Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

erwinh en 2 gasten bekijken dit topic.

R

Rose red vanavond. Oudje, maar wel errug goed... en lang ;D

Starred

Amelie

Verfrissende film tussen al het Hollywood geweld  :-*
Mooie kwaliteit beeld ook met zeer intens kleurgebruik

Roland

eduard

Heb net nog maar eens naar de superbit versie van fifth element zitten kijken. Heerlijke film.

Sjors

Citaat van: eduard op maart 19, 2005, 23:32:05
Heb net nog maar eens naar de superbit versie van fifth element zitten kijken. Heerlijke film.

Ben ik helemaal met je eens  :)

Groet, Sjors

jurjen

"The Hills Have Eyes", de tweede film van Wes Craven dus zo'n 25 jaar oud.

Ik ben geen liefhebber van Wes Craven, maar ik was nieuwsgierig vanwege de verwijzing in Evil Dead.
(In Evil Dead deel 1 vindt Ash de bandrecorder in de kelder - daar hangt aan de wand een verscheurde filmposter van The Hills Have Eyes, waarmee Sam Raimi bedoelt: "wat Wes kan kan ik beter").

En gelijk heeft ie. Het is maar een rare film, komt langzaam op gang en wordt maar een heel klein beetje spannend. De produktie zal niet veel duurder zijn geweest dan Clerks. Er zitten wel een paar grappige dingetjes in, zoals een geintje met een spookachtig geluid dat uit een ketel blijkt te komen, en ook hier een verscheurde filmposter aan de wand: Jaws, van Spielberg. Ik heb geen idee wat Wes Craven daarmee bedoelde, tenzij hij zichzelf flink overschatte.

Bah. Kopen?

Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

westergas

Net Dogma zitten kijken.
Alweer zo'n film die op de IMDB een hoge waardering in de wacht sleept waar ik geen reet aan vind. Gebeurt me steeds vaker lijkt wel....
Anata wa soko ni imasu ka

Rikske

Gisteren X-MEN 1.5 DTS versie bekeken, nice en super geluid!

Robbo

Gisteren RAY gezien.

Absoluut een topper qwa film.  Maar ook qwa beeld zeker niet slecht. 

En dan natuurlijk de muziek, om te  :-*

Marc R

Gisteravond City by the Sea gekeken. Was eigenlijk alleen geinteresseerd geraakt in deze film omdat Robert de Niro er in speelde. Vond het echter niet echt een bijzondere film, zal hem niet snel een tweede keer opzetten.

Sjors

'The Living Daylights' gisteren gekeken   8)

Groet, Sjors

NeonKnight

Daarnet Eternal sunshine of the spotless mind weer gekeken.
Goede film hoor.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Marc R

Zonet Shrek 2 gekeken. Erg leuke film die ook de wat oudere jeugd prima kan vermaken :).

Starred

The Butterfly Effect maar eens gekeken.
Ik moet zeggen dat ik genoten heb  8)

Roland

Ocean's Twelve nog maar een keer gekeken. Mening is gelijk aan de 1e dat ik 'm zag  ;D

BOUBOU

Citaat van: Starred op maart 21, 2005, 22:22:03
The Butterfly Effect maar eens gekeken.
Ik moet zeggen dat ik genoten heb  8)

Heeey....die heb ik toevallig afgelopen vrijdag ook gezien.
Ik moet zeggen dat ik hem een stuk beter begreep dan de vorige keer in een Chinese bios  ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

NeonKnight

Vanavond Immortals en het begin van de Manchurian Candidate.

Ik vond Immortals erg mooi vormgegeven (afgezien van de animaties van mensachtigen) - leek wel erg veel op the fifth element qua stijl (kijk eens naar de taxi bijvoorbeeld). Ik verwachtte van tijd tot tijd Leeloo het beeld in te zien komen...

Beetje warrig verteld, maar absoluut de moeite waard.

Begin van de Manchurian Candidate is wel aardig.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

VlisChris

Weer eens een film die echt de moeite is om te melden:
White Noise 8)
TO_TAAL niet mijn genre (heb een hekel aan dit soort echt spannende films) maar dit was wel een toppertje.
Ik had het zelf nog niet eerder gehoord, maar een meisje een paar rijen achter ons heeft toch een paar keer stevig zitten gillen ;D ;D ;D ;D

JürgenW

Gisteren avond de laatste aflevering van John LeCarre's Tinker, Tailor, Soldier, Spy, met Alec Guiness en de op de op die DVD staande documentaire over John LC gezien. Film blijft ingewikkelde zaak (waardeneutraal), omdat je als kijker even onwetend wordt gelaten als AG; heel aardige documentaire.

Roeland

Gisteravond The Incredebles:
In "1" woord geweldig amusement. Het is wel een cruising van de Fantastic Four getekend in de stijl van de cartoon Batman in the Future met een flinke dosis humor. Sounds great Looks fantastic

greetz

Gijs82

Gisteren de "The Bourne Supremacy" gekeken
Wel aardig filmpje  :)
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Martin_M

Voor vanavond; Immortals.
Ik ben heel benieuwd. Ik vond de trailer veelbelovend...
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Movievault

Citaat van: Martin_M op maart 22, 2005, 13:03:28
Voor vanavond; Immortals.
Ik ben heel benieuwd. Ik vond de trailer veelbelovend...
Spacebass en ik hebben hem al gezien.

Merkwaardige film ;D
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Martin_M

Citaat van: FrankG op maart 22, 2005, 13:18:53
Spacebass en ik hebben hem al gezien.

Merkwaardige film ;D

Daar hoop ik ook op ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

GerritZ

Citaat van: Martin_M op maart 22, 2005, 13:24:25
Daar hoop ik ook op ;D

Die ga je toch niet kijken op die geweldige ISF gecalibreerde breedbeeld TFT  ;D