Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

TubeKees

Overgenomen van de vader van een kennis omdat ie naar het bejaardenhuis gaat:

Een Conrad Johnson PV-12 buizenvoorversterker  ;D Eén van de laatste die geproduceerd is 1997.

Gelijk even een nieuw setje buisjes voor geregeld: de 5814 van General Electric. De mooiste vervanger voor een ECC82 (of 12AU7).

Wat is dat ding heerlijk muzikaal zeg! Dat mis je nog wel eens in de hedendaagse ontwerpen  :(

advr

da's een mooie aanwinst, veel plezier er mee ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

TubeKees

Dat zal morgen pas worden ..... Eerst alle klanten in de winkel verwerken die denken dat ze omkomen met de kerstdagen  ;D

advr

Citaat van: TubeKees op december 22, 2007, 12:42:13
Dat zal morgen pas worden ..... Eerst alle klanten in de winkel verwerken die denken dat ze omkomen met de kerstdagen  ;D

wat voor winkel als ik vragen mag?

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

TubeKees

Een supermarkt: C10 :o

advr

heb je dan wel tijd nu om op het forum te zitten ;D ;D

TubeKees

Ja hoor af en toe... Het is best druk maar er lopen voldoende mensen om te helpen. Maandag zal gekker worden.

papa wes

Fleecepack, GEWELDIG handig, en plaatsbesparend.
Teac vrds 10, Rega p3  grado gold, B&W 801 matrix, Kimber 8tc

robbie73

ff op proef een red dawn

fireman

Een onderdeel voor mijn nieuwe speakers  8)

8 x M8 RVS spikes uit de UK. Hier niet direct te krijgen ( voor die prijs  ;D )

NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

TheSpeedSkater

Citaat van: robbie73 op december 22, 2007, 14:18:21
ff op proef een red dawn
Ha, bekende kabel! Ben benieuwd wat je ervan vind!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

DVDGuy

Setje Canare 4S11, dus komende week wat om te vergelijken met de van den Hull CS122 die ik nu gebruik.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

neverywhere

Citaat van: papa wes op december 22, 2007, 13:46:27

Fleecepack, GEWELDIG handig, en plaatsbesparend.

Uitermate handig inderdaad.....maar wat is het?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Paul1967

Citaat van: neverywhere op december 23, 2007, 14:04:32

Volgens mij zijn het sleeves om je cd's in te bewaren zonder doosje.

Sjors

Citaat van: molle op december 20, 2007, 21:28:33
Anders wachten tot alles af is misshien?

Doen we dat Sven !  :)

Citaat van: squadra op december 20, 2007, 22:10:07
Als ze niet alleen kunnen schilderen maar ook herstelwerkzaamheden uitvoeren, dan kan je Sjors beter voor de 15e laten komen >:D

Auahahaha  ;D  ;D  ;D

Groet, Sjors

planeet

Finite Element Pagode Signature (van Marco Lisi).

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

molle

Citaat van: planeet op december 24, 2007, 09:01:18
Finite Element Pagode Signature (van Marco Lisi).

Mooi rack hoor O0 Feli.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

papa wes

Citaat van: neverywhere op december 23, 2007, 14:04:32

Het zijn inderdaad sleeves om cd's in te bewaren, en je kan de inlays van je cd er ook in kwijt. Echt geweldig, en de binnenkant is een soort fleece waar je cd insteekt.
Groeten Wesley
Teac vrds 10, Rega p3  grado gold, B&W 801 matrix, Kimber 8tc

Raphie

Net ff voor de kerst opgehaald:

Logitech Z-2300 speakerset zilver
200w RMS, woofer die zwaarder en groter is dan een REL QUAKE  ;D
Zelfs THX Certified  ;D

Veel beter gaat het niet worden voor € 139,00

JBL PRX Power!

Sjors

Citaat van: Raphie op december 24, 2007, 11:40:50
Net ff voor de kerst opgehaald:

Logitech Z-2300 speakerset zilver
200w RMS, woofer die zwaarder en groter is dan een REL QUAKE  ;D
Zelfs THX Certified  ;D

Veel beter gaat het niet worden voor € 139,00

Ik vind dat echt goedkoop voor zo'n set  ;D

Hoe klinkt dat nou ? ben ik wel benieuwd naar  :)

Groet, Sjors

Raphie

Dat klinkt opvallend goed kan ik je vertellen, woofer heeft een forse versterker erin zitten
setje was ook best zwaar (zegt Raphie, terwijl hij de resten van de rode MM strips van uit z'n vingers stroopt  ;D )

ter vergelijk: klinkt bijv beter dan 2x KEF eitje met oude stereo amp in combinatie met REL Quake  ::)

Setje moet nog wel ff inspelen ;D

Is puur voor internet radio en MP3 in de werkkamer
JBL PRX Power!

ll0ll

Dit schatje:

O0
Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540 | Cyrus One Cast | Cyrus One Linear
http://www.dutchaudioclassics.nl

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.