Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Charly

Gister Buffalo Soldiers gezien, was weer is wat anders.
Primare I15 / Audio Physic Tempo 25 / Bluesound Node / LG55C9PLA

VlisChris

IN de sneak in Vlissingen vandaag:
Finding Neverland
Echt ge_wel_dig die film. Een 9/10.
Damn wat een film. De sfeer, de uitstraling van de karakters, de kinderlijke eenvoud in alles en de complexiteit op hetzelfde moment. Ik had het gevoel in een totaal andere wereld te zijn. Nee. Een hele dikke aanrader wat mij betreft.....

Roland

Net http://www.imdb.com/title/tt0346156/ gekeken. Niet bepaald boeiend te noemen en ook niet echt hoogstaand, helaas.

Rody

Vanavond was 'Road to Perdition' aan de beurt. Met o.a. Tom Hanks.
Was wel een aardige film, de 7.8 die hij krijgt op imdb vind ik wat aan de hoge kant. Wat mij betreft een nette 7.

Tom Hanks kon me niet echt overtuigen als 'hitman'. Daar heeft ie de uitstraling niet voor vind ik, laat hem lekker Paul Edgecomb spelen  ;D
Desondanks speelde hij de rol best aardig.

Rappie

Net King Arthur zitten kijken, leuke variant op de koning arthur en de ridders van de ronde tafel legende. Ik verwachte het standaard verhaaltje maar dit was een mooie variant op de standaard arthur verhalen.

5.9 op imdb maar dat komt door de actie die erin zit denk ik ... toch wel een 7 waard
Eigenaar van Paulthé

Harry HT

Personal Velocity  ;D   (parker posey :-* kyra sedgwick  :-*)

Het is eens wat anders, wel een vrouwen film  :)

p.s. mooi camerawerk  :-*
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Arno P

51st state... ;D ("I told you to take care of him, NOT to take CARE of him !!!")  ;D

VlisChris

Harry Potter 3 gaat er over een kwartiertje of half uurtje in :)

Raymen

Ga nu Ginger snaps back kijken.

Vondt deel 1 en 2 ook wel interessant..

Dus dit kan ook wel wat zijn.

Mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Martin_M

The Chronicles of Riddick.

Beetje tweestrijdige gevoelens hierover.
Film zag er erg goed uit, mooie entourage, etc. Het SF-sfeertje ben ik ook wel gek op. Af en toe gingen de camera-overgangen me wat te snel (wordt ik nu oud ::)).
Maar verder was het me toch een beetje een te gewoon aktieverhaaltje. Niet zo dik erop als bij andere films (daar begin ik dan al niet eens aan), maar toch....Ik had hier iets meer van verwacht.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

R

Heb net ook riddick gekeken. Vond het er wel megastrak uitzien op mijn nieuwe dvd speler. Was de eerste film die ik er normaal op heb ziten kijken. Beeld gruwelijk strak. Vreemde camera bewegingen heb ik niet gezien ( ben 22, ;) martin). voor de rest een aardige film. Voor een SF wel een sterk verhaal. Goede CG viel me trouwens op.

Rody

Ik ben wel benieuwd naar CoR, vinden jullie hem beter dan Pitch black en is ie een beetje daarmee te vergelijken?
Als je Pitch Black natuurlijk gezien hebt ;)

R

Ha ha, pitch black niet gezien. Is die ook goed ?

Rody

Citaat van: Ruben op december  8, 2004, 23:28:24
Ha ha, pitch black niet gezien. Is die ook goed ?

Ja die vind ik erg gaaf. Zeker een aanrader. Misschien is het leuker om CoR te kijken nadat je PB hebt gezien.

R

Hmm, te laat. dan kijken we binnenkort PB wel. Ach dan doen we COR ook nog wel een keer om te kijken of je gelijk hebt :D

Sjors

Citaat van: Arno P op december  8, 2004, 19:41:15
51st state... ;D ("I told you to take care of him, NOT to take CARE of him !!!")  ;D

LOL  ;D ik heb hem zelf al meerder keren gekeken, maar hij blijft leuk  :)

"Tasty drop's?"   ;D

Groet, Sjors

Arno P

Vanavond Taxi Driver...."....Talkin to me?...)  ;)

sauron

Ga zometeen eens shrek 2 kijken en morgen I robot en LOTREX kopen  8)  8)
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

Rody

Citaat van: sauron op december  9, 2004, 21:00:59
Ga zometeen eens shrek 2 kijken en morgen I robot en LOTREX kopen  8)  8)

Shrek 2 is geweldig, heb hem al tijden terug is de bios gezien :)

Zojuist Panic Room, R1 superbitter gekeken. Erg spannende film, aanrader.
Die director, David Fincher heeft aardig wat goede films uitgepoept. Fight Club, Se7en, The Game en deze dus :)

VlisChris

Lord of the Rings - Return of the Kin Extended DVD Edition 8) 8) 8)
Ik moet hem zometeen wel even gaan kopen in ieder geval ;)

Marc R

Ik heb net Spiderman 2 gekeken, en ik moet zeggen, hij viel best mee.

Meestal heb ik van te voren altijd al m'n twijfels over een vervolg, maar deze was goed te doen. Leuke special effects, lekker geluidje (handig als je s'middags een film kijkt, hoef je niet op de buren te letten :) :) ) en een vrij aardige verhaallijn, wel met een typisch amerikaans einde.

Arno P

Citaat van: Christiaan Sauer op december 10, 2004, 10:41:27
Lord of the Rings - Return of the Kin Extended DVD Edition 8) 8) 8)
Ik moet hem zometeen wel even gaan kopen in ieder geval ;)

Hier ook vanavond...voor de derde keer (weer bezoekers... ;-) )

Martin_M

The Thirteenth Floor,

Is vandaag binnengekomen. Ik heb de film al twee keer gezien en alhoewel ik het een vreselijk gaaf verhaal vind vond ik de uitvoering altijd iets minder zonder precies te kunnen zeggen waar dat nu aan lag.
Ben benieuwd hoe ik dat vanavond vind.....

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

MarcoV

Gisteravond The Punisher - lekker pretentieloos  8)

Marco

Roland

Gisteren The Incredibles gezien ... fantastisch, vooral het laatste half uur  8)
Ik zou hem  van de Pixar-films op dezelfde hoogte zetten als Toy Story 2 en Monster's Inc. en boven Finding Nemo en Toy Story.