Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

denoontje

Tik tik tik nog een paar dagen....
spannend hoor!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Maximus_Aurelius

Nou nou jullie hebben een mooi fantastisch vooruitzicht  :headbanging:.
Ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen maar het antwoord weet ik denk ik al  :D

Super!!!!!!!! :D
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Madhouse

Citaat van: HTip op oktober 16, 2016, 08:17:39
The Art of Flight (sneeuw)
Absoluut 1 van de BD's die ik graag wil zien bij je  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: denoontje op oktober 16, 2016, 12:20:23
Tik tik tik nog een paar dagen....
spannend hoor!!
Zeker spannend, want nu het moment dichterbij komt begint het toch wel echt te kriebelen. Dat gevoel heb ik natuurlijk vaker gehad, maar elke keer is het toch wel erg leuk allemaal ;)

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober 16, 2016, 13:10:06
Nou nou jullie hebben een mooi fantastisch vooruitzicht  :headbanging:.
Ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen maar het antwoord weet ik denk ik al  :D

...

Super!!!!!!!! :D
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen Nico! Superlatieven zullen wel tekort gaan schieten :popcorn: :music:

Citaat van: Madhouse op oktober 16, 2016, 13:30:19
Niet alleen zien, want het geluid is ook.... :headbanging: Staat zeker op het programma 8)

Ik ga binnenkort de 1e M&G plannen sinds lange tijd, dus.......................
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Het zou dan moeten zijn: Absoluut 1 van de BD's die ik graag wil zien beleven bij je  :D

HTip

Citaat van: Madhouse op oktober 16, 2016, 14:48:49
Het zou dan moeten zijn: Absoluut 1 van de BD's die ik graag wil zien beleven bij je  :D
Hahaha, inderdaad beleven is de beste omschrijving :headbanging:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Vanavond sinds lange tijd weer een hele film gekeken. Alle speakers op large gezet en het laag was, ondanks het ontbreken van de DD-18, best aardig. De Note 9 gaat erg diep, dat was nu heel erg duidelijk.

Maar wat een beeld produceerde de HD950 nog! Heel erg goed voor een projector van bijna 6 jaar oud :popcorn:

Al met al een heerlijk filmavondje zo vlak voor de grote veranderingen in de Chamber of Dreams...
Showcase - Topic

Maikel_audionerd

Citaat van: HTip op oktober 16, 2016, 21:58:45
Vanavond sinds lange tijd weer een hele film gekeken. Alle speakers op large gezet en het laag was, ondanks het ontbreken van de DD-18, best aardig. De Note 9 gaat erg diep, dat was nu heel erg duidelijk.

Maar wat een beeld produceerde de HD950 nog! Heel erg goed voor een projector van bijna 6 jaar oud :popcorn:

Al met al een heerlijk filmavondje zo vlak voor de grote veranderingen in de Chamber of Dreams...
Leuk om te lezen, goed bezig. Welke film hebben jullie van genoten, als ik dat vragen mag?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

HTip

Citaat van: Maikel_audionerd op oktober 17, 2016, 04:20:49
Leuk om te lezen, goed bezig. Welke film hebben jullie van genoten, als ik dat vragen mag?
Tuurlijk mag je dat vragen :) Het was "Now you see mee". We hadden de film al eerder gezien, maar eerlijk gezegd kon ik me er weinig van herinneren. Beeld en geluid van die film scoren erg goed (klik hier voor een review) en we waren erg benieuwd naar het beeld van de HD950 nu deze door Garmt was gekalibreerd. Vanwege het ontbreken van de DD-18 natuurlijk wel eerst de instellingen moeten aanpassen en toen kijken maar.

We waren erg onder de indruk van het plaatje wat de HD950 nog kan neerzetten met bijna 1300 uur op de lamp. De lamp staat sinds ca. 100 uur op high en daar is het nog altijd goed film mee kijken.

En dat het laag toch heel erg acceptabel was, was een verrassing. Natuurlijk is het heel anders zonder een sub die tot 10Hz kan, maar de Note 9 op large kan blijkbaar toch een heel aardig laag weergeven. Zelfs een aantal sweeps gingen lang door.
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op oktober 16, 2016, 13:30:19
En er is een opvolger van verschenen afgelopen maand. Denk nog niet op Blu Ray verkrijgbaar, maar the Fourth Phase voorspelt het zelfde spektakel!

