekeken, besproken, en gegeten dat dat allemaal niet op te schrijven is. Maar wat eerder door anderen is geschreven, ik ben er 9 uur geweest in totaal, en die tijd vliegt werkelijk voorbij.

Een laatste detail dat leuk is om te noemen is dat we op een gegeven moment naar "een" audiofiele cd zaten te luisteren (zal wel je referentie track voor zaterdag zijn Philip?), en dat P op een gegeven moment opstond. Niets bijzonders. Ware het niet dat ik me er onmiddellijk over verbaasde dat het geluid aan 1 kant gewoon onmiddellijk anders klonk dan toen hij zat. Dan heb je wat mij betreft je akoestiek bijzonder goed voor elkaar. Als je met zulke details (want waar heb je het nu eigenlijk over, iemand die staat ipv zit), toch echt veranderingen weet waar te maken. Leuk is ook dat schijnbaar niemand, of vrijwel niemand dat detail opvalt. Toch leuk, voor iemand die eerst niet doorhad welke cd nu wel, en welke niet door de Nespa gehaald had, behalve dat die verschil hoorde ;)

Philip, maar natuurlijk ook Annet, bedankt voor de gastvrijheid, het eten en het drinken. Ik heb er van genoten, en hoop jullie nog een keer in het Zeeuwse te mogen verwelkomen 8)

En uiteindelijk is het best enorm een lang verhaal geworden, zonder dat er wat concreets staat :P
Oeps, wat langer dan bedoeld :P Ach, verslag is nu net zo lang als het bezoek ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Kleine toevoeging nog.
Wat me opviel was dat Hotel California eigenlijk niet eens de fantastische testtrack is die ik altijd gedacht heb.
Dat is te merken doordat bij iedere aanslag op de drums, je (bij mij links, ws voor Philips rechts), je een druk opgebouwd krijgt in 1 oor. Heel vreemd om mee te maken. Voor de rest is het me op een uitzondering na niet opgevallen, maar in dit geval wel.
Dat schijnt niets te maken te hebben met de sub of de ruimte, maar puur met de opname. Wel een leuk detail :)

denoontje

leuke verhaal over deze mooie ruimte, mooie foto's
en door die zwart wit foto's viel mij ineens dat zwarte balkje op ;-)

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

Dedicated HT

VlisChris

Wederom een (mini) toevoeging.

Wat ook onmiddellijk opvalt als je de ruimte binnenstapt is de enorme rust die daar hangt. Omgevingsgeluid hoor je niet, en je merkt gewoon dat de kamer helemaal aangepast is om geluid zo realistisch mogelijk weer te geven. Met als gevolg dat ook gewoon praten erg aangenaam klinkt.
Toevallig zitten mijn ouders nu van de ene kant van de verdieping naar de andere kant van de verdieping naar elkaar te "roepen", en ondanks dat dat veel zachter klinkt, klinkt dat enorm veel minder aangenaam dan hardop praten in The Chamber of Dreams.
Niet dood, geen echo, niet te dof, gewoon: zoals een stem hoort te klinken. Maar dat is bijzaak, want in zo'n ruimte hoor je je mond te houden tijdens film kijken :P

Jean Sibelius

Hele mooie foto's Christiaan van een dito ruimte! 8)

Ook mooi om te zien wat het effect is van het verzonken ophangsysteem van de Ecophon Sombra DS (= geen irritante reflecties) :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Leuk en humorvol geschreven verslag (met toevoegingen) Christiaan. Voor iemand die niet weet hoe je iets moet beschrijven doe je het bijzonder goed! Je hebt de muziek aardig onthouden op Alan Parsons Project na met 2 nummers van Turn of a friendly Card.

Bedankt voor de complimenten over onze ruimte. We zijn erg ver gegaan in de aanpassingen van de akoestiek om dit te kunnen bereiken. Ook dit keer is duidelijk geworden dat luisteren in stereo toch nog steeds de achilleshiel van de ruimte is. De PM doet het al echt veel beter dan alleen de SR (review moet ik nog een keer schrijven), maar ik ben er nog niet. Jij miste ook de sub niet, dus met het laag zit het wel goed. Met goede ruimtelijke opnamen die bovendien ook nog in de Nespa zijn behandeld is het naar mijn mening een stuk beter. Maar dat moet natuurlijk ook kunnen met minder goede opnamen.

