Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Jean Sibelius

Mooie reacties weer nav je ruimte Philip :worship:. Zie dat ik nog een keertje naar het Zuiden af moet reizen om wat tijden de verbeteren :happy: >:D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op oktober 10, 2011, 19:00:32
Mooie reacties weer nav je ruimte Philip :worship:. Zie dat ik nog een keertje naar het Zuiden af moet reizen om wat tijden de verbeteren :happy: >:D

Dank je Jan! Ik heb gisteren een paar mooie complimenten gekregen :wub: Maar daar doe ik het natuurlijk niet voor. Gezellig samenkomen van mede-audiogenoten die kunnen genieten van muziek en film en tegenwoordig ook gaming ;)

Ik zal flink gaan oefenen en een hele scherpe tijd neerzetten. Deelnemers moeten zich eerst kwalificeren, dus zelf een PS3 met GT5 aanschaffen en aantonen dat ze binnen de 107% zitten t.o.v. de snelste tijd :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

squeek

Citaat van: HTip op oktober 10, 2011, 19:14:03
Dank je Jan! Ik heb gisteren een paar mooie complimenten gekregen :wub: Maar daar doe ik het natuurlijk niet voor. Gezellig samenkomen van mede-audiogenoten die kunnen genieten van muziek en film en tegenwoordig ook gaming ;)

Ik zal flink gaan oefenen en een hele scherpe tijd neerzetten. Deelnemers moeten zich eerst kwalificeren, dus zelf een PS3 met GT5 aanschaffen en aantonen dat ze binnen de 107% zitten t.o.v. de snelste tijd :D

Sure you do  :D

Betreft dat gamen, van zodra je een call of duty meet en greet doet dan kom ik af  :P
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Softpower

Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

JCL

Citaat van: HTip op oktober 10, 2011, 19:14:03

Welke baan? Welke auto? Welk level ben je (A)

Martijnst1990

Citaat van: JCL op oktober 10, 2011, 22:10:02
Ferarri 458 getuned tot ik meen 640 pk op Monza ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: squeek op oktober 10, 2011, 21:48:02
Sure you do  :D
:D you got me :D

Citeer
Betreft dat gamen, van zodra je een call of duty meet en greet doet dan kom ik af  :P
Dan kan je denk ik lang wachten :D, want ik hou niet van FPS-games. Ik vind LA Noire door de afwisseling op het randje ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Softpower op oktober 10, 2011, 22:06:58
Toppertje! Ik ben echt benieuwd naar je indrukken... Ik gok een smile van oor tot oor :D
Heb ook zo het vermoeden... :D Hij schijnt wel een tijdje nodig te hebben om op klank te komen. Maar ja, dat geldt voor eigenlijk alle apparatuur. Op hifi.nl hebben ze eerst 3 weken de Pearl laten inspelen, voordat ze echt gingen reviewen.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: JCL op oktober 10, 2011, 22:10:02
Ik ben level 20, bijna 21 en ik rijd met verschillende hele snelle auto's. De R8 voor het Duitse kampioenschap. De Ferrari 458 voor verschillende rondes. Getuned tot het niveau van een Enzo. Ik weet niet meer precies maar ik dacht in de buurt van de 700pk. Baan voor de M&G was Monza, maar ik heb verschillende tracks gereden.
Showcase - Topic

Softpower

Citaat van: HTip op oktober 10, 2011, 22:31:17
Heb ook zo het vermoeden... :D Hij schijnt wel een tijdje nodig te hebben om op klank te komen. Maar ja, dat geldt voor eigenlijk alle apparatuur. Op hifi.nl hebben ze eerst 3 weken de Pearl laten inspelen, voordat ze echt gingen reviewen.

Ik neem aan dat je ons dan elk uur bijpraat over het klankmatige verschil met de vorige periode totdat je dat niet meer hoort ;) dus vanaf uitpakken en aansluiten weten we na 508 posts of je tevreden bent :D
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

larzie

Bioshock, Dead Space, Battle Field BC2 en 3, Killzone 2, Metal Gear Solid 4 schijnen games te zijn met mooie surround geluiden.
Misschien games om voor het geluid eens te proberen  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

JCL

Citaat van: HTip op oktober 10, 2011, 22:34:20
Ik ben level 20, bijna 21 en ik rijd met verschillende hele snelle auto's. De R8 voor het Duitse kampioenschap. De Ferrari 458 voor verschillende rondes. Getuned tot het niveau van een Enzo. Ik weet niet meer precies maar ik dacht in de buurt van de 700pk. Baan voor de M&G was Monza, maar ik heb verschillende tracks gereden.

