Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Pjotr27

Morgen en zondag wordt er op de X-Fi show gedemonstreerd met je nieuwe versterker!  ;)
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

HTip

Citaat van: Pjotr27 op oktober 21, 2011, 12:07:02
Morgen en zondag wordt er op de X-Fi show gedemonstreerd met je nieuwe versterker!  ;)
Gaaf! Ik kan helaas niet, maar ik hoor natuurlijk graag iemand zijn ervaringen. Dan duurt het hopelijk ook niet lang meer tot ik het verlossende bericht van Marcel krijg ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Zefanja op oktober 21, 2011, 09:57:48
Het was idd even wat lees voer, maar gelukkig staan er altijd wel interessante dingen in je topic  ;)

Hahahaha tof. Ik denk dat het gamen iets is wat ik nooit zou kunnen laten gaan.
En het is een mooi stuk ontspanning.

Ja helaas wel. Dingen gaan helaas niet altijd zoals je wilt. Maar net zoals jij heb ik mogen ervaren dat er uit vervelende dingen ook hele mooie dingen kunnen komen  ;D

Ik heb het gezien en wat een mooi apparaat krijg je erbij zeg  :wub:
Dat zal zeker heel wat doen voor de stereo beleving.
Dank je! Ik hoop inderdaad dat ik een grote stap maak in stereo. Dit weekend dus op de X-Fi show en misschien volgende week al bij mij.

Gamen kan ik me tegenwoordig ook heerlijk mee ontspannen. Het wordt op deze manier echt een multi-media ruimte, m.a.w. een echte Chamber of Dreams :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Pjotr27

Ik heb begrepen dat er acht stuks zijn geleverd in de 1e batch, zes zijn naar dealers, twee staan er op de x-fi. Vanavond even de combi beluisterd (sa15 lim. En pm15lim). Klonk zeer overtuigend...
De volgende zending komt door productieproblemen ivm de aardbeving in japan pas over een maand....
Vrees dat je dus nog even geduld moet hebben  >:(
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

HTip

Citaat van: Pjotr27 op oktober 21, 2011, 22:51:20
Ik heb begrepen dat er acht stuks zijn geleverd in de 1e batch, zes zijn naar dealers, twee staan er op de x-fi. Vanavond even de combi beluisterd (sa15 lim. En pm15lim). Klonk zeer overtuigend...
Goed om te horen. Ik verwacht ook veel van deze versterker...

Citeer
De volgende zending komt door productieproblemen ivm de aardbeving in japan pas over een maand....
Minder goed om te horen en ik hoop dat je ongelijk hebt en dat ik volgende week het verlossende woord krijg. En anders zit er niets anders op om nog wat meer geduld op te brengen... (en natuurlijk de timer weer aanpassen ;))
Showcase - Topic

HTip

@Pjotr27: Ik las in het X-Fi topic dat je een demo hebt gegeven met PM limited icm de SA limited op Boston Acoustic. Ik weet dat het moeilijk is, maar kan je (los van de speler en speakers) een indruk geven van de PM?
Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op oktober 21, 2011, 15:07:05
Dank je! Ik hoop inderdaad dat ik een grote stap maak in stereo. Dit weekend dus op de X-Fi show en misschien volgende week al bij mij.

Gamen kan ik me tegenwoordig ook heerlijk mee ontspannen. Het wordt op deze manier echt een multi-media ruimte, m.a.w. een echte Chamber of Dreams :wub:

Ja het zal zeker een grote stap worden.
Laten we hopen dat hij ook echt volgende week komt.
Ik zou iig niet kunnen wachten  :pompom:

Daar is geen woord aan gelogen  :clapping:
Ben en blijf nog steeds erg onder de indruk van je ruimte.
Ik ben in aardag wat bioscopen geweest in Nederland en buitenland, maar dat was voor toch de beste bioscoop ervaring die ik tot nog toe heb gehad.
Denk ook niet dat deze snel overtroffen zal worden.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

H&C Hifi

Citaat van: Pjotr27 op oktober 21, 2011, 22:51:20

Vandaag de vertegenwoordiger over de vloer gehad, op dit moment staat de uitlevering nog steeds eind van deze maand gepland.
Ik ben benieuwd.

Gr,

Marcel
Home&Car Hifi

HTip

Citaat van: HcHifi.nl op oktober 24, 2011, 18:30:36
Vandaag de vertegenwoordiger over de vloer gehad, op dit moment staat de uitlevering nog steeds eind van deze maand gepland.
Ik ben benieuwd.

Gr,

Marcel
Home&Car Hifi

Anders ik wel ;) Ik wacht met spanning af...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Zefanja op oktober 24, 2011, 11:18:30
Ja het zal zeker een grote stap worden.
Laten we hopen dat hij ook echt volgende week komt.
Ik zou iig niet kunnen wachten  :pompom:
Ik eigenlijk ook niet, maar ik heb weinig keus ;)

Citeer
Daar is geen woord aan gelogen  :clapping:
Ben en blijf nog steeds erg onder de indruk van je ruimte.
Ik ben in aardag wat bioscopen geweest in Nederland en buitenland, maar dat was voor toch de beste bioscoop ervaring die ik tot nog toe heb gehad.
Denk ook niet dat deze snel overtroffen zal worden.
Wat een mooie lovende woorden :wub: Bedankt Zefanja!
Showcase - Topic

denoontje

dat valt mee..ben je 2 weken het land uit moet ik maar 3 pagina's lezen....
Wel worden er 2 cd's nu wel erg aangeprezen :-).....

Waar een M&G al niet goed voor is.

Zal morgen eens kijken waneer een M&G kan in mijn HT ...heb trouwens nog steeds geen naam.....

SV..S

Citaat van: denoontje op oktober 24, 2011, 20:43:17

Zal morgen eens kijken waneer een M&G kan in mijn HT ...heb trouwens nog steeds geen naam.....
Puppy's power ht ? ;D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Martijnst1990

En die CD's zitten ook al in mijn winkelwagentje van bol.com  :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Ehh welke cd's zijn dat dan? Ben wel benieuwd eigenlijk..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Citaat van: Etiennevh op oktober 24, 2011, 22:03:05
Ehh welke cd's zijn dat dan? Ben wel benieuwd eigenlijk..
- Andreas Vollenweider - Behind the Gardens
- Rodrigo Y Gabriela - Rodrigo Y Gabriela
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Heb ik speciaal voor jou gedaan ;) Ik denk dat het stilte is voor de (PM)-storm :D

Citeer

Ja, leuk hé? Gisteravond nog "Stairway to heaven" geluisterd, nadat het schijfje 3x in de Nespa is behandeld. Ik zal die meenemen naar jou voor een vergelijk.

Citeer
Leuk! wat dacht je van Beckinsale Palace :D
Showcase - Topic

Pjotr27

Citaat van: HTip op oktober 24, 2011, 10:22:45
@Pjotr27: Ik las in het X-Fi topic dat je een demo hebt gegeven met PM limited icm de SA limited op Boston Acoustic. Ik weet dat het moeilijk is, maar kan je (los van de speler en speakers) een indruk geven van de PM?

Is wel lastig, ik weet alleen dat : betere netkabel geeft veel betere prestaties, het setje totaal klonk fabelachtig, mooi open, absoluut niet scherp, heel veel detail.

HTip

Citaat van: Pjotr27 op oktober 25, 2011, 08:19:21
Is wel lastig, ik weet alleen dat : betere netkabel geeft veel betere prestaties, het setje totaal klonk fabelachtig, mooi open, absoluut niet scherp, heel veel detail.

Bedankt Peter, dat klinkt goed. Ik heb verschillende netkabels (Furutech, inakustik, DIY met Belden), dus ik zal dat effect meenemen in mijn beleving.
Showcase - Topic

Pjotr27

Citaat van: HTip op oktober 25, 2011, 09:09:42
Bedankt Peter, dat klinkt goed. Ik heb verschillende netkabels (Furutech, inakustik, DIY met Belden), dus ik zal dat effect meenemen in mijn beleving.

Ik hoorde van de baas van Marantz dat hij de set anderhalve week met flink volume had ingespeeld voor de X-FI.
Dat was goed te horen, totaal geen narrigheid etc...

HTip

Citaat van: Pjotr27 op oktober 25, 2011, 09:50:27
Ik hoorde van de baas van Marantz dat hij de set anderhalve week met flink volume had ingespeeld voor de X-FI.
Dat was goed te horen, totaal geen narrigheid etc...

Dat had ik ook gelezen. Inspelen is geen overbodige luxe. Is dan ook goed dat de PM in de kelder staat. Kan die mooi 24/7 inspelen. Ik denk ook dat ik de Densen DeMagic CD in burn-in mode plaats. Moeilijk woord voor op repeat zetten :D
Showcase - Topic

Etiennevh

Zit er een burn-in modus op? :D Die gebruik je dus maar 1 keer :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

H&C Hifi

Hey Philip,

Ik ga je het verlossende woord geven !!

:pompom:

De marantz PM-15S2 LE  staat op z'n nieuwe baasje te wachten  :P

Pm me even voor de verdere afhandeling.

Gr,

Marcel
Home&Car Hifi

VlisChris

Dit staat redelijk onderaan pagina 440.
Ik vermoed dat dit topic pagina 475 binnen een maand gehaald heeft ;)

Ander punt, de PM-15S2 LE is er nu. Wat wordt de volgende upgrade van Phillip?

Xander32

Citaat van: HcHifi.nl op oktober 26, 2011, 17:29:30
Hey Philip,

Gr,

Marcel
Home&Car Hifi

Ik ga er van uit dat datum en locatie spoedig gaan volgen en dat het inclusief koud en warm buffet zal zijn. Een oplossing betreft overnachting zou ook erg plezierig zijn :D.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

larzie

Citaat van: HcHifi.nl op oktober 26, 2011, 17:29:30
Hey Philip,

Gr,

Marcel
Home&Car Hifi

Volgens mij is hij al onderweg  :D Aangezien er nog geen reactie is gekomen... had ie geen tijd meer voor hahaha
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT