Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

ll0ll

Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540 | Cyrus One Cast | Cyrus One Linear
http://www.dutchaudioclassics.nl

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

ll0ll

Citaat van: Enno op december 25, 2007, 19:23:46
Ga je een DAC7 bouwen?

lol dude, een dac7 is een tda1547 + een saa7350

De s2 dubbele kroon komt in de plaats van m'n s1 enkel kroon in m'n philips dac960   :)
Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540 | Cyrus One Cast | Cyrus One Linear
http://www.dutchaudioclassics.nl

peterrr

Hemelse klanken "na" kerst........

..........en voorlopig niet terug op aarde met de Apollo

Groet peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Nahpets

Citaat van: ll0ll op december 25, 2007, 19:25:50
lol dude, een dac7 is een tda1547 + een saa7350

De s2 dubbele kroon komt in de plaats van m'n s1 enkel kroon in m'n philips dac960   :)

Wordt tijd voor een leesbrilletje  ;D, alleen jammer dat ik die al heb maar thuis nooit op zet, misschien toch maar eens doen.....
I love everybody!
some I love to avoid,

Bennievanhal

Citaat van: Enno op december 27, 2007, 14:41:30
Wordt tijd voor een leesbrilletje  ;D, alleen jammer dat ik die al heb maar thuis nooit op zet, misschien toch maar eens doen.....
;)

Perfectionist

Citaat van: peterrr op december 27, 2007, 14:08:22

Groet peterr

Mooi Rega........proficiat.
Cambridge Audio CXN100 streamer / CXC CD loopwerk / Arcam FMJ A32 versterker / Dali Epicon 6 / Chord Shawline bekabeling

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

robbie73

Citaat van: peterrr op december 27, 2007, 14:08:22

Groet peterr

mooi die rega feli  :)

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

graafke

heb die Rega ook beluisterd toen ik in de markt was voor een cd speler, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Nahpets

Proceed Pre.

Nu nog een paar XLR-kabeltjes om de hele boel gebalanceerd aan te sluiten.

Enno  :)
I love everybody!
some I love to avoid,

Audiofiel

Citaat van: Enno op december 27, 2007, 19:49:36
Nu nog een paar XLR-kabeltjes om de hele boel gebalanceerd aan te sluiten.

Zelfs met XLR dropveters zal het lekker klinken. ;)

Overigens zijn dure exotische kabels (gelukkig) minder noodzakelijk met XLR. Goede betaalbare kabels zijn al voldoende. :)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Nahpets

Ik heb al een bestellinkje 'down to earth' Prefer kabel/Neutrik stekkers uit staan.
I love everybody!
some I love to avoid,

eddy135

Noodgedwongen, omdat m'n vorige element gesneuveld was, deze:

Grado Reference Platinum Wood

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

advr

Citaat van: eddy135 op december 27, 2007, 20:11:17
Noodgedwongen, omdat m'n vorige element gesneuveld was, deze:

Grado Reference Platinum Wood

nice, elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

eddy135

Citaat van: advr op december 28, 2007, 11:17:12
nice, elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen ;D ;D
Nou, eerlijk gezegd ben ik nog niet ZO overtuigd van dit element.
Hoop dat het een kwestie van inspelen is, maar vond m'n Audio technica AT 0C9 toch wat dynamischer klinken. Was natuurlijk een MC, terwijl dit natuurlijk MM is.

advr

tja, ik heb een Wood L2, ook een MC maar gun het nog even de tijd, een element moet zo'n 45 uur inspelen ;D
dus zal het nog best een stuk beter worden!! ::)
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Del member

Citaat van: Audiofiel op december 27, 2007, 19:58:17
Overigens zijn dure exotische kabels (gelukkig) minder noodzakelijk met XLR. Goede betaalbare kabels zijn al voldoende. :)

Hier net zelfde ervaring. Tss mijn surround pre en mijn stereo voorversterker loopt gewoon XLR :)
Deftige Neutrik en wat microfoonkabel van Belden.

eddy135

Citaat van: advr op december 28, 2007, 16:51:19
tja, ik heb een Wood L2, ook een MC maar gun het nog even de tijd, een element moet zo'n 45 uur inspelen ;D
dus zal het nog best een stuk beter worden!! ::)
Ok, bedankt.
:)

advr

met platen duurt dat alleen wat langer. ik weet nog wel dat ik het aantal kanten bijhield. Ik heb een oude plaat gepakt, gekeken hoe lang een kant duurt en gewoon tig keer die kant gedraaid ;D ;D
wel een kookwekker erbij zodat ik op tijd de naald weer aan het begin kon zetten ;)

dat werkt perfect 8)

Remus

Nieuw speelgoed binnen gekomen vanuit China:               

G&W TW-03E power filter plant (EU Special Edition) 

Eerste indruk: de afwerking lijkt door een 4 jarig Chinees meisje te zijn gedaan :( qua geluid klinkt het vergeleken mijn oude stekkerdoos behoorlijk anders. Ik kan nog niet beschrijven wat er is veranderd, maar ik ben voorzichtig positief ;D

De G&W naast mijn BACHMANN (goldkabel) stekkerdoos:

WickedGame

Nou ja onder de tweaks een Nespa Pro op de kop weten te tikken voor een heeeel zacht prijsje. Moest er wel voor naar belgenland.

Eens zien welk effect dit nou brengt, heel veel positiefs over gehoord.

advr

feli, je kunt maar geluk hebben in het verre belgie ;D

WickedGame

Citaat van: advr op december 28, 2007, 17:56:50
feli, je kunt maar geluk hebben in het verre belgie ;D

Moest toch naar Baarle Nassau om meubelen te kijken dus direct maar combineren he ;)