Richi's stereo set

Gestart door Richi, mei 16, 2007, 09:39:58

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

chansig

Leuke test. Beetje hetzelfde als de mijne alleen een andere uitkomst.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Richi

Citaat van: Pathos op maart 15, 2022, 07:00:44
Dus stap 2 word nu overschakelen van de AQ Castlerock naar de Ali-budget speakerkabel? Dan weer mét alle AQ power onderdelen ertussen?
Dat klopt inderdaad. Eens kijken wat dat brengt. Die kabel is nieuw en die zal er dan ook een tijdje tussen moeten blijven voordat ik een oordeel vel.
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Richi

Citaat van: AudioEnZo op maart 15, 2022, 07:09:53
Mooi resultaat van de test Richi!

Wel een vraagje, als je schrijft:Als de verschillen groot zijn in jouw beleving, kan daar toch geen twijfel over bestaan?
Het gekke is, dat ik dat vaak pas hoor als ik weer terug wissel naar de oude situatie. Ik kan gelukkig altijd wel van de muziek genieten, maar na het terugschakelen werd het mij helemaal duidelijk wat in miste.

Mijn vrouw daarentegen hoort het vrijwel direct.  :wub:
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

AudioEnZo

Die beleving heb ik idd ook wel, als je weer terug gaat naar de vorige situatie zijn de verschillen beter te duiden.

Richi

Citaat van: chansig op maart 15, 2022, 07:57:04
Leuke test. Beetje hetzelfde als de mijne alleen een andere uitkomst.

Gr. Hans
Ja, inderdaad!
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Richi

Beste allemaal, de afgelopen jaren zijn hier een aantal heftige berichten voorbij gekomen omtrent onze zoon Niels. Die berichten hebben op velen een blijvende indruk gemaakt, getuige de reacties hier en ook enkele persoonlijke berichten die wij hebben mogen ontvangen. Wij zijn erg dankbaar voor jullie betrokkenheid en wij voelen ons hierdoor gesterkt.

Maar het is lang niet alleen maar ellende met Niels. Sinds zijn leukemie behandeling is geëindigd midden 2020, hebben wij nog flink wat voor de kiezen gekregen qua verwerking en herstel. Maar dat lijkt nu grotendeels 'klaar'. Voor zover je hier ooit klaar mee kan zijn. Op mij persoonlijk heeft het allemaal een flinke impact gehad, tot aan zeer heftige lichamelijke en mentale reacties. Met hulp heb ik dit kunnen overwinnen. Zodanig, dat ik aankomende week voor het eerst weer voor het werk op reis ga. Iets dat ik tientallen keren heb gedaan, maar wat ik door angstaanvallen een tijd lang niet kon.

En nu leven wij ons normale leven, zo goed en kwaad als dat gaat met een kind met een beperking. Aankomende week gaat hij oefenen op een school voor speciaal onderwijs. Weer een flinke verandering, maar wel ten goede verwachten we. En dan moet er van alles omheen geregeld worden, zoals inschrijving school, orthopedagogische rapportages, overdracht fysio-, logo- en ergotherapie, vervoer, etc. Maar Niels is goed leerbaar, wat ontzettend fijn is, want dat geeft hem meer kansen later. Qua gedrag is hij een echte downie: enthousiast, eigenwijs, druk, enigszins authistisch, boeking,  maar ook erg lief.

Hieronder een paar foto's van dit weekend zodat jullie een indruk krijgen hoe Niels er tegenwoordig bij zit.  :satisfied:

Groet,
Richard
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Xander32

Wat een leuk menneke. En wat fijn dat die in zo'n nest kan opgroeien.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fietser

Succes met alle positieve veranderingen💪
Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

chansig

Laat het genieten beginnen Richi.

