Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Arno P

Vanavond Van Helsing... :o

Edit: net klaar met kijken.....nou nou wat een bagger... :-\

NeonKnight

Citaat van: Arno P op januari 18, 2005, 20:04:44
Vanavond Van Helsing... :o

Ik zou er niet teveel van verwachten... Viel mij erg tegen helaas.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Vincent

Vandaag maar eens Training Day weer bekeken .. (topfilm) en aflevering 9 BoB (de meest aangrijpende) ook een topserie

Grtz

Vincent

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

eduard

net naar matchstick men gekeken. Wel een aardige film met nicolas cage.

tipex

The italian job, aardige actie film met erg lekkere hoofdrolspeelster :)

MrPink

Gisteren in de bioscoop: Un long dimanche de fiançalles. Typisch een Jeunet film, met veel (ook van eerdere Jeunet films) bekende acteurs, en, voor mij althans, ook een zeer onverwachte rol. Amélie associaties zijn er zeker, maar zijn (uiteindelijk) niet storend. Geweldige film, een aanrader.

Groetjes,
Oscar

bmateijsen

Citaat van: MrPink op januari 19, 2005, 13:33:15
Gisteren in de bioscoop: Un long dimanche de fiançalles. Typisch een Jeunet film, met veel (ook van eerdere Jeunet films) bekende acteurs, en, voor mij althans, ook een zeer onverwachte rol. Amélie associaties zijn er zeker, maar zijn (uiteindelijk) niet storend. Geweldige film, een aanrader.

Groetjes,
Oscar

Inderdaad veel goeds over gehoord..

Gisteren de Day after tomorrow gekeken... tja. wat zal ik zeggen....  ::)

BOUBOU

Gister avond I-Robot gekeken.  :o mooie FX, en een origineel verhaal.....

Was zeer zeker de moeite waard  :D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Rappie

Gisteren Taxi 1 tm 3 zitten kijken, stage is voorbij dus heb weer een heerlijk studentenleventje, mooi films kijken enzo :)

Vanavond staat braveheart op het programma denk ik. (pas op dvd gekocht, al wel ooit gezien)
Eigenaar van Paulthé

Raymen

Net een ziekelijke goede film gezien.....

SAW ,...gewoon geweldig van het begin tot het eind spannend....

9/10

Mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Raymen

Van het weekeind nog enkele toppers gezien.

CELLULAR.. ook en juweeltje (als je van die ssort actiefilms houdt ,gewoon lekker popcorn).
NEW POLICE STORY...  Een beter jackie chan film (meer serieus als de rest van zijn films.)maar beter als zijn amerikaanse films.
THE GRUDGE ( moet je van houden ,ik vondt hem wat tegen vallen.)
THE FORGOTTEN(Ook weer een gave film met een paar mooie schrikmomenten).

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Raphie

The Village, op een paar schrikmomenten na een ontzettend saaie film.  veel dialoog,  en sfeeraanloop, totaal geen actie
JBL PRX Power!

caspervc

I Robot.

Leuk verhaal , mooie effecten, kick ass geluid  8)

Was een leuk avondje :)
Nu weer ff verder leren

Sjors

Citaat van: eduard op januari 19, 2005, 00:43:37
net naar matchstick men gekeken. Wel een aardige film met nicolas cage.

Ik vond het echt een geinige film, vooral in het begin toen nicolas zo terughoudend was  :D :D

heb vanavond zelf eens een keer een concertje gekeken  :) The Corrs Live in DTS is zeker een aanrader!

Groet, Sjors

VlisChris

SPR gekeken.
Geweldige film blijft het 8)

Jordis

Net catwoman gekeken, tja mooie uhm... film ::)
Primare - Dynaudio - QED - Nordost

Kerstmanno

Roland

Kerstmanno

kohns

Gisteren "The village" gezien
Vanavond "The butterfly effect"
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

jaco

Net lord of the rings deel 1 en 2 gekeken. Maar geen tijd genoeg meer voor deel 3  :(
Duurde toch langer dan ik dacht..

Jaco
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Raphie

JBL PRX Power!

NeonKnight

Gisteren the punisher - best aardig moet ik zeggen.
Vandaag Blade Trinity (gedeeltelijk).
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Robert

Behind Enemy Lines en Fallen achter elkaar gekeken, gewoon zomaar op de tv ;D

Vooral Fallen vond ik fantastisch, doet mij licht denken aan End Of Days, maar dan veel beter uitgewerkt en ik begin Denzel Washington steeds meer te waarderen.

MvrGr.
Robert