Ah kijk! Dan ben je al goed op weg :) Ik ben nu level 32, maar het is zo ongelovelijk moeilijk om er een niveau bij te krijgen! Tip! Ga ook de seasonal events rijden. Levert grof geld op en ze zijn lang niet allemaal super moeilijk (sommige wel!).

Martijnst1990

Citaat van: JCL op oktober 11, 2011, 07:59:58
Ah kijk! Dan ben je al goed op weg :) Ik ben nu level 32, maar het is zo ongelovelijk moeilijk om er een niveau bij te krijgen! Tip! Ga ook de seasonal events rijden. Levert grof geld op en ze zijn lang niet allemaal super moeilijk (sommige wel!).
Vind 32 al knap hoor! Zit zelf op level 30 A-spec en 25 b-spec ofzo, maar zeker bij A krijg ik er maar weinig bij nog. Die red bull challenge is sowieso not done voor mij. Ik ga straks ook mijn F458 maar eens van stal halen en kijken welke tijd ik neerzet met een controller :D

Maar goed, we dwalen een beetje af verder ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

drees62

Citaat van: HTip op oktober 10, 2011, 22:31:17

Heb het zelf ook ondervonden bij mijn PM15 S2. Had eerst het demo-exemplaar van de dealer in huis. Met de nieuwe heb ik na een week op het punt gestaan om 'm terug te brengen. :mad: :mad:
Vond altijd die verhalen over inspelen maar vaag  ;D
Pas na een week of 3 komt ie weer op stoom en vanaf dan is het genieten geblazen.  :pompom:

skyfox

Zo, na 10 dagen vakantie weer even een paar pagina's bijlezen  :blink:

Wat een toestanden zeg, met die PM! Welles niettes. Maar goed, eind oktober komt in zicht, dus het is bijna tijd om te installeren en te genieten. Ga je em beneden aansluiten en dan maar eerst even een paar dagen non-stop laten inspelen? Ben in ieder geval al razend benieuwd naar je berichtjes over hoe ie bevalt.

Leuke verslagen trouwens weer van de meet&greet! Ik kijk er naar uit naar wanneer ik zelf eens je machtig mooie cinema mag aanschouwen   :wub: :music:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Martijnst1990

Nou Philip, je had echt niks gelogen (niet dat je dat ooit doet ;)) over de Pink Funhouse Tour  :o Fantastisch beeld en geluid en sowieso een hele mooie show om te zien. Binnenkort maar eens origineel op de kop tikken :)

Trouwens, jammer dat ik mijn stem op de poll niet meer kan veranderen, na ze in het echt gezien te hebben zijn ze zonder doek toch echt mooier vind ik.

Dedicated HT

Xander32

Zojuist met veel plezier de verslagen betreft de M&G doorgelezen; deze staan vol met positieve feedback, kan je trots op zijn.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Citaat van: larzie op oktober 11, 2011, 07:38:12
Bioshock, Dead Space, Battle Field BC2 en 3, Killzone 2, Metal Gear Solid 4 schijnen games te zijn met mooie surround geluiden.
Misschien games om voor het geluid eens te proberen  :pompom:
Ik ben geen fan van schietspellen, dus die kans is nihil dat ik die ga spelen ;)

Citaat van: JCL op oktober 11, 2011, 07:59:58
Citaat van: Martijn90 op oktober 11, 2011, 10:13:22
Vind 32 al knap hoor! Zit zelf op level 30 A-spec en 25 b-spec ofzo, maar zeker bij A krijg ik er maar weinig bij nog. Die red bull challenge is sowieso not done voor mij. Ik ga straks ook mijn F458 maar eens van stal halen en kijken welke tijd ik neerzet met een controller :D

Maar goed, we dwalen een beetje af verder ;D
Er zijn verschillende GT5-topics in het consoles board. Daar kunnen we lekker verder praten. Kies maar een topic en dan kom ik daar ook buurten :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Softpower op oktober 10, 2011, 23:47:58
Ik neem aan dat je ons dan elk uur bijpraat over het klankmatige verschil met de vorige periode totdat je dat niet meer hoort ;) dus vanaf uitpakken en aansluiten weten we na 508 posts of je tevreden bent :D
Tuurlijk! Ik zeg gewoon op mijn werk dat ik iets heel belangrijks moet doen. Vinden ze vast niet erg :D

Citaat van: drees62 op oktober 11, 2011, 11:21:17
Heb het zelf ook ondervonden bij mijn PM15 S2. Had eerst het demo-exemplaar van de dealer in huis. Met de nieuwe heb ik na een week op het punt gestaan om 'm terug te brengen. :mad: :mad:
Vond altijd die verhalen over inspelen maar vaag  ;D
Pas na een week of 3 komt ie weer op stoom en vanaf dan is het genieten geblazen.  :pompom:
Goed om te weten dat jij dat ook hebt ervaren. Ik moet dus na levering gewoon een paar weken geduld hebben.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: skyfox op oktober 11, 2011, 13:52:04
Zo, na 10 dagen vakantie weer even een paar pagina's bijlezen  :blink:

Wat een toestanden zeg, met die PM! Welles niettes. Maar goed, eind oktober komt in zicht, dus het is bijna tijd om te installeren en te genieten. Ga je em beneden aansluiten en dan maar eerst even een paar dagen non-stop laten inspelen? Ben in ieder geval al razend benieuwd naar je berichtjes over hoe ie bevalt.
Valt wel mee, hoor! Hoofdzaak is inderdaad dat de PM eind oktober komt, wat mij ook eerder is gezegd.

Ik ga de PM in de kelder installeren en dan gebruik ik de DVD Magic van Densen voor de break-in. Volgens Densen wordt het inspelen hier mee verkort. Ik zal het vanzelf merken...

Citeer
Leuke verslagen trouwens weer van de meet&greet! Ik kijk er naar uit naar wanneer ik zelf eens je machtig mooie cinema mag aanschouwen   :wub: :music:
Thanks! De beleving wordt weer leuk beschreven. Het is alsof je er zelf bij bent en ik beleef de dag zo opnieuw. Je staat op de lijst, dus 1 hindernis heb je overwonnen :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Martijn90 op oktober 11, 2011, 16:41:41
Nou Philip, je had echt niks gelogen (niet dat je dat ooit doet ;)) over de Pink Funhouse Tour  :o Fantastisch beeld en geluid en sowieso een hele mooie show om te zien. Binnenkort maar eens origineel op de kop tikken :)
:D Het is 1 van de weinige concerten die ik ken die opgenomen zijn in 1080p. En het geluid is ook erg goed. Zeker na de behandeling in de Nespa, want daar hebben BD's ook profijt van ;)

Citeer
Trouwens, jammer dat ik mijn stem op de poll niet meer kan veranderen, na ze in het echt gezien te hebben zijn ze zonder doek toch echt mooier vind ik.
Ik kan de poll weer resetten en iedereen weer de kans geven de juiste keuze (dus zonder doek ;)) te laten maken :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Xander32 op oktober 11, 2011, 17:30:18
Zojuist met veel plezier de verslagen betreft de M&G doorgelezen; deze staan vol met positieve feedback, kan je trots op zijn.

Sander.

Bedankt Sander! Dat zijn mooie woorden :wub:
Showcase - Topic

larzie

Citaat van: HTip op oktober 11, 2011, 23:24:54
Ik ben geen fan van schietspellen, dus die kans is nihil dat ik die ga spelen ;)
Er zijn verschillende GT5-topics in het consoles board. Daar kunnen we lekker verder praten. Kies maar een topic en dan kom ik daar ook buurten :D

Alleen maar fan van racespellen? Andere actiegames dan? Batman Arkham City schijnt ook goed geluid te hebben. Bioshock is meer een shooter/rpg volgens mij...
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Martijnst1990

Citaat van: HTip op oktober 11, 2011, 23:24:54

Bij deze ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=101823.25

Dedicated HT