Het leest zo heel erg als het proces wat mijn ouders hebben doorgemaakt met mijn broer. Dus veel herkenning en enorm veel respect voor jullie als ouders.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Pjotr27

Wow, goed nieuws, op naar mooie jaren met elkaar
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Staaled

#2510
Rustiger vaarwater, het is jullie tot in lengte van jaren gegund ! :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Graphtuner

Beste Richi, mooie berichtgeving van je zoon. Het is geen schande dat zoiets aan je vreet, hoe graag je die rakker ook ziet ...
Mijn zoon heeft autisme en er gaat geen dag voorbij waarbij hij het letterlijk uitschreeuwt dat hij zijn leven haat.... ik stond gisteren nog te huilen onder aan de trap toen hij zijn kamer boven aan het slopen was omdat hij een woede aanval had.We zijn ook vaak ten einde raad maar je mag jezelf inderdaad niet vergeten in het plaatje, of je gaat eraan ten onder.
Blij dat het beter met je gaat nu zoals ik lees.
Ikzelf neem zéér bewust minstens 1 keer per maand een echte dag helemaal voor mezelf, dan is het een dagje wellness of een dag met de hobbywagen toeren... je moet het zelf meemaken om te beseffen hoe zwaar het als ouder kan zijn een kind te hebben dat net iets anders is... gelukkig overwint de liefde alle moeilijkheden, stress en problemen  :)
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

AudioEnZo

Fijn om te lezen Richi, houden zo  ;D

morca

Citaat van: Richi op maart 27, 2022, 14:38:32
Beste allemaal, de afgelopen jaren zijn hier een aantal heftige berichten voorbij gekomen omtrent onze zoon Niels. Die berichten hebben op velen een blijvende indruk gemaakt, getuige de reacties hier en ook enkele persoonlijke berichten die wij hebben mogen ontvangen. Wij zijn erg dankbaar voor jullie betrokkenheid en wij voelen ons hierdoor gesterkt.

Maar het is lang niet alleen maar ellende met Niels. Sinds zijn leukemie behandeling is geëindigd midden 2020, hebben wij nog flink wat voor de kiezen gekregen qua verwerking en herstel. Maar dat lijkt nu grotendeels 'klaar'. Voor zover je hier ooit klaar mee kan zijn. Op mij persoonlijk heeft het allemaal een flinke impact gehad, tot aan zeer heftige lichamelijke en mentale reacties. Met hulp heb ik dit kunnen overwinnen. Zodanig, dat ik aankomende week voor het eerst weer voor het werk op reis ga. Iets dat ik tientallen keren heb gedaan, maar wat ik door angstaanvallen een tijd lang niet kon.

En nu leven wij ons normale leven, zo goed en kwaad als dat gaat met een kind met een beperking. Aankomende week gaat hij oefenen op een school voor speciaal onderwijs. Weer een flinke verandering, maar wel ten goede verwachten we. En dan moet er van alles omheen geregeld worden, zoals inschrijving school, orthopedagogische rapportages, overdracht fysio-, logo- en ergotherapie, vervoer, etc. Maar Niels is goed leerbaar, wat ontzettend fijn is, want dat geeft hem meer kansen later. Qua gedrag is hij een echte downie: enthousiast, eigenwijs, druk, enigszins authistisch, boeking,  maar ook erg lief.

Hieronder een paar foto's van dit weekend zodat jullie een indruk krijgen hoe Niels er tegenwoordig bij zit.  :satisfied:

Groet,
Richard
Fijn te lezen Richard!!

Autisme is er in veel verschillende soorten.
Ik ben ook autist als ik eerlijk ben,al je dat niet aan me afziet.

Autisme heeft vele gezichten.

Richi

Citaat van: Graphtuner op maart 28, 2022, 10:52:21
Beste Richi, mooie berichtgeving van je zoon. Het is geen schande dat zoiets aan je vreet, hoe graag je die rakker ook ziet ...
Mijn zoon heeft autisme en er gaat geen dag voorbij waarbij hij het letterlijk uitschreeuwt dat hij zijn leven haat.... ik stond gisteren nog te huilen onder aan de trap toen hij zijn kamer boven aan het slopen was omdat hij een woede aanval had.We zijn ook vaak ten einde raad maar je mag jezelf inderdaad niet vergeten in het plaatje, of je gaat eraan ten onder.
Blij dat het beter met je gaat nu zoals ik lees.
Ikzelf neem zéér bewust minstens 1 keer per maand een echte dag helemaal voor mezelf, dan is het een dagje wellness of een dag met de hobbywagen toeren... je moet het zelf meemaken om te beseffen hoe zwaar het als ouder kan zijn een kind te hebben dat net iets anders is... gelukkig overwint de liefde alle moeilijkheden, stress en problemen  :)
Zo, dat is ook pittig zeg. Inderdaad, als je het zelf niet mee hebt gemaakt, dan is het zo lastig voor te stellen hoeveel energie het kost om er mee om te gaan. En ik ben ook begonnen om één dag per maand voor mijzelf te plannen. Op een doordeweekse dag, want dan is iedereen weg en kan ik lekker hard muziek maken, REW metingen doen, of de hele dag in bed blijven. Net waar ik zin in heb.

Maar bottom-line, begin ik de controle over mijn leven terug te krijgen. Ik schrijf dit vanuit Gdańsk. Reizen heb ik voor mijn werk vaak en lang gedaan. Maar na alles wat er is gebeurd, vond ik het wel spannend. Maar het is goed gegaan en dat geeft een goed gevoel.

Sterkte met jullie zoon. Ik hoop dat er ook voor jullie wat rust komt, nu of op termijn.

Groet,
Richard
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Richi

#2515
Niels is een weekendje naar de logeeropvang, mama is met Lars op stap, Veerle zit boven te tutten en papa is weer aan het meten geslagen. Ik kreeg de integratie tussen sub en speakers niet optimaal als ik het signaal niet via de sub naar de eindversterker liet lopen. Maar dat had een negatieve invloed op de openheid en afbeelding van de weergave. Heel weinig, maar toch. Ik wilde het signaal naar de eindversterker (en dus naar de luidsprekers) niet door de DSP van de sub laten lopen. Maar hoe dan toch een betere integratie tussen sub en luidsprekers te realiseren?

Ik ben begonnen met het oplossen van het volume verschil tussen de sub en de luidsprekers. Als ik de DSP van de sub gebruik, dan wordt het signaal naar de eindversterker (flink) gedempt, waardoor de sub relatief harder klinkt. Het mooie van de LSA Warp eindversterker, is dat er een mute knop op zit. Als je die indrukt, hoor je dus alleen de sub spelen. Zo kon ik mooi het volume verschil bepalen. Toen heb ik besloten de bekabeling te veranderen: de Naim Atom HE heeft twee sets voorversterker uitgangen, RCA en XLR. De sub hing aan de XLR en de eindversterker aan de RCA (middels een RCA-XLR interlink). Nu heb ik de sub aan de RCA-XLR interlink hangen en de eindversterker aan de XLR-XLR interlink. Alle interlinks zijn van Grimm, de TPR. Dit loste al een deel van het volumeverschil op.

Vervolgens ben ik met REW gaan meten, waarbij ik een aantal variabelen heb aangepast:
- de sub DSP preset (Contour S 3.4 LE en Confidence C2)
- met en zonder DSP PEQs ingeschakeld
- het volume van de sub
- de input gain van de sub (-6dB, 0dB en +6dB)

Na diverse metingen en na het uitproberen van diverse combinaties ben ik op het volgende uitgekomen:
- DPS preset voor de Contour 3.4 LE (wel logisch, maar wilde toch proberen wat het verschil was)
- DSP van de sub ingeschakeld, met de volgende PEQ settings
   - PEQ 1: 25Hz, -8.8dB, Q=4.3
   - PEQ 2: 30Hz, -20.4dB, Q=5.0
   - PEQ 3: 43Hz, -2.2dB, Q=5.0
- Sub volume op +0.0dB
- Input sensitivity op +0dB (stond op -6dB)

Dit alles geeft onderstaande resultaten. Onze woonkamer heeft gewoon flinke pieken en dalen en room treatment is geen optie vanwege de WAF (en ook de MAF trouwens :D ). Dit lijkt voor nu het beste te behalen resultaat zonder het signaal via de DSP van de sub naar de eindversterker te laten lopen.

Zit nu lekker te luisteren en ik hoor dat de sub beter integreert en het geluid mooi van onderen aanvult, wat zich vertaalt in een ruimtelijker en vollere weergave zonder dat je hoort dat er een sub staat mee te spelen. En dat is wat ik wilde bereiken.

Groet,
Richard

Bijlage:
- meting 10-20.000Hz
- meting 1-200Hz
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Richi

Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Richi

Morgen wordt ons hoogpolig tapijt (onverwacht) vervangen door een iets kleiner katoenen geweven tapijt. Ben benieuwd wat dit met de klank gaat doen.  :ph34r:
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

frank2

Zeker wat, maar hoeft niet veel slechter te zijn.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Kingpin

Citaat van: Richi op april 11, 2022, 11:44:49
Morgen wordt ons hoogpolig tapijt (onverwacht) vervangen door een iets kleiner katoenen geweven tapijt. Ben benieuwd wat dit met de klank gaat doen.  :ph34r:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, de mijne moet er ook hoognodig uit, maar ik twijfel ivm aanleggen zonnepanelen (en de daaruit voortkomende kosten voor extra breekwerk vanuit de meterkast).
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Richi

Ik zal het morgen laten weten.
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

morca

Citaat van: Richi op april  9, 2022, 16:32:25
Niels is een weekendje naar de logeeropvang, mama is met Lars op stap, Veerle zit boven te tutten en papa is weer aan het meten geslagen. Ik kreeg de integratie tussen sub en speakers niet optimaal als ik het signaal niet via de sub naar de eindversterker liet lopen. Maar dat had een negatieve invloed op de openheid en afbeelding van de weergave. Heel weinig, maar toch. Ik wilde het signaal naar de eindversterker (en dus naar de luidsprekers) niet door de DSP van de sub laten lopen. Maar hoe dan toch een betere integratie tussen sub en luidsprekers te realiseren?

Ik ben begonnen met het oplossen van het volume verschil tussen de sub en de luidsprekers. Als ik de DSP van de sub gebruik, dan wordt het signaal naar de eindversterker (flink) gedempt, waardoor de sub relatief harder klinkt. Het mooie van de LSA Warp eindversterker, is dat er een mute knop op zit. Als je die indrukt, hoor je dus alleen de sub spelen. Zo kon ik mooi het volume verschil bepalen. Toen heb ik besloten de bekabeling te veranderen: de Naim Atom HE heeft twee sets voorversterker uitgangen, RCA en XLR. De sub hing aan de XLR en de eindversterker aan de RCA (middels een RCA-XLR interlink). Nu heb ik de sub aan de RCA-XLR interlink hangen en de eindversterker aan de XLR-XLR interlink. Alle interlinks zijn van Grimm, de TPR. Dit loste al een deel van het volumeverschil op.

Vervolgens ben ik met REW gaan meten, waarbij ik een aantal variabelen heb aangepast:
- de sub DSP preset (Contour S 3.4 LE en Confidence C2)
- met en zonder DSP PEQs ingeschakeld
- het volume van de sub
- de input gain van de sub (-6dB, 0dB en +6dB)

Na diverse metingen en na het uitproberen van diverse combinaties ben ik op het volgende uitgekomen:
- DPS preset voor de Contour 3.4 LE (wel logisch, maar wilde toch proberen wat het verschil was)
- DSP van de sub ingeschakeld, met de volgende PEQ settings
   - PEQ 1: 25Hz, -8.8dB, Q=4.3
   - PEQ 2: 30Hz, -20.4dB, Q=5.0
   - PEQ 3: 43Hz, -2.2dB, Q=5.0
- Sub volume op +0.0dB
- Input sensitivity op +0dB (stond op -6dB)

Dit alles geeft onderstaande resultaten. Onze woonkamer heeft gewoon flinke pieken en dalen en room treatment is geen optie vanwege de WAF (en ook de MAF trouwens :D ). Dit lijkt voor nu het beste te behalen resultaat zonder het signaal via de DSP van de sub naar de eindversterker te laten lopen.

