Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Maikel_audionerd

Nog twee nachtjes slapen  :pompom:  (over 39 min)  :tounge:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

HTip

Citaat van: Maikel_audionerd op oktober 19, 2016, 18:15:29
Nog twee nachtjes slapen  :pompom:  (over 39 min)  :tounge:
Leuk dat je zo meeleeft aan de andere kant van de wereld. Voor jou is het zelfs 5 uur eerder zaterdag ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maikel_audionerd

Citaat van: HTip op oktober 19, 2016, 20:16:44
Leuk dat je zo meeleeft aan de andere kant van de wereld. Voor jou is het zelfs 5 uur eerder zaterdag ;D
Is ook niet zomaar een klein updatetje natuurlijk, maar een geheel nieuwe HT, apparaattechnisch gezien  :D
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --

HTip

Citaat van: Maikel_audionerd op oktober 20, 2016, 01:28:30
Is ook niet zomaar een klein updatetje natuurlijk, maar een geheel nieuwe HT, apparaattechnisch gezien  :D
ik heb het nog niet zo bekeken. Het klopt dat zowel beeld als geluid (surround) een grote verandering gaan meemaken. De stereoset blijft zoals die nu is en dat is op dit moment al helemaal geen straf om naar te luisteren. Wellicht dat CineMike in de toekomst nog een poging gaat doen de PM-11S3 te modificeren, maar dat gaat hij volgend jaar bekijken.

Met de projector (4K/HDR) en de receiver (4K/Atmos/DTS-X) ben ik helemaal klaar voor de toekomst. Dit had natuurlijk ook met de standaardversies gekund, maar met eenmaal de CineMike-versies gehoord en gezien, of beter gezegd beleefd, was eerlijk gezegd de keuze voor ons snel gemaakt.

En dan nog de modificatie van de subwoofer, die eigenlijk een logische stap is om de kwaliteit in de gehele keten te waarborgen. Die zou dan nog de enige bron van HF-storing kunnen zijn.

Ben heel erg benieuwd wat we zaterdag allemaal gaan beleven............
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op oktober 20, 2016, 19:52:54
Ben heel erg benieuwd wat we zaterdag allemaal gaan beleven............

+1. Ben heel benieuwd hoe je e.e.a. gaat ervaren 8) Nog twee nachtjes slapen :pompom:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op oktober 20, 2016, 20:38:29
+1. Ben heel benieuwd hoe je e.e.a. gaat ervaren 8) Nog twee nachtjes slapen :pompom:
Het moment komt nu écht snel dichterbij :pompom: Opvallend is hoe goed ik nu (nog) slaap. Dat zou morgennacht zomaar anders kunnen zijn :D
Showcase - Topic

Madhouse

Eigenlijk zijn we gewoon kinderen, als ik zie hoe zenuwachtig/blij mijn zoontje af en toe is  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op oktober 20, 2016, 21:59:52
Eigenlijk zijn we gewoon kinderen, als ik zie hoe zenuwachtig/blij mijn zoontje af en toe is  :D
Klopt helemaal :D Enige verschil is dat ons speelgoed wat duurder is :clapping:
Showcase - Topic

Maikel_audionerd

Citaat van: HTip op oktober 20, 2016, 22:41:23
En groter, hahaha

Etiennevh

Citaat van: HTip op oktober 20, 2016, 22:41:23
Jij weet blijkbaar niet wat al die kleine prutjes en prulletjes voor kinderen kosten? Alles voor kinderen, bruiloften en overlijden is een stuk duurder! ;) Als ik dat bij elkaar op tel van het afgelopen jaar dan heb ik een flinke receiver hoor :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Maikel_audionerd

Citaat van: Etiennevh op oktober 21, 2016, 10:32:09
Jij weet blijkbaar niet wat al die kleine prutjes en prulletjes voor kinderen kosten? Alles voor kinderen, bruiloften en overlijden is een stuk duurder! ;) Als ik dat bij elkaar op tel van het afgelopen jaar dan heb ik een flinke receiver hoor :P
Dat weet ik inderdaad niet want ik heb (nog) geen kinderen.
Nou lekker vooruitzicht dan  :tongue2:

Vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

WickedGame

Citaat van: vik op oktober 21, 2016, 11:28:44
Tot morgen Philip ik heb er zin in!!  :pompom:

