Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

tipex

Gisteren the incredibles zitten kijken wat een fantische film, elke keer verbaas ik me er weer over hoeveel beter de animatie van de jongens van pixar weer is. Geluid is ook ontzettend goed, m'n sub heeft zich niet hoeven te vervelen :)

VlisChris

Master & Commander Far side of the World gekeken.
Heerlijk geluid de hele tijd. Die film moet met een degelijke subwoofer helemaal 8) zijn ;D

Sjors

Gister avond Swat gezien goeie film aleen ergerde ik me constant aan het geluid >:( DD-Digital  zijn er meer met de zelfde klacht?

Groet, Sjors

Roland

tipex

Day after tomorrow, middelmatige film maar goed toch wel leuk om effies gezien te hebben.

Marc R

Citaat van: Sjors op januari 10, 2005, 22:50:36
Gister avond Swat gezien goeie film aleen ergerde ik me constant aan het geluid >:( DD-Digital zijn er meer met de zelfde klacht?

Groet, Sjors

Hmmm, het is al een tijdje geleden dat ik swat gezien heb, maar ik kan me niet herinneren dat ik me ge-ergerd heb aan het geluid. Waaraan ergerde je je dan precies?

Wat ik me nog wel kan herinneren is dat de trailer van Swat, die op de verschillende dvd's te zien was, erg luid was (hard opgenomen in vergelijking met andere trailers) en enorm veel bas bevatte. Het klonk wel leuk, maar het was toch wat overdreven.

Movievault

Citaat van: Sjors op januari 10, 2005, 22:50:36
Gister avond Swat gezien goeie film aleen ergerde ik me constant aan het geluid >:( DD-Digital zijn er meer met de zelfde klacht?

Groet, Sjors

Ik heb hem  een week geleden gezien, vond het wel goeie film met mooi geluid, niets opgemerkt.
wat was er dan mis?
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

jaco

Battlefield Earth bekeken. Gelukkig uit de opruimingsbak gehaald voor 5 Euro. Was nog net naar te kijken.
De avond daarvoor Shanghay Noon, die me wel aanstond.
Week geleden Open Range gezien, goede film.

Jaco
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

only1nékes

eergisteren "the kid"  nog eens gezien
pakt je wel !  prachtige film
sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)

Roland

Net Shark Tale gekeken. Deze was een stuk beter dan ik had verwacht. Erg geslaagde grappen zo nu en dan, vond alleen de animatie iets minder :)

Roland

En daarna Ocean's Eleven gekeken. Blijft wel leuk ... morgen Ocean's twelve in de bioscoop :)

kermit

Ik heb net The Grudge gezien. Wat een creepy film !!. Het geluid was ook super.
Maar het begin deed het al vermoeden : The GhostHouse pictures presents: :o
Een echte aanrader !!

Kermit

wil

Gisteren hebben we Passion of the Christ gekeken... heftige film! Zo'n beetje het andere uiterste van Life of Brian.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Sjors

Citaat van: wil op januari 12, 2005, 09:12:18
Gisteren hebben we Passion of the Christ gekeken... heftige film! Zo'n beetje het andere uiterste van Life of Brian.

wil

Das idd heftig!! met Mel Gibson toch? je ziet zo'n beetje alles geloof ik

Groet, Sjors

wil

Citaat van: Sjors op januari 12, 2005, 15:56:35
Das idd heftig!! met Mel Gibson toch? je ziet zo'n beetje alles geloof ik

Groet, Sjors
Mel Gibson regisseerde hem, speelt zelf niet mee. Ja, je ziet inderdaad alles  :-X
Ik ben zo lekker naïef geweest om gewoon zonder enige recensie deze film te gaan bekijken. Vandaag op mijn werk verteld dat ik deze gezien had en menigeen kende wel de recensies maar niemand had hem - mede door de recensies - gezien!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

bmateijsen

Gisteravond gelachen met RAW van Eddie Murphy.. Nu even op zoek naar stand-ups van Richard Pryor...

Groet Bjorn

Marc R

Citaat van: wil op januari 12, 2005, 09:12:18

wil

Ik heb de film ook al een paar maanden thuis liggen, maar nog steeds niet gezien. Ik heb echt geen idee wat ik er van verwachten moet, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd, vooral vanwege alle commotie rond de film. Maar zo te horen (lezen ;) ) is ie dus wel heftig  :-\ ?

Sjors

Citaat van: Marc R op januari 12, 2005, 17:09:22
Ik heb de film ook al een paar maanden thuis liggen, maar nog steeds niet gezien. Ik heb echt geen idee wat ik er van verwachten moet, maar ben eigenlijk toch wel benieuwd, vooral vanwege alle commotie rond de film. Maar zo te horen (lezen ;) ) is ie dus wel heftig  :-\ ?

IDD! zeer heftig  ;) je moet stevig in je stoel zitten  ;D

Groet, Sjors

tipex

Dan toch maar een Raf zwarte emmer naast de bank zetten  ;D

wil

Citaat van: tipex op januari 12, 2005, 19:29:49
Dan toch maar een Raf zwarte emmer naast de bank zetten  ;D
Dat hoeft niet hoor. Maar laat ik het bij 'heftig' houden  :o. Dan verklap ik niks ^-^

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Sjors

Marc R

Jullie maken me nu toch wel nieuwsgierig ;).

Ik denk dat ik hem eerdaags maar eens in de lade van m'n dvd-speler stop  :D .

VlisChris

Laat ik me voorzichtig uit drukken door te melden dat ik de film vrij matig vond.
Maargoed, even ontopic weer:
Vanavond The Bourne Identity gekeken.
Goede film.

Roland

Ocean's Twelve gekeken in de bioscoop. Niet onaardig, maar blijft wel ver achter bij deel 1 (Ocean's Eleven dus) :)

Kerstmanno

Citaat van: Roland op januari 13, 2005, 00:16:46
Ocean's Twelve gekeken in de bioscoop. Niet onaardig, maar blijft wel ver achter bij deel 1 (Ocean's Eleven dus) :)

Volledig eens!