Leuk ook hoe je U571 en Monsters Inc hebt beschreven. Het klopt precies met hoe de beleving voor mij was :thumbs-up:

Volgens mij kan iedereen zich een aardig beeld vormen hoe jij de dag hebt beleefd. Ik vond ook erg leuke en leerzame dag. Mocht je nog een keer willen langskomen dan ben je natuurlijk welkom :coffee:
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op februari 23, 2012, 13:36:36

Ook mooi om te zien wat het effect is van het verzonken ophangsysteem van de Ecophon Sombra DS (= geen irritante reflecties) :)
Bedankt Jan! Nu jij nog :popcorn:

Plafond is echt een hele goede keuze geweest. Behalve de aborptie van een groot deel van het frequentiespectrum wordt ook een groot deel van het licht geabsorbeerd. Niet goedkoop geweest, maar nooit spijt van gehad. Is alleen erg kwetsbaar, zoals ik dinsdag ook weer heb ervaren. Ik mag weer een beschadiging bijwerken die ik had veroorzaakt met iets verplaatsen. Waarschijnlijk valt het niemand op, maar wetende dat het er zit is voor mij genoeg ;)

Ben trouwens ook erg blij het verdekte ophangsysteem. Geen metalen profielen zichtbaar die weer licht reflecteren.
Showcase - Topic

morca

Het blijft jammer dat je zover woont Phillip ,dat Van U571 komt me bekend voor,monsters is ook leuk.
Wat cristiaan beschrijft ervaar ik hier ook,een wederzijdste meet een greet zou eens leuk zijn,misschien in de toekomst nog eens.....

VlisChris

Citaat van: Jean Sibelius op februari 23, 2012, 13:36:36

Kun jij ook hebben hoor :P ;)
Lijkt mij wel leuk om ook jou ruimte eens op de foto te zetten. Denk er maar eens over na :) Ga mezelf niet opdringen in ieder geval :)

Peerless Monster

Citaat van: HTip op februari 22, 2012, 19:50:48
Leuk detail dat de cola en m&m's vereeuwigd zijn.

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM&M's!!! ;D (oh met nootjes, anders zijn het gewoon smarties)...
Mooie foto's! Zaterdag zie (beleef) ik het in het echie!!
Echt heel benieuwd!!
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

HTip

Citaat van: morca op februari 23, 2012, 17:01:22
Het blijft jammer dat je zover woont Phillip ,dat Van U571 komt me bekend voor,monsters is ook leuk.
Wat cristiaan beschrijft ervaar ik hier ook,een wederzijdste meet een greet zou eens leuk zijn,misschien in de toekomst nog eens.....
Zou zeker leuk zijn! We kunnen natuurlijk eerst een keer bij jou afspreken. Dan hoef jij niet zover te reizen. En als je je dan weer goed voelt spreken we een keer bij mij af...
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op februari 23, 2012, 17:57:11
Zou zeker leuk zijn! We kunnen natuurlijk eerst een keer bij jou afspreken. Dan hoef jij niet zover te reizen. En als je je dan weer goed voelt spreken we een keer bij mij af...

We gaan nog wel beschrijven wat Marco mist komende zaterdag ;D
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

morca

Ik mis niks hoor ,maar het lijkt me zeker wel leuk,later dit jaar wil ik eens wat mensen uitnodigen,dit was een voorzichtige vraag of Phillip dat leuk vind.
RalphH komt ook ,Peerless misschien lijkt me een leuk clubje,gaan we het nog over hebben als ik de concrete plannen weet

Lijkt me erg leuk Phillip ,heel leuk  :thumbs-up:

HTip

Citaat van: Peerless Monster op februari 23, 2012, 17:50:25
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM&M's!!! ;D
Mooie foto's! Zaterdag zie (beleef) ik het in het echie!!
Echt heel benieuwd!!
Heb er ook weer erg veel zin in! 2 dagen in 1 week lekker molletje spelen :D Misschien moet ik daar mijn winterslaap doorbrengen :D

Ik ben ook benieuwd hoe jullie het ervaren. Verwacht overigens in stereo niet wat jij gewend bent, want ik denk dat je dan teleurgesteld gaat zijn ;)

Citaat van: Peerless Monster op februari 23, 2012, 17:58:40
We gaan nog wel beschrijven wat Marco mist komende zaterdag ;D
You :devil: you! ;D
Showcase - Topic