Gefeliciteerd Philip met de komst van alle moois. Ik ben benieuwd hoe het er in je rack uit ziet!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Klopt, en hij is gewoon op BD te (nog niet in NL) krijgen: https://www.redbullshop.com/de/p/The-Fourth-Phase-3in1-Set/RBM16002/

Qua inhoud van de film vergelijkbaar met The Art of Flight. Qua beeld en geluid ook vergelijkbaar.

RubenV.

Citaat van: HTip op oktober 17, 2016, 07:43:40
Tuurlijk mag je dat vragen :) Het was "Now you see mee". We hadden de film al eerder gezien, maar eerlijk gezegd kon ik me er weinig van herinneren. Beeld en geluid van die film scoren erg goed (klik hier voor een review) en we waren erg benieuwd naar het beeld van de HD950 nu deze door Garmt was gekalibreerd. Vanwege het ontbreken van de DD-18 natuurlijk wel eerst de instellingen moeten aanpassen en toen kijken maar.

We waren erg onder de indruk van het plaatje wat de HD950 nog kan neerzetten met bijna 1300 uur op de lamp. De lamp staat sinds ca. 100 uur op high en daar is het nog altijd goed film mee kijken.

En dat het laag toch heel erg acceptabel was, was een verrassing. Natuurlijk is het heel anders zonder een sub die tot 10Hz kan, maar de Note 9 op large kan blijkbaar toch een heel aardig laag weergeven. Zelfs een aantal sweeps gingen lang door.

Mooie upgrades Philip. Now you see me 2 is ook het kijken waard  8) Ben heel benieuwd hoe de nieuwe projector je gaat bevallen.

Citaat van: Etiennevh op oktober 17, 2016, 10:12:14
En er is een opvolger van verschenen afgelopen maand. Denk nog niet op Blu Ray verkrijgbaar, maar the Fourth Phase voorspelt het zelfde spektakel!

Bedankt voor de tip, de trailer ziet er tof uit iig  :worship:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

HTip

Citaat van: Etiennevh op oktober 17, 2016, 10:12:14
Bedankt voor de tip! Net de trailer bekeken en dat voorspelt weer veel spektakel en prachtige beelden van de omgeving.

Citaat van: Madhouse op oktober 17, 2016, 10:30:42
Klopt, en hij is gewoon op BD te (nog niet in NL) krijgen: https://www.redbullshop.com/de/p/The-Fourth-Phase-3in1-Set/RBM16002/

Qua inhoud van de film vergelijkbaar met The Art of Flight. Qua beeld en geluid ook vergelijkbaar.
Dank je voor de link Roy! Op amazon.de zijn verschillende versies te koop, vanaf €14,95. Er is natuurlijk ook een 4K-versie 8)

Showcase - Topic

HTip

Citeer
Gefeliciteerd Philip met de komst van alle moois. Ik ben benieuwd hoe het er in je rack uit ziet!
Dank je Etienne. Mijn rack gaat er zwarter uitzien 8) Alleen de PPP is nog zilver ;)

Citaat van: RubenV. op oktober 17, 2016, 11:29:09
Mooie upgrades Philip. Now you see me 2 is ook het kijken waard  8) Ben heel benieuwd hoe de nieuwe projector je gaat bevallen.
Dank je Ruben! Ben ook erg benieuwd. Denk dat we de eerste dagen niet veel boven de grond te vinden zijn ;D Zowel het beeld als geluid wordt nog beter dan het nu al is.

Now you see me 2 krijgt niet zo'n goede kritieken. Geluid (Dolby Atmos) is referentiemateriaal, maar beeld schijnt wat minder te zijn. De meningen over deel 1 waren ook verdeeld en die was ook gaaf, dus wie weet ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: morca op oktober 17, 2016, 19:56:07
Eind vd week begint het feest zie ik.
Ik zie naar je eerste recensie,s uit  :popcorn:
Leuk gezegd Marco! Het is inderdaad een feest wat waarschijnlijk heeeeeeel lang gaat duren :popcorn: :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Het wordt steeds concreter, zaterdag om 10.30 uur ben ik bij CineMike samen met Viktor. Alles inladen, DD-18 in mijn auto, de rest bij Viktor, iets meer dan een uur later uitladen en dan alles installeren. Natuurlijk tussendoor wat eten, maar dat zal kort zijn en hup weer de kelder in ;D

Om deze tijd over 4 dagen zitten we zeer waarschijnlijk te genieten in de Chamber of Dreams :popcorn:
Showcase - Topic

Marco66

Mooi vooruitzicht, veel plezier vast!