Zit nu lekker te luisteren en ik hoor dat de sub beter integreert en het geluid mooi van onderen aanvult, wat zich vertaalt in een ruimtelijker en vollere weergave zonder dat je hoort dat er een sub staat mee te spelen. En dat is wat ik wilde bereiken.

Groet,
Richard

Bijlage:
- meting 10-20.000Hz
- meting 1-200Hz
Dan zit er een bar slecht crossover in die sub.
Ik gebruik goedkope berhinger crossovers voor sub,midbass,monitor.
Dat maakt de intregatie juist veel beter.

Ik zou het toch in een crossover zoeken,dan extern eventueel.
Nu zetten je fronts teveel laag aan,dat word rommelig.
Dat krijg je nooit goed met dsp imo.

Mijn fronts staan op small,mbv dsp maak ik de afval nog steiler om betere intregatie te krijgen naar de subwoofer.

Dat is de enige weg om ht echt goed te krijgen imo.

De pest van meten is ook,dan je niet altijd het goede resultaat krijgt.
Je moet soms dagen op je oren finetunen ivm akoestische invloeden.

Ik heb dat hier vorige week nog ervaren
Ik had mijn set helemaal overnieuw ingemeten,omdat ik een ander probleem had kwam ik later achter.
Klonkt niet goed.

Toen vond ik het probleem.
Ik heb de oude settings weer geladen,die ik helemaal gefine tuned had.
Klonk meteen weer als  top.

Meten is een startpunt
daarna moet je vaak manueel de peq of de levels aanpassen.
Ik zit veel meer dagen fine te tunen ,dan te meten.
Dat fine tunen gaat de meeste tijd in zitten.
Als je het dan nameet lijkt het soms ook niet echt goed.
Maar het klinkt wel goed.

Hoofdpijn kan je er van krijgen  :clapping:

Hannibal_

Citaat van: Richi op april 11, 2022, 11:44:49
Morgen wordt ons hoogpolig tapijt (onverwacht) vervangen door een iets kleiner katoenen geweven tapijt. Ben benieuwd wat dit met de klank gaat doen.  :ph34r:

Je bent lekker bezig geweest!

Tja... tapijt moet hier ook nog eens vervangen worden...

Jij mag de testsite zijn  ;)
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Richi

Citaat van: Hannibal_ op april 11, 2022, 17:27:33
Je bent lekker bezig geweest!

Tja... tapijt moet hier ook nog eens vervangen worden...

Jij mag de testsite zijn  ;)
Nou, eigenlijk was het dochterlief. We zaten VT Wonen te kijken gisteren en er was een vrouw op die dol was op roze. Toen hadden we het er over dat een roze vloerkleed hier ook goed zou staan, maar dat we die niet in de juiste maat konden vinden tegen een aantrekkelijke prijs. 2 Minuten later had dochter lief een mooi en betaalbaar kleed gevonden. :hmmm: Blijkbaar ben ik beter in het zoeken naar audio koopjes dan naar woonaccessoires. :D Na overleg met de directrice kregen we toestemming om door te pakken. Dus ben benieuwd!
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Tabcam

Citaat van: Richi op april 11, 2022, 20:45:26
Nou, eigenlijk was het dochterlief. We zaten VT Wonen te kijken gisteren en er was een vrouw op die dol was op roze. Toen hadden we het er over dat een roze vloerkleed hier ook goed zou staan, maar dat we die niet in de juiste maat konden vinden tegen een aantrekkelijke prijs. 2 Minuten later had dochter lief een mooi en betaalbaar kleed gevonden. :hmmm: Blijkbaar ben ik beter in het zoeken naar audio koopjes dan naar woonaccessoires. :D Na overleg met de directrice kregen we toestemming om door te pakken. Dus ben benieuwd!
Hahaha, je bent een gevangene van "het Algoritme". Jij zoekt naar audiokoopjes en Google denk als jij dat zoekt zult gij vinden. Je dochter lijkt andere zaken te zoeken :P
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i