Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

graafke

Gone in 60 seconds (nieuwe edite) de orginele staat voor morgen op de planning  ;D

OscarTango

Post eens wat je van het geluid vind van de originele....
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Rappie

Citaat van: Robbert op februari 13, 2005, 16:42:51
Gister een LOTR marathon gehouden met 2 vrienden. Begonnen rond 19.15 en waren rond 6.30 klaar :D
Altijd gezellig, heb het hier ook gedaan toen 3 EE net uit was ... Ook opvallend dat die LOTR marathons helemaal niet vermoeiend zijn, terwijl ik na de pitch black marathon echt geen film meer kon zien (4 uur).
Eigenaar van Paulthé

Roland

Friday Night Lights gekeken. Best aardig, wat voorspelbaar soms. De bijna 2 uur zijn desondanks zo voorbij :)
Lekkere soundtrack ook.

Kerstmanno

Vandaag voor het eerst Scarface (helemaal) gekeken. Vond het eigenlijk best wel tegenvallen. Naast de walgelijke muziek en het belabberde beeld, vond ik de verhaallijn zeer matig. Ik snap niet waarom dit nou zo'n enorme topper is of zou moeten zijn? Carlito's way vond ik vele malen beter! Duurde minder lang en toch liep het verhaal veel beter over.

Robbert

Citaat van: Rappie op februari 15, 2005, 20:18:14
Altijd gezellig, heb het hier ook gedaan toen 3 EE net uit was ... Ook opvallend dat die LOTR marathons helemaal niet vermoeiend zijn, terwijl ik na de pitch black marathon echt geen film meer kon zien (4 uur).

ja viel wel mee idd :)

al ga ik ze de eerst komende drie jaar niet meer kijken ;)

misteranderson

Vanavond is voor mij een Harry Potter avond.

Voor het eerst The prisoner of Azkaban kijken, sinds de bios  ;D

Ben benieuwd of ik hem weer minder vind, dan de 2e film... ;D

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Raymen

Shall we dance gezien.

wel een leuk filmpie

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

OscarTango

Juist "the devils advocate" gekeken. Ik had hem jaren geleden al eens gezien, maar ik vond hem geweldig. Het verhaal, maar vooral Al Pacino's acteerwerk: fantastisch. Als ie Kevin staat uit te leggen hoe God het allemaal bekokstoofde... geweldig gewoon, speelt met zoveel passie en overtuiging... toppie !
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

dvdripper

Citaat van: Menno-ert op februari 15, 2005, 22:29:49
Vandaag voor het eerst Scarface (helemaal) gekeken. Vond het eigenlijk best wel tegenvallen. Naast de walgelijke muziek en het belabberde beeld, vond ik de verhaallijn zeer matig. Ik snap niet waarom dit nou zo'n enorme topper is of zou moeten zijn? Carlito's way vond ik vele malen beter! Duurde minder lang en toch liep het verhaal veel beter over.

O my GOD :o :o

scarface vondt ik echt wreed, voor die tijd !!
say hello to my little friend!! meesterlijk helemaal ZWAAR onder de coke die gast echt super!
ik vondt hem echt cool
maar goed smaken verschillen nartuurlijk
en idd  carlito's way was ook goed maar vergeet niet dat die film veel later pas was gemaakt.

dan moet je de Last don eens kijken zal je die ook wel leuk vinden.

mvg ripper

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

dvdripper

ik ga straks een goede ouwe wetse kijken

cheech and chong    next movie
ben benieuwd ??? ;D ;D ;D

mvg ripper

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

graafke

Citaat van: OscarTango op februari 15, 2005, 20:15:39
Post eens wat je van het geluid vind van de originele....

Ook het geluid van de orginele vind ik erg goed klinken...."digitally remasterd" Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de nieuwere versie.

Arno P

ChinaTown vanavond...Nicholson....prachtig  ;)

OscarTango

Citaat van: graafke op februari 16, 2005, 22:24:42
Ook het geluid van de orginele vind ik erg goed klinken...."digitally remasterd" Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de nieuwere versie.

Hm...dan moet ik hem nog eens bekijken. Ik heb die DVD 2 jaar geleden eens per ongeluk besteld ipv de nieuwe, maar ik heb hem gehouden. Kon me herinneren dat ik het geluid belabberd vond. Of ik moet een andere versie hebben...

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Kerstmanno

GerritZ

Citaat van: Menno-ert op februari 17, 2005, 13:51:50
Pirates of the Caribbean vanavond :)

Kan bijna ook niet anders met zón Avatar  ;D

marbico

Pirates of the Caribbean vanavond

Nou veel plezier, wat een k...e film is dat.

John
Wat habe sie in die tasse gefroemeld??

Rikske

Jim Hensons Night

The Story Teller~Greek Myths
Dark Crystal

OscarTango

Alien vs Predator.... ik ben benieuwd.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Arno P

OscarTango

Nou, Alien vs predator is een stuk minder goed dan ik verwacht had...maar ik ga geen spoiler neertypen. Een 6-je als je't mij vraagt.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

misteranderson

Ow, daar moet ik toch echt ff tegen in gaan  ;D

Ik vond Alien vs Predator een lekker ouderwets Hak en Bijt film...

Alleen is ie minder leuk, als je de Alien saga cooler vind dan de Predator Saga...

Gelukkig had ik daar geen last van...

Predators roeleren  ;D
- Albert Einstein

JürgenW

Eergisteren Hero gezien (SE-versie met Nl'se ondertitels).

Een prachtige film, die je op een 'poetische' wijze meeneemt naar een mytisch Chinees verleden. Die poetische wijze wordt bereikt door de wijze waarop van kleuren, beelden, scene-overgangen gebruik wordt gemaakt en de geformaliseerde wijze waarop het verhaal wordt verteld.

Binnenkort nog eens bekijken.

misteranderson

Ik dacht dat Hero die voetbal film, met Antony Kamerling was  ;D  ;D

O nee, wacht ff dat was All Stars...  Nog zo'n kwaliteitsfilm van
Neerlandse bodem  ::)
- Albert Einstein

OscarTango

Citaat van: misteranderson op februari 17, 2005, 23:57:03
Ow, daar moet ik toch echt ff tegen in gaan  ;D

Ik vond Alien vs Predator een lekker ouderwets Hak en Bijt film...

Alleen is ie minder leuk, als je de Alien saga cooler vind dan de Predator Saga...

Gelukkig had ik daar geen last van...

Predators roeleren  ;D

Precies, een ouderwetse hak- en bijt-film, maar ik had veel meer gehak en gebijt verwacht. ;D Het was daar dat ik op mijn honger bleef zitten...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500