Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

tommi

Computers are useless....they only provide answers.
NAD Masters Series M12 BluOS - Nad Masters Series M22 - Ocos Triple - Audioquest Colorado XLR - Vivid Audio 1.5SE Rijksmuseum Blauw - Panasonic TXP50VT50 - Arcam AVR-390 - Classé CAV75mkII - Dynaudio Conctour SC Esotar2 - Dynaudio Contour Special 25 surrounds - Dune 4K Solo - Xbox One

Paul1967

Vanavond Brit Floyd live at the Red Rocks 2013 kijken. Wat mij betreft de beste Pink Floyd tribute band.

TornadoGo

De laatste weken veel films gekeken:
Straight Outta Compton - 8
The Martian - 8.5
Transporter 4 - 6.5
Tree of life - 5
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

RonG

Creed gezien, vonden hem erg goed, 8/10.

Denon Focal

Sons of Anarchy, seizoen 3. Serie is leuker dan ik dacht.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

VTEC_genieter

Afgelopen nacht laat griezelen in mijn bedje de horrorfilm Annabelle gekeken.
Leuke aanvulling op de film The Conjouring [emoji6][emoji106]

Duivels, demonen, sultan, bezetenheid, altijd leuk als horror [emoji106]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Pinda13

- creed ; leuk, maar niet super. Balboa weer ff terug :headbanging: 7/10
- the martian ; erg goed en prachtig op de beamer 8,5/10
- the good dinosaur ; begon goed, later wel n flinke tranentrekker en ik vond er teveel emotiewisselingen inzitten voor een kinderfilm, is dit wel een kinder film?! 7/10
- crimson peak, leuk en vermakelijk. Goede acteurs 7/10
- Black mass ; prachtige film, ijzersterk geacteerd door Depp. 8,5/10
" no loss of fine detail "

Raymond187

Ook hier Creed gekeken. Het begin vond ik wel vreemd snel gaan, maar zeker vermaakt met de film. leuk  7/10 :thumbs-up:

The good dinosaur. Ook een leuke animatie. 7/10

Room. Geen leuke film...plot onder spoiler.

6/10

Spoiler
Een vrouw en kind zitten gevangen in een klein schuurtje. Kindje kan ontsnappen en later de moeder ook. Verder een verhaal hoe het dan met de twee vergaat.

Bas Akkerman

Sicario - beangstigend en wat een fijne score!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

wackid

Creed na 5 minuten uit gezet.
Kan niet naar Stallone luisteren en kijken. Word al moe als ik er naar kijk...

Room is een topper.  8/10

Secret in their eyes is wel ok. 6/10

En Victor Frankenstein was erg leuk. Valt in de categorie Sherlock Holmes 7/10

luuk123456

Grappig! Hier precies andersom:
Creed 8/10 en Frankenstein heb ik na `n half uur afgezet, verschrikkelijk...

Ieder z`n ding

Groet,
Luuk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Raymond187

The heart of the sea.

Het verhaal van Moby Dick. Best geinige film 6/10

VincentG

Gister Interstellar op BR gezien. Blijf het een toffe film vinden.
Merkte alleen dat een groot deel 16:9 was, maar sommige delen niet (zwarte balken, 2.35:1 mogelijk)?
Dit is met name in het begin vervelend na de launch. Uitwendige shots zijn beeldvullend, shots in de shuttle niet. Later leek alles beeldvullend te zijn (of viel het me niet meer op).
Meer mensen die dit ervaren hebben met de BR disc?
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW

LittleNinja

Citaat van: VincentG op maart  7, 2016, 10:37:44
Gister Interstellar op BR gezien. Blijf het een toffe film vinden.
Merkte alleen dat een groot deel 16:9 was, maar sommige delen niet (zwarte balken, 2.35:1 mogelijk)?
Dit is met name in het begin vervelend na de launch. Uitwendige shots zijn beeldvullend, shots in de shuttle niet. Later leek alles beeldvullend te zijn (of viel het me niet meer op).
Meer mensen die dit ervaren hebben met de BR disc?

Tja, dat zijn de zogenaamde "iMAX scenes"...

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

SV..S

afgelopen zondag, the search of the holy grail gekeken.  :crazy:
mijn dochter van 17 lag de hele tijd dubbel, mijn zoon van 14 vond het by far de saaiste film die hij ooit had gezien ;D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

VTEC_genieter

Nu op TV, SBS9, een heerlijke klassieker voor de familie:
Crocodile Dundee in Las Vegas!!

Vroeger toen ik deze film voor het eerst ging kijken, moest ik erg lachen! Echt een goede [emoji106][emoji106]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

Maikel_audionerd

Citaat van: Bas Akkerman op maart  4, 2016, 21:17:00
Sicario - beangstigend en wat een fijne score!
Gister ook gezien, vond m erg goed, zoals je zegt beangstigend. Vond het vooral een heel erg 'echte' en rauwe film, en laat ik daar nu erg van houden. Bedankt voor de tip :)

Edit: typo
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Snutchz

Citaat van: Maikel_audionerd op maart 12, 2016, 04:59:54
Gister ook gezien, vond m erg goed, zoals je zegt beangstigend. Vond het vooral een heel erg 'echte' en rauwe film, en laat ik daar nu erg van houden. Bedankt voor de tip :)

Beter zelfs  ;)

VlisChris

Citaat van: Loondijke op januari 22, 2016, 19:36:13
Everest gezien. Beeld en geluid in orde. Verhaal op zich ook, zeker omdat het waargebeurd is.... Maar ik kwam er niet echt lekker in. Je weet veel te weinig over de groep mensen en daardoor krijg je geen sympathie en binding met deze groep. Ik vond het bij geen één dode dan ook erg zeg maar. Vaak wist ik met de naam amper wie ze bedoelde, totdat je het gezicht dan ziet. Erg jammer, want het heeft genoeg potentie.

Goede omschrijving. Dat had ik gister nu dus ook. Je zat er echt met een insteek van "wie gaat er nu weer dood zometeen". Spijtig.
Voordeel: prachtige beelden op sommige momenten 8) En ik heb de film dan ook niet uitgezet. Slecht kon ik hem ook niet meteen noemen ;)

Bas Akkerman

Citaat van: Snutchz op maart 13, 2016, 15:24:53

Beter zelfs  ;)
Ik heb die al een tijd niet meer gezien. In mijn herinnering is die minder rauw en legt hij meer (teveel) meer uit dan Sicario.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Snutchz

Citaat van: Bas Akkerman op maart 14, 2016, 20:24:31
Ik heb die al een tijd niet meer gezien. In mijn herinnering is die minder rauw en legt hij meer (teveel) meer uit dan Sicario.
Niet zeuren.. gwn kijken.

E05 + 06 (..dat was het dan  :()

mr.crash

Eerst met mijn vrouw en dochter ( 12 jaar ) Crocodile Dundee 2
Een week eerder deel 1 gezien,,,ik vind het zo leuk  :pompom:

En als het niet te laat word ga ik alleen verder met American sniper.
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

VTEC_genieter

Hele leuke komedie Dundee [emoji106][emoji106]