Marco
Woonkamer: Devialet Phantom 2
Ht: Onkyo TX-RZ70, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Zidoo Z30 Pro 8K, Lumene Movie Palace 92 inch

sparda

WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

Bas Akkerman

Citaat van: sparda op oktober 18, 2016, 23:04:44
Al een datum voor een M&G gepland? :D
Dat zei ie al. ;)

Citaat van: HTip op oktober 18, 2016, 21:39:18
Het wordt steeds concreter, zaterdag om 10.30 uur ben ik bij CineMike samen met Viktor. Alles inladen, DD-18 in mijn auto, de rest bij Viktor, iets meer dan een uur later uitladen en dan alles installeren. Natuurlijk tussendoor wat eten, maar dat zal kort zijn en hup weer de kelder in ;D

Om deze tijd over 4 dagen zitten we zeer waarschijnlijk te genieten in de Chamber of Dreams :popcorn:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

RonG

O0 leuke tijden voor HTers ;D. Zitten denk met dezelfde verwachtingen :D

LuPo

Aftellen geblazen. :pompom: :clapping: :worship:

sparda

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 19, 2016, 07:47:49
Dat zei ie al. ;)

Aha nu zie ik het staan :D Subtiele wijze om me kandidaat te stellen?  :angel:
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

Valkyrie

Nog een paar dagen!! Dat wordt genieten!!  :thumbs-up:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

HTip

Citaat van: Marco66 op oktober 18, 2016, 22:16:24
Mooi vooruitzicht, veel plezier vast!
Dank je Marco. Gaat helemaal lukken :popcorn:

Citaat van: sparda op oktober 18, 2016, 23:04:44
Al een datum voor een M&G gepland? :D
Nog geen datum gepland, maar komt binnenkort.

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 19, 2016, 07:47:49
Dat zei ie al. ;)

;D Als je Annet en ik een M&G noemt heb je gelijk. Misschien is Viktor er zelfs nog bij, dan is het zeker een M&G ;D

Citaat van: RonG op oktober 19, 2016, 09:14:51
O0 leuke tijden voor HTers ;D. Zitten denk met dezelfde verwachtingen :D
Absoluut! Er gebeurt veel in de laatste dagen. Het lijkt wel de maand van de nieuwe projector ;D ;D

Citaat van: LuPo op oktober 19, 2016, 10:42:34
Aftellen geblazen. :pompom: :clapping: :worship:
Nu nog maar 2 dagen en 21 uur :pompom:

Maar voor degene die dit op een later moment leest...
http://games.webgamedesign.com/free/counter2-1.swf?title=Chamber%20of%20dreams%20-%20CineMiked!&count=down&time=1477130400000&bgc=0x000000&bgb=1&bgd=0&bc=0xff0000&bb=1&bd=0&tc=0xffffff&tb=1&td=0&uc=0x99ccff&ub=1&ud=0&nc=0xffffff&nb=1&nd=0"%20TYPE="application/x-shockwave-flash"%20NAME="Free%20Counter"%20ALIGN=MIDDLE%20WIDTH=500%20HEIGHT=100%20quality="high"%20bgcolor="#ffffff"%20allowScriptAccess="sameDomain"%20allowFullScreen="false"%20pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">

Citaat van: sparda op oktober 19, 2016, 10:59:05
Aha nu zie ik het staan :D Subtiele wijze om me kandidaat te stellen?  :angel:
Subtiel is het zeker ;) Het zal niet bij 1 M&G blijven 8)

Citaat van: Valkyrie op oktober 19, 2016, 11:21:54
Nog een paar dagen!! Dat wordt genieten!!  :thumbs-up:
Dank je Jurian! Ik ben echt de dagen/uren aan het aftellen ;D
Jij bent al uitgeteld, want jij hebt je projector al binnen 8)

Showcase - Topic