Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

Midcall

Citaat van: Audiofiel op december 27, 2007, 19:58:17

Goede betaalbare kabels zijn al voldoende. :)

Dit lijkt me in de categoerie "mooie benen zijn niet lelijk" te vallen  ;)
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

robbie73

na veel uitproberen en kopen eindelijk gevonden wat ik zocht  ;D
dit maakt muziek  ;)

Jenkins

Ziet er goed uit, Rob!

Furtel, furtel; hoe ben je tot deze mooie aankoop gekomen?
(de weg er naartoe vind ik vaak net zo interessant als hoe het nu klinkt!)

:)

Stefan S.

De luxman SQ-N100 en D-N100  :D, zeer goede keus!

remon123

Citaat van: robbie73 op december 29, 2007, 10:16:34
dit maakt muziek  ;)
ziet er goed uit kearl  ;D ;D ;D ;D ;D
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

bmateijsen

Dat heb ik vaker bij je gehoord... ;D.

Citaat van: robbie73 op december 29, 2007, 10:16:34
dit maakt muziek  ;)

robbie73

advr

Citaat van: robbie73 op december 29, 2007, 11:42:50
klopt  ;D

ach als je de komende maanden maar gelukkig bent toch ;D ;D

Luxman is een prachtig merk met mooie producten. Leer ze waarderen en je hebt er jaren plezier van 8)

gefeli in ieder geval, van de buis kom je toch niet meer los ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

R

robbie73

robbie73

komt net binnen mijn nieuwe remote

nu alleen nog een lekkere sub zal wel januari worden  ;D

TheSpeedSkater

Citaat van: robbie73 op december 29, 2007, 15:34:15
komt net binnen mijn nieuwe remote
Die is erg gaaf. Ben ik ook van plan aan te schaffen binnen paar maanden!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Rob H

Vandaag binnengekomen:

Een Canrong CR-B5 naalddrukmeter .... gekocht op eBay (nieuw) aan iets meer dan de helft van wat het ding hier op moet brengen ;D.
Destroy the core!™

advr

Vandaag binnengekomen:

Een Canrong CR-B5 naalddrukmeter .... gekocht op eBay (nieuw) aan iets meer dan de helft van wat het ding hier op moet brengen ;D.

kan die niet vinden op ebay :P

wat zijn je eerste indrukken, werkt het goed. is het metaal niet magnetisch?
ik heb eerder zo'n ding gezien maar omdat het metaal magnetisch was trok is element helemaal omlaag en mijn naald vond dat niet leuk :( :(
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Rob H

Citaat van: advr op december 30, 2007, 10:04:08
kan die niet vinden op ebay :P

Ik had 'm hiervandaan: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=150192818846, maar die veiling is inmiddels afgelopen. Ze hebben nog wel een kloon op eigen merk.

Citeerwat zijn je eerste indrukken, werkt het goed. is het metaal niet magnetisch?
ik heb eerder zo'n ding gezien maar omdat het metaal magnetisch was trok is element helemaal omlaag en mijn naald vond dat niet leuk :( :(

Het weegschaaltje is nonmagnetisch (RVS). Ik heb 'm eerst gecalibreerd met het bijgeleverde gewichtje, en daarna de naalddruk precies op 2 gram gezet; ging perfect.
Destroy the core!™

Fatalfelix

Een doodnormaal setje spikes  :). Altijd leuk om te zien dat die kleine dingetjes een aardige invloed hebben op de bass. En vooral de benedenverdieping vind het een aanwinst  ;D
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

stefan_82

Citaat van: peterrr op december 27, 2007, 14:08:22
Hemelse klanken "na" kerst........

..........en voorlopig niet terug op aarde met de Apollo

Groet peterr

MOOI!

heb de rega enkele weken geleden voor een 3-tal weken op bezoek gehad.

Heb je ooit een AH! NJOE TJOEB getest en vergeleken met de apollo?

stefan
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

Roksan

Een "nieuwe" tweedehands Roksan Caspian CD speler via marktplaats. Past mooi bij mijn huidige Roksan versterker. Heb hem eigenlijk blind gekocht in de hoop dat het een beetje een goede CD speler is. De eerste indrukken zijn al heel positief (ongeveer een half uurtje geluisterd naar een korte opwarm periode). Klinkt toch wel anders dan de Harman Kardon HD 970. Het laag is beduidend strakker en iets rustiger in het midden. Maar vooral meer emotie of ambiance. Hoe je het ook maar noemen wilt.

En niet geheel onaangenaam, heb ik samen met mijn zoontje van mijn vader gisteren een Playstation 3 gekregen!!!!
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

ll0ll

Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540 | Cyrus One Cast | Cyrus One Linear
http://www.dutchaudioclassics.nl

peterrr

Citaat van: stefan_82 op december 30, 2007, 23:53:27
MOOI!

heb de rega enkele weken geleden voor een 3-tal weken op bezoek gehad.

Heb je ooit een AH! NJOE TJOEB getest en vergeleken met de apollo?

stefan

Nee, niet 1 op 1, het is natuurlijk ook niet mogelijk om een audio zaak te vinden die "alles" heeft staan.

En dan zie door de bomen het bos missschien ook niet meer.
De noe tjoeb, heb ik wel eens gehoord.. maar daar is me niet iets van bijgebleven.
Alleen dat ik hem zo "standaard" eruit zag zien. (lees El cheapo  ;) )
Dat dat het een speler is met goede klank eigenschappen dat geloof ik graag,gezien de vele reacties.
Maar wat mijn afschrikte in mijn keuze was het feit dat die spelers vaak van eigenaar wisselen op fora.
En dat ik zelf ook niet het gevoel zou hebben dat dat een "blijvertje"zou wezen.

En toen ik de Apollo, een tijdje terug gehoord had bleef hij mij wel bij.
En toen ik vorige week hem weer hoorde, en de zaak mij verzekerde dat hij eigenlijk duurder hoorde te zijn.
Dacht ik : tja tis mijn budget....en .....je leeft maar 1 keer....ik ben er nu toch....hij is op vooraad....ik heb vakantie....thuis leg ik het wel uit.....ik slaapwel op de bank.  ;D

Groet Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

stefan_82

Citaat van: peterrr op december 31, 2007, 11:22:01
Nee, niet 1 op 1, het is natuurlijk ook niet mogelijk om een audio zaak te vinden die "alles" heeft staan.

En dan zie door de bomen het bos missschien ook niet meer.
De noe tjoeb, heb ik wel eens gehoord.. maar daar is me niet iets van bijgebleven.
Alleen dat ik hem zo "standaard" eruit zag zien. (lees El cheapo  ;) )
Dat dat het een speler is met goede klank eigenschappen dat geloof ik graag,gezien de vele reacties.
Maar wat mijn afschrikte in mijn keuze was het feit dat die spelers vaak van eigenaar wisselen op fora.
En dat ik zelf ook niet het gevoel zou hebben dat dat een "blijvertje"zou wezen.

En toen ik de Apollo, een tijdje terug gehoord had bleef hij mij wel bij.
En toen ik vorige week hem weer hoorde, en de zaak mij verzekerde dat hij eigenlijk duurder hoorde te zijn.
Dacht ik : tja tis mijn budget....en .....je leeft maar 1 keer....ik ben er nu toch....hij is op vooraad....ik heb vakantie....thuis leg ik het wel uit.....ik slaapwel op de bank.  ;D

Groet Peterr

schitterend  ;D
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

scanspeakman

Mijzelf voor de kerst maar een mooie Marantz CD6002 in stemmig zwart kado gedaan. Superspelertje voor de prijs (399,-). Veel detail, strak basje, relaxed geluid. Zeer solide bouw voor een speler van deze klasse. Met name met Jazz een prima speler. Verder heeft het ding prima features, namelijk tal van zaken die je UIT kan zetten zoals display, digitale uitgang, pitchcontrol-onzin e.d. De CD-text functie is juist weer erg handig. Alleen duurt het even voor CD's starten. In veel merk je dat het apparaat eigenlijk een SA7001 is waar de Super-Audio-CD functie afgesloopt is. Waarschijnlijk duurt het daarom ook even voordat CD's starten (exact evenlang als een SA7001); de controller van de speler checkt of het CD of SA-CD is terwijl het loopwerk alleen CD aankan. 

Erg lekkere combi met mijn (zelfbouw) Scanspeak Reference Plus luidspekers, Elektuur "the Preamp" en Elektuur LFA-50OA.  Voor de liefhebber een paar plaatjes....

peterrr

altijd Sexy.......

uitgeklede av apparatuuur...... ;D

geFeliciteerd allen ook weer,
peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

advr

Citaat van: peterrr op december 31, 2007, 16:46:36
altijd Sexy.......

uitgeklede av apparatuuur...... ;D

geFeliciteerd allen ook weer,
peterr

ging jij niet op de bank slapen ;D ;D ;D