Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

BOUBOU

Citaat van: Sjors op maart 14, 2005, 21:56:17
Kan ik mij voorrstellen! het is ook een goede film  O0

Relatief gezien mischien wel, maar vergeleken met de eerste 2 delen is het een waardeloos slap aftreksel   ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Biite

Ik denk dat ik vanavond maar een Kill Bill 2 in de speler mik (die inmiddels is gerepareerd :) )
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

Marc R

Gisteravond voor de tweede keer Resident Evil gekeken, kwam hem tegen tijdens het opruimen van m'n kamer. Moet zeggen dat dit toch niet helemaal mijn soort films is :) .

Sander Nooy

Hrm, Resident Evil. Geen slecht idee. Die wordt het dus O0
Samsung PS50B850 - Emotiva EMC-1 - 3x Marantz MA500 - 3x Marantz MA700 - Fronts: Vifa Vivace '94 - Rears: Vifa Filligran - Center: Vifa Surround-2

Kerstmanno

Citaat van: Biite op maart 15, 2005, 15:37:26
Ik denk dat ik vanavond maar een Kill Bill 2 in de speler mik (die inmiddels is gerepareerd :) )

Is daar inmiddels een double pack ofzo van, van 1 en 2?

Movievault

Gisteren Immortal gezien. Wat een rare film is dat toch. ::)  :-\
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

graafke

gisteren matrix gekeken en vanavond matrix reloaded en morgen matrix revolutions  ;D

Rappie

Citaat van: Sjors op maart 14, 2005, 18:27:56
8)
Het was Jurassic park 1 geworden :) Mooie dino bass momenten, en was al weer een tijd geleden dat ik die gezien had.

Daarna dacht ik nog even tv te gaan kijken maar ineens was mijn beeld ontzettend slecht, achter de tv de stekker aanduwen etc. werkte niet. En mijn pa had net die avond in de meterkast gezeten om de tv in de woonkamer te fixen. Dus ik dacht hij heeft mijn kabel er perongelijk uitgetrokken of de binnenkabel is gebroken op het uiteind ofzo. Dus net die kabel helemaal opnieuw aangesloten, opnieuw gestript etc. . Waarna het beeld nog slecht bleef. Vervolgens toch nog maar eens in mijn HT tje gaan kijken, wat bleek, de kabel was er achter de VCR uitgetrilt door mijn svsje :D Dat controleer ik dus de volgende keer eerst even :)
Eigenaar van Paulthé

FrankB

Citaat van: Menno-ert op maart 15, 2005, 17:26:00

Nog niet gezien ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Stress!!!!!

Gisterenavond "Der Untergang" gekeken. Wat een indruk laat die film achter!
Vanmiddag Fat Albert gezien. Aardige comedy.
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Biite

Citaat van: Menno-ert op maart 15, 2005, 17:26:00

Niet dat ik weet. Die zal vast nog wel komen vermoed ik...zal wel weer zo'n dure zijn als die Japanse met dat zwaardje :)
Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

Starred

De rental van KB2 vond ik niet bepaald goed qua beeldkwaliteit

Roland

Sjors

Citaat van: BOUBOU op maart 15, 2005, 12:31:05
Relatief gezien mischien wel, maar vergeleken met de eerste 2 delen is het een waardeloos slap aftreksel   ;)

MvGr. BOUBOU

Tjah............. "goede" had ook tussen haakjes hemoeten  :)

westergas

Over niet echt boeiend gesproken.....
Net Oceans 12 gezien. Ik kan niets goeds maar ook niets slechts melden over deze film. Heel typisch  ???
Anata wa soko ni imasu ka

Roland

Citaat van: westergas op maart 16, 2005, 00:15:44
Net Oceans 12 gezien. Ik kan niets goeds maar ook niets slechts melden over deze film. Heel typisch ???
Ik kan me bij je aansluiten ... in tegenstelling tot het uitgebalanceerde 1e deel (Ocean's 11) was dit een onsamenhangend en nergens over nagedacht brabbelverhaaltje  ;D

Kerstmanno

Ook eens met jullie.

Ik heb gisteren Ace Ventura 1 maar eens gekeken, was wel weer grappig.

Rappie

Citaat van: westergas op maart 16, 2005, 00:15:44
Net Oceans 12 gezien. Ik kan niets goeds maar ook niets slechts melden over deze film. Heel typisch ???
Die heb ik vanmiddag ook zitten kijken, zelfde mening erover.

Net even 13 Jaar Neophyte zitten kijken .... wat een idioten zijn dat zeg :D
Eigenaar van Paulthé

GerritZ

Citaat van: Roland op maart 15, 2005, 22:29:37
After the Sunset gekeken. Niet echt boeiend te noemen ...

Ook net gekeken kon mij ook niet echt boeien, alleen Salma Hayek was wel  O0

Oceans 12 zelfde verhaal, kwam erg rommelig over, alleen Catherine Zeta-Jones...........wat een vrouw.

Beide erg matige films, had met name van O12 meer verwacht.

Gerrit

OscarTango

Vanavond 2 wat minder bekende films gekeken :

Lola Rennt : leuk, goed verhaal en simpel gemaakt echt een verhaal verfilmt zonder mega-effecten en geluidsband

The princess and the warrior : ook van Tom Tykwer, EN met Franka Potente ( Bourne Identity ). Als je zo twee films achter elkaar kijkt, apprecieer je wel het acteertalent van de acteurs. Zij speelt hierin een compleet ander personage dan in Lola Rennt, en ze doet dat met bravoure... Film zelf is wederom een verhaal dat simpel, maar erg effectief, op het witte doek wordt geplaatst.

Ik heb best genoten van deze non-eye-candy films...zo ga ik er maar eens meer bekijken.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Spacebass

R

Movievault

Citaat van: Spacebass op maart 16, 2005, 23:22:46
Vandaag Immortals bekeken... O0

Jij ook al :)
Hoe vond je hem, ik kan het eigelijk niet zeggen , vond het zo een rare film.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

wh-vanderpost

Gisteren avond: Pulp Fiction

... top :D
Denon AVC-X3800H | Rotel RMB-1555 | NVidia Shield Pro | PS3
KEF R11 Meta | R6 Meta | R3 Meta | SVS PB1-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Martin_M

Gisteravond; Paycheck.

Ik vond 'm nog beter dan de eertste keer eigenlijk. Ik houd wel van dit soort films.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)