Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

DaveClarke

Citaat van: OscarTango op maart 16, 2005, 23:13:00
Vanavond 2 wat minder bekende films gekeken :

Lola Rennt : leuk, goed verhaal en simpel gemaakt echt een verhaal verfilmt zonder mega-effecten en geluidsband

goede film, grappig om te zien hoe 5 seconden zo een groot verschil kan maken. Het duits is niet eens storend. Aanrader als je die zoete hollywoodfilms een beetje zat bent.

Starred

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Starred

Citaat van: BOUBOU op maart 17, 2005, 14:47:15
En vergeleken met deel 1?

MvGr. BOUBOU

Ik had van diverse mensen gehoord dat deel2 beter zou zijn. Naar mijn smaak niet dus. Ik vond deel 1 grappiger en leuker. Deel 2 komt maar zeer langzaam op gang en wordt nooit leuk, spannend of vernieuwend. Viel me echt tegen

BOUBOU

Citaat van: Starred op maart 17, 2005, 16:54:37
Ik had van diverse mensen gehoord dat deel2 beter zou zijn. Naar mijn smaak niet dus. Ik vond deel 1 grappiger en leuker. Deel 2 komt maar zeer langzaam op gang en wordt nooit leuk, spannend of vernieuwend. Viel me echt tegen

De verwachting zal inderdaad wel te hoog zijn geweest.

Bij mij was het juist andersom.
Deel 1 vondt ik waardeloos, ik dacht dan ook dat deel 2 er een erg slap aftreksel van ging worden....
Dit viel achteraf hartstikke mee  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

Citaat van: FrankG op maart 17, 2005, 09:13:28
Jij ook al :)
Hoe vond je hem, ik kan het eigelijk niet zeggen , vond het zo een rare film.
Yep! Ik vond het best een hele leuke film. Het stripachtige komt prachtig terug in de setting van de film. Af en toe "Fifth element" elementen ( ;D), Stargate en nog een paar toppers in een film gepropt, maar om nou te zeggen dat ik hem helemaal top vind....neee dat gevoel heb ik eigenlijk niet echt.

Durk

ik ga dus nu spiderman 2 even kijken om te bezien of de ervaringen van anderen matchen met die van mij..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Durk

spiderman 2 is wat ik ervan verwacht had, gewoon een lekker avondje jeugdsentiment...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Kerstmanno

Phonebooth gezien. Leuke film die goed weet te boeien, ondanks het feit dat ongeveer de hele film op 1 locatie afspeelt. Scene waarin Stu alles bekent aan zijn vrouw vond ik goed geacteerd van Farrel.
Het begin van het einde vond ik goed, alleen het allerlaatste vond ik toch een beetje onbevredigend.

FrankB

Ik ga vanavond denk ik "Rabbit proof fence" kijken, of "copycat". Eens kijken waar ik zin in heb  ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Sjors

gister avond spiderman 3 gekeken, leuke film als je je er maar niet te serieus aan vast bind  ;D

@ edit ik ben in de zeik genomen  :( was een geknipte en geplakte zelf in elkaar geknutselde versie, weg ermee...

Kerstmanno

Citaat van: Sjors op maart 18, 2005, 18:57:22
gister avond spiderman 3 gekeken, leuke film als je je er maar niet te serieus aan vast bind  ;D

Hmmm.... 3? Wanneer is die uitgebracht?

Ik ga nu Road to Perdition kijken. :)

FrankB

Zojuist copycat gezien, een film van een paar jaar oud. Op zich wel aardig, maar een beetje voorspelbaar en de irritatiefactor is hoog rond de afwijking van Weaver ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Martin_M

The Incredibles (R1) was vandaag binnengekomen.
Onze projector is nog steeds weg (voor een schoonmaakbeurt) maar we konden toch niet wachten en hebben 'm gezien op een 57cm TV'tje :-\

Wel een leuke film maar ik had iets meer humor verwacht (zoals je in de trailers zag).
Over hoe het eruit zag kan ik weinig vertellen. Volgende week nog maar eens kijken in het groot ;D

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

wh-vanderpost

Citaat van: Sjors op maart 18, 2005, 22:15:48
Uhhhhmmmm.............. Gedownload ;D
Ehh.. sorry hoor, maar die komt pas in 2007 uit in de US. Hij is pas in pre-production..

zie hier
Denon AVC-X3800H | Rotel RMB-1555 | NVidia Shield Pro | PS3
KEF R11 Meta | R6 Meta | R3 Meta | SVS PB1-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Sjors

Citaat van: wh-vanderpost op maart 18, 2005, 22:23:01
Ehh.. sorry hoor, maar die komt pas in 2007 uit in de US. Hij is pas in pre-production..

zie hier

Krijg nou toch wat  ???  Ik heb hem van iemand geleend het is een gebrande versie. er zit wel de gehele tijd comentaar bij, making off?

zal even kijken of ik een stukje kan streamen.

Kerstmanno

dude, hoe kan je dat nou niet doorhebben????  ::)

Kerstmanno

Citaat van: Menno-ert op maart 18, 2005, 20:49:31
Ik ga nu Road to Perdition kijken. :)

Best een aardig verhaal en hele mooie beelden. Het hele 'geld stelen van Capone' idee ontging mij een beetje, toen ze dat geld gewoon achterlieten bij die boeren. Tuurlijk, hij dacht iets te hebben waarmee hij toestemming zou kunnen krijgen om Connor te doden, maar dan laat je dat geld toch niet liggen, als iedereen weet dat jij dat gejat hebt? Ma goe...
Emotioneel voelde ik me toch niet heel erg betrokken. De film viel me eigenlijk een beetje tegen. Gezien sommige recensies, had ik er veel meer van verwacht. Maar zoals ik in het begin al zei, aardig verhaal met hele mooie beelden.

JürgenW

Gisteren tweede keer Hero gezien - en bleef er gefascineerd naar kijken.

BOUBOU

Gisteren "Dodgeball", en "The butterfly effect" gezien  :)

Ik vond de eerste wel aardig, de tweede een stukje beter....

Sjors

Citaat van: Menno-ert op maart 18, 2005, 23:28:54
dude, hoe kan je dat nou niet doorhebben????  ::)

Hou er maar over op  :-[  heb geen idee.... ben er gewoon ingetuind  :-\

Zo nu maar ''even" wachten tot dat de echte in de winkel ligt  :D

BOUBOU

Citaat van: Sjors op maart 19, 2005, 10:33:41

Zo nu maar ''even" wachten tot dat de echte in de winkel ligt  :D

Dat lijkt me nou een heel verstandig plan  ;)

MvGr. BOUBOU

Rappie

Citaat van: Sjors op maart 19, 2005, 10:33:41
Hou er maar over op :-[ heb geen idee.... ben er gewoon ingetuind :-\

Zo nu maar ''even" wachten tot dat de echte in de winkel ligt :D
OMG ! Je moet niet alleen naar je SVSje gaan kijken, ook daadwerkelijk naar de film hè ;) Voor mij staat er vanavond weer een filmmarathon op de planning , aangezien de drank gisteren niet goed gevallen is vanavond een keer niet stappen :)
Eigenaar van Paulthé

Scarp

Zonet The Incredibles gekeken. Best leuke film.
Eerder vandaag nog "13 going on 30" gekeken. Was op zich leuk alhoewel het natuurlijk gejat is van Big (met Tom Hanks).

Sjors

Citaat van: Rappie op maart 19, 2005, 11:05:06
OMG ! Je moet niet alleen naar je SVSje gaan kijken, ook daadwerkelijk naar de film hè ;)

Goeie tip! dankje wel  ;D