Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

eduard

Gisteren naar Assault on precinct 13 gekeken. Deze film viel me niet tegen leuke actie film.

christian19

Vanavond: Good will hunting.

Starred

Gothica, had er niet veel van verwacht, maar viel me niet tegen

christian19

Net Good Will Hunting gezien. Geweldige film.

morgen October sky.

Marc R

Gisteravond National Treasure gekeken. Hij viel me eigenlijk nog best mee. Zat nog best een redelijk verhaal in, zij het met toch wel een aantal vraagtekens :).

Rappie

Gisteren Eternal sunshine of the spotless mind gekeken.

Apparte film, wel een goed verhaal, alleen sommige stukken zijn vrij langdradig ...
Eigenaar van Paulthé

Rikske

Gisteren Attack of the Clones gezien

Harry HT

Gisteren Sky Captain And The World Of Tomorrow gezien  O0

(lees dit topic, om te zien of het wat voor je is  :) )

Leuke website ook : http://www.skycaptain.com/
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Marc R

Gisteravond Ladder 49 gekeken. Aardige film, met een enigzins verrassend einde (voor Amerikaanse begrippen dan :) )

Harry HT

Vanavond ik naar Ed Wood (1994), geen idee wat ik ervan kan verwachten.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

wil

Gisteren "Der Untergang" gezien. Mooie film, goed geregisseerd en geloofwaardig.
Hehe, eindelijk eens mijn Acurussen met een dvd kunnen testen. Ik ben blij, 4G werkt echt!

Vandaag Collateral kijken. Mr. Cruise lonkt....

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Rappie

Vanavond is het slot van seizoen 4 van de serie 24 aan de beurt :) de laatste 2e uur achter elkaar bekijken .... Wordt nog spannend :)
Eigenaar van Paulthé

Gijs82

Gister avond Kill Bill 1 gekeken.
Vind het een beetje een lachfilm soms, met al dat spuitende bloed  ;)
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

wil

Citaat van: wil op mei 24, 2005, 18:45:24
Vandaag Collateral kijken. Mr. Cruise lonkt....

wil
Dat viel dus tegen, duidelijk een van de mindere uit Cruise's carrière  :-\

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

BOUBOU

Citaat van: wil op mei 25, 2005, 09:04:13

wil

Wat vondt je van Vanilla Sky dan?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

wil

Citaat van: BOUBOU op mei 25, 2005, 10:11:35
Wat vondt je van Vanilla Sky dan?

MvGr. BOUBOU
Heel veel beter! Een van de beste verhaallijnen in films die ik ooit gezien had.

In Collateral zitten volgens mij ook fouten. Aan het einde gaat Cruise rennend achter de Taxidriver en de advocate aan door de metro van L.A. Op een gegeven moment ziet hij dat er een metro vóór hem staat op dezelfde verdieping als hijzelf staat. De taxidriver en de advocate hebben echter de metro gekozen die 1 verdieping lager staat. Cruise kiest echter voor de metro voor hem en beland in de metro waar de taxidriver en advocate ook in zitten...  ::)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Kerstmanno

Citaat van: wil op mei 25, 2005, 09:04:13

wil

Ben het met je eens. Vond dit ook maar een zeer matige film. Wel vermakelijk hoor, met mooie shots, maar niet meer dan dat.

Marc R

Gisteravond Haert's War gekeken. Om de een of andere rede kon deze film mij totaal niet boeien

NeonKnight

Citaat van: wil op mei 25, 2005, 10:18:59
Heel veel beter! Een van de beste verhaallijnen in films die ik ooit gezien had.

In Collateral zitten volgens mij ook fouten. Aan het einde gaat Cruise rennend achter de Taxidriver en de advocate aan door de metro van L.A. Op een gegeven moment ziet hij dat er een metro vóór hem staat op dezelfde verdieping als hijzelf staat. De taxidriver en de advocate hebben echter de metro gekozen die 1 verdieping lager staat. Cruise kiest echter voor de metro voor hem en beland in de metro waar de taxidriver en advocate ook in zitten...  ::)

wil

Wil,

Vanilla sky is natuurlijk wel een remake van Abre los Ojos, die overigens briljant is.
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vond persoonlijk collateral toch wel erg sterk.
Ben het wel met je eens dat het einde minder is. En er zitten vast wel fouten in, maar die zitten in iedere film.

Mvrgr,
Koen.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

wil

Citaat van: NeonKnight op mei 25, 2005, 19:17:00
Wil,

Vanilla sky is natuurlijk wel een remake van Abre los Ojos, die overigens briljant is.
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vond persoonlijk collateral toch wel erg sterk.
Ben het wel met je eens dat het einde minder is. En er zitten vast wel fouten in, maar die zitten in iedere film.

Mvrgr,
Koen.
Dat wist ik niet, van die remake. Dan moet ik die zéker zien... En ja, het is misschien een kwestie van smaak, maar het was een beetje én én. De film vond ik qua verhaal niet erg goed, als er dan ook nog een fout in zit dan word je mening als snel negatief beïnvloed.
Maar wel bedankt voor je tip: Abre los Ojos...  :D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Kerstmanno

Citaat van: NeonKnight op mei 25, 2005, 19:17:00
Vanilla sky is natuurlijk wel een remake van Abre los Ojos,

Open je ogen?  ???  ::)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Marc R

Gisteren Monsters Ball gekeken. Aardige film met alleen wel een redelijk groot open einde.

BOUBOU

Vanavond

Man on fire...

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub