Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Lex Groningen

Citaat van: HTip op oktober  8, 2011, 10:26:52
Bedankt Alex! Misschien dat je ergens in 2012 het ook een keer kan ervaren...

Het zal toch wel heel erg gek moeten lopen wil het me volgend jaar niet lukken om bij jullie langs te komen.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

denoontje

Citaat van: Jean Sibelius op oktober  8, 2011, 16:05:27
Iedereen die morgen deelneemt aan de M&G alvast heel veel kijk- en luisterplezier toegewenst.

Voor degene die nog geen dedicated ruimte hebben... wees gewaarschuwd: na morgen kun je niet meer terug (en wil je ook zo'n ding) :D

Groeten, Jan

Ben gelukkig al 1 van de gelukkigen met een m&g ticket en eigen bios :-) \O/

Softpower

Citaat van: HcHifi.nl op oktober  8, 2011, 14:27:16

Mhhm vreemde zaak... ik ga Maandag eens met D&M in Eindhoven bellen..
Ik vind het niet zo erg dat ik eventueel later geleverd zou krijgen.. maar waar ik niet tegen kan is dat ze dan niet eerlijk tegen me zouden zijn.
Ik neem hun verhaal namelijk aan als het juiste en zo speel ik het door naar mijn klanten... niet goed voor ons imago als verhalen niet blijken te kloppen. :devil:

Maar zoals gezegd, een dealer kan veel zeggen... zijn er genoeg die zeggen dat het goed gaat om vervolgens 2maanden later falliet te zijn..

Will keep you posted HTip !!

Gr,

Marcel
Home&Car Hifi

Het is niet om je verhaal in twijfel te trekken Marcel. Helemaal zelfs niet. Ik denk dat iedereen die hier deelneemt aan dit forum dat met de beste intenties doet. Zeker de leveranciers. Hoop niet dat je aan het lijntje wordt gehouden. Dat zou niet zo mooi zijn.

In mijn enthousiasme dacht ik: ik maak philip nog een beetje lekker ;) in de veronderstelling dat jij m snel gaat verrassen :D...

En ja hordes mensen bestellen rustig op de dag dat ze failliet verklaard worden en dat dus weten en zo een ander met de sores op zadelen. Nu vraag ik me dan wel af welke dealer jij bedoeld? Remkes of jouw contact? Ik kreeg juist vrijdag bij Remkes de indruk dat ze een goed jaar draaien. Maar goed dat zegt ook niks dat weet ik ook wel. Maar als je geen cash hebt als bedrijf dan kun je een project ook niet voorfinancieren want dan krijg je niks geleverd van je leveranciers. En die indruk heb ik niet bij ze want mijn project ging om veel geld en zoals je zult begrijpen betaal ik nooit aan ;)

En Philip de PM is qua uiterlijk ook heel heel erg mooi! Ik verwacht dat je er heel blij mee zult zijn.

En nu maar wachten op de verslagen van de m&g.. Ik ben benieuwd.....
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Martijnst1990

Laatste nachtje slapen dan maar, tot morgen jongens  ;D :music:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Ik kom net thuis van een verjaardag, dus ik ga nu slapen :yawnee:

Citaat van: Martijn90 op oktober  9, 2011, 00:09:33
Laatste nachtje slapen dan maar, tot morgen jongens  ;D :music:
Slaap lekker en rij voorzichtig. Goede reis allemaal!

Tot straks :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

De andere posts lees ik straks, want het is al morgen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

treky22

Heel veel kijk en luisterplezier vandaag   :music:

En we verwachten natuurlijk weer een uitgebreid verslag van jullie belevenissen  :headbanging:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Martijnst1990

Ik ga nu onderweg, hopende dat mijn auto start ;)

Verslag zal er van mij in ieder geval komen :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Maro

Veel plezier mannen. Lijkt me ook een pracht ervaring.... :worship:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Lex Groningen

Ben weer benieuwd naar de verslagen die ongetwijfeld weer zullen komen.
Veel kijk en luisterplezier toegewenst.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

denoontje

doe maar rustig aan Martijn  ken ik nog effe de f1 af zien ;-)

Softpower

Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Etiennevh

BEetje laat, maar veel plezier vandaag! Kan niet anders dan een schitterende dag worden!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

high-q

Ze zijn nu vast nog wel bezig. Ben erg benieuwd naar de verslagen  :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Zo ben inmiddels even thuis ;) Philip ontzettend bedankt voor de gezellige en leerzame dag! Thuur, Ralph en Mark, leuk jullie ontmoet te hebben!

Zal morgen proberen een leuk verslagje te maken ;)

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op oktober 10, 2011, 01:22:20
Zo ben inmiddels even thuis ;) Philip ontzettend bedankt voor de gezellige en leerzame dag! Thuur, Ralph en Mark, leuk jullie ontmoet te hebben!

Zal morgen proberen een leuk verslagje te maken ;)

Jij ook bedankt Martijn. Leuk jou en Mark te hebben ontmoet en het weerzien met Ralph en Thuur was ook weer erg aangenaam. Het was ook weer erg gezellig gisteren en deze gaat de boeken in met het volste programma. Echt alles is aan bod geweest :o

Bedankt allemaal voor al het lekkers en jullie komst. Heb ook weer dingen geleerd en met nieuwe muziek/films kennis gemaakt. Kortom weer een hele geslaagde dag. Ik ben benieuwd naar jullie indrukken en als jullie een keer iets organiseren dan hoor ik het wel.
Showcase - Topic

HTip

Wat een hoop reacties weer. Zoals jullie hierboven hebben kunnen we ons inderdaad erg vermaakt. Ik ga natuurlijk niet zeggen wat we precies gedaan hebben, maar het was weer erg gaaf!

Citaat van: Alex Groningen op oktober  8, 2011, 16:27:52
Het zal toch wel heel erg gek moeten lopen wil het me volgend jaar niet lukken om bij jullie langs te komen.
Zou het erg leuk vinden als het er volgend jaar een keer van komt...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Softpower op oktober  8, 2011, 19:32:26

Het is niet om je verhaal in twijfel te trekken Marcel. Helemaal zelfs niet. Ik denk dat iedereen die hier deelneemt aan dit forum dat met de beste intenties doet. Zeker de leveranciers. Hoop niet dat je aan het lijntje wordt gehouden. Dat zou niet zo mooi zijn.

In mijn enthousiasme dacht ik: ik maak philip nog een beetje lekker ;) in de veronderstelling dat jij m snel gaat verrassen :D...

...

En Philip de PM is qua uiterlijk ook heel heel erg mooi! Ik verwacht dat je er heel blij mee zult zijn.

En nu maar wachten op de verslagen van de m&g.. Ik ben benieuwd.....

en bedankt! >:D :D Nee hoor, serieus. Goed om te lezen dat ie én mooi klinkt én mooi uitziet. Het oog wil natuurlijk ook wat, ook al staat de PM straks in een rack wat achter mij staat. Het is wel een blikvanger als ik de HT binnenloop ;)

Ik ben benieuwd wat Marcel kan vertellen...
Showcase - Topic

Martijnst1990

Dedicated HT

denoontje

denoontje

high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Showcase - Topic

denoontje

HTip

Citaat van: denoontje op oktober 10, 2011, 10:31:16
Ik kon ook nie wachten, leuk verslag!
+1

Heb de reactie in het andere topic geplaatst. De link staat nu ook in de 1e post net onder de akoestiek...
Showcase - Topic