Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

bodiug

Citaat van: GerritZ op februari 11, 2005, 14:09:21
Is ook geen slechte film, maar de verwachtingen waren te hoog.

Ik had er eigenlijk iets heel anders van verwacht. Vond het op zich best een leuke film.

Kerstmanno

Citaat van: Harry HT op februari 11, 2005, 13:07:20
@Menno: alweer een verbouwing? hangt je projector al?

Heb een nieuwe vloer laten leggen en die heb ik vorige week in de olie gezet :)

Projector heb ik weer geinstalleerd op 6 bierkratten  ::) Is helaas nog even niet anders. Kan m niet aan het plafond hangen, want dat is te hoog. Ik moet dus een of andere constructie hebben zodat ik m wel hoog kan hangen, maar dat ik m vervolgens omlaag kan krijgen. Tsja, dat zal nog lastig worden!  :-\

ottema

ten eerste leuk dat dit topic naar 2 jaar nog steeds bovenaan staat
maar ik kijk the punisher net gehuurt ;D
Roken is 10x zo verslavend als Heroïne  HT is echter het meest verslavend.

DVD: Philips dvd640
Reciever: JVC rx 5032 Front: JBL TLX 5000 Center: JVC sp100 Surround: JVC sp 100 Subwoofer: JBL atx 100

Kerstmanno

Ik ga NU Fifth Element Superbit erin gooien! :D

misteranderson

We gaan vanavond voor Troy...

Vraag me niet waarom, maar ik ben in een Troy stemming  ;D
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

dvdripper

heb gisteren flight of the phoenix + spartan gekeken.

vanavond RUST ^-^

heb koopavond gehad ben stuk

mvg dvd ripper

p.s groeten aan collega mister anderson

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

dvdripper

morgen avond staat Ghost in the shell 2 in de planning

schijnt een gruwelijke animatie te zijn er hard
ben benieuwd

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Kerstmanno

eduard

net naar de incredibles gekeken, best leuk.

blue-eyes

Gisteren Babylon 5 afgesloten. Alle 5 seizoenen gezien, alle 120 afleveringen en de losse DVD's, toch nog een jaar overgedaan ;).

Blijft leuk om te zien, verhaal (uiteraard fictief ;) ) zit heel goed in elkaar. Ze letten op de kleine dingen. Ze laten je zaten subtiel zien, zodat je weet dat je daar op moet letten, want daar gebeurd iets mee! Echter, dat kan wel 2 seizoenen later zijn. Derhalve zitten er veel verwijzingen in die je pas later ziet.

Aanrader. O ja, indien je gaat kopen: koop ze bij Play.com, dat scheelt met nederland 40-60 euro per box. Maw, ze zijn hier 2 maal zo duur!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

christian19

The day the earth stoos still
Ik ben benieuwd ;D

Tube-freak

Ik ga nu de Alien 1 en 2 kijken

(morgen 3 en 4).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Rikske

Gisteren SharkTale gezien ...  vond hem zeer leuk  :D op bepaalde momenten plat van het lachen
de Rasta Kwallen  RespecT maN  ;D  O0 super!!

Point7

juist naar "Control" gekeken. Redelijke thriller.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Sjors

Citaat van: Menno-ert op februari 11, 2005, 23:41:23
Was lekker! :D

Weddings? Not really mr Zorg want's to talk to you! MR who who, Mr Zorg!  ;D ;D

Marc R

Gisteravond Requiem for a Dream gekeken. Aardige film die me een beetje deed denken aan Trainspotting.

Sjors

Vanavond gaat "Entrapment"  erin, blijft een steengoede film.

Groet, Sjors

Robbert

Gister een LOTR marathon gehouden met 2 vrienden. Begonnen rond 19.15 en waren rond 6.30 klaar :D

Rikske

Raymen

Heb klaar staan voor direct Friday night lights...

Van peter berg   met billy bob..

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Sjors

Citaat van: Robbert op februari 13, 2005, 16:42:51
Gister een LOTR marathon gehouden met 2 vrienden. Begonnen rond 19.15 en waren rond 6.30 klaar :D

Zooo das heftig! maar gezzelig  :)

Groet, Sjors

misteranderson

Een LOTR marathon...

Dat wil ik ook zeker doen, als mijn HT gerealiseerd is  ;D

Vanavond ga ik denk ik, voor : 'The virgin Suicides'

Ik heb geen idee, dus ik laat mij verassen  ;D
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Roland

Harry HT

Vertigo
(een film uit de tijd dat boten nog van hout waren en mannen van staal :) )

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

graafke

Hidalgo over een of andere lange afstandsreis. Ik ben benieuwd  O0

edit: Deze had een THX test erop staan.............eerste keer dat ik dat heb gezien