Anders wij wel op de verslagen  ;D  :D

Maximus_Aurelius

Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Citaat van: vik op oktober 21, 2016, 11:28:44
Tot morgen Philip ik heb er zin in!!  :pompom:
Tot morgen Viktor, ik kijk hier al een behoorlijke tijd naar uit, dus ja ik heb er ook heel veel zin in!! :pompom:

En de verslagen? Ach ja, jullie kennen me hé? ;D
Showcase - Topic

Maikel_audionerd

Ook vanaf hier heel veel plezier morgen!!  :clapping:

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op oktober 21, 2016, 10:32:09

Jep! Laat staan met 2 (één van 4 en eé'n van 1.5) wat ik dan had kunnen kopen :D

De 3 B's, Bruiloft, Baby's en Begrafenis. De eerste twee heb ik al meegemaakt, die laatste hoop ik nog een hele tijd uit te stellen.

Philip, have fun morgen, geniet er van!!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

denoontje

Citaat van: HTip op oktober 21, 2016, 14:21:19
Tot morgen Viktor, ik kijk hier al een behoorlijke tijd naar uit, dus ja ik heb er ook heel veel zin in!! :pompom:

En de verslagen? Ach ja, jullie kennen me hé? ;D
Met heeeel veeeeel fotooooos

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

HTip

Bedankt allemaal! Ik ben er helemaal klaar voor :thumbs-up:

De monitorkabel voor het menu van de SR9600 heb ik verwijderd, gelukkig zonder de pilaar te demonteren. Alle afdekdopjes van de in- en uitgangen van de SR9600 verwijderd. Van de PM-11S3 zijn nu ook alle in- en uitgangen afgedekt met die dopjes. Die gaan overigens volgens mij het antenne-effect van niet-gebruikte in- en uitgangen tegen.

De projectorplaat heb ik klaarliggen voor montage op de X7000, zodat de QuattroFix 20kg kan dragen ipv slechts 10kg. En dat is wel prettig met een projector van bijna 16kg.

Tot slot ook de overbodige zaken verwijderd en de speakers beschermd met de akoestische doeken. Kunnen we makkelijk overal bij. En natuurlijk de auto zodat de DD-18 veilig aankomt.

En zoals jullie van mij gewend zal ik de nodige foto's nemen ;)

Morgen redelijk vroeg op en 9.00 uur zit ik in de auto...
Showcase - Topic

Peerless Monster

Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of AVM AMPs | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

Tinus

Anthem D2V 3D & PVA 5
Revel performa M22 & C32
Oppo BDP-103 . PSA S3000I
Epson TW 9200ISF

HTip

Citaat van: Peerless Monster op oktober 21, 2016, 22:22:20
Heel veel plezier Philip!!
Dank je Rens! Het trouwens nog mooier geweest als je 2 seconden later op de verzendknop had gedrukt ;D

Citaat van: Tinus op oktober 21, 2016, 22:23:36
Hoe laat begint de live stream :popcorn:
LOL ;D Jullie zullen het met foto's moeten doen. Misschien zelfs wel even tussendoor :unsure:
Showcase - Topic

Sjaak_Banaan

Veel plezier morgen Philip!
We houden het hier in de gaten. ;)

Wij gaan morgen waarschijnlijk projectors kijken op de Home Cinema Happening van Werner.
Het wordt langzaamaan tijd om ons te gaan oriënteren in de rest van de apparatuur.

Er staat ons beiden een leuke dag te wachten!  8)
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch KS-525-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound •  dual XTZ Cinema 3x12 • dual XTZ Cinema 1x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

HTip

Citaat van: Sjaak_Banaan op oktober 21, 2016, 23:19:14
Veel plezier morgen Philip!
We houden het hier in de gaten. ;)

Wij gaan morgen waarschijnlijk projectors kijken op de Home Cinema Happening van Werner.
Het wordt langzaamaan tijd om ons te gaan oriënteren in de rest van de apparatuur.

Er staat ons beiden een leuke dag te wachten!  8)
Dank je Johan! Jij dan ook veel plezier morgen. Ik lees wel in je topic hoe het is geweest 8)
Showcase - Topic

MVG

Hoi Philip, heel veel plezier morgen! En nog steeds een welkom terug. Bedankt voor je leuke reactie in mijn topic :thumbs-up:

Geniet van je nieuwe spullen, wat een stappen weer. Ik heb het stilletjes gevolgd en ben benieuwd!