Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Maikel_audionerd

Citaat van: Snutchz op januari 10, 2016, 14:47:35

S05E07 - 10
Ik ga S01 es ff proberen  8)  Je moet wat als Ash vs ED is afgelopen  :tounge:
Ben erg benieuwd
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

LittleNinja

Alle seizoenen van Dexter er doorheen.. De serie had me op een gegeven moment te pakken. De afsluiting was mooi, maar eigenlijk niet hoe ik gehoopt had. Ik zou een vervolg toch wel weer op prijs stellen maar dat zit er volgens mij niet in.

Raymond187

Snutchz

Citaat van: LittleNinja op januari 18, 2016, 13:54:42
Alle seizoenen van Dexter er doorheen.. De serie had me op een gegeven moment te pakken. De afsluiting was mooi, maar eigenlijk niet hoe ik gehoopt had. Ik zou een vervolg toch wel weer op prijs stellen maar dat zit er volgens mij niet in.

On par met Breaking Bad .. volop van alle seizoenen genoten.

Voor de vijfde maal .. wáánzinnige flick  :worship:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

Citaat van: Snutchz op januari 18, 2016, 16:16:44
On par met Breaking Bad .. volop van alle seizoenen genoten.

Voor de vijfde maal .. wáánzinnige flick  :worship:

Breaking Bad heeft mij destijds niet weten te "pakken", maar misschien moet ik het een nieuwe kans geven.

Birdman. Ook eens opzoeken dan.

Jumping Jack

Citaat van: LittleNinja op januari 18, 2016, 16:29:28
Breaking Bad heeft mij destijds niet weten te "pakken", maar misschien moet ik het een nieuwe kans geven.

Dat had ik in eerste instantie ook. Na een aantal afleveringen van het eerste seizoen afgehaakt. Maar recent nog een kans gegeven (op netflix), en ja hoor: hooked. Geweldige reeks!!!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LittleNinja

Citaat van: Jumping Jack op januari 18, 2016, 16:58:25
Dat had ik in eerste instantie ook. Na een aantal afleveringen van het eerste seizoen afgehaakt. Maar recent nog een kans gegeven (op netflix), en ja hoor: hooked. Geweldige reeks!!!

Eerst Misfits, daarna geef ik het nog een kans. 8)

RonG

Everest gezien, erg goed m.i. 8/10. In 3D erg gaaf.

denoontje

Citaat van: RonG op januari 19, 2016, 07:39:04
Everest gezien, erg goed m.i. 8/10. In 3D erg gaaf.

Ook gezien. En making a murderer afgekeken.

Snutchz

Allen net niet .. om diverse redenen.. dus bekijk het maar  :unhappy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loondijke

Everest gezien. Beeld en geluid in orde. Verhaal op zich ook, zeker omdat het waargebeurd is.... Maar ik kwam er niet echt lekker in. Je weet veel te weinig over de groep mensen en daardoor krijg je geen sympathie en binding met deze groep. Ik vond het bij geen één dode dan ook erg zeg maar. Vaak wist ik met de naam amper wie ze bedoelde, totdat je het gezicht dan ziet. Erg jammer, want het heeft genoeg potentie.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Raymond187

Bridge of spies.
Tom Hanks als advocaat van een sovjet spy.

luuk123456

Citaat van: Raymond187 op januari 22, 2016, 21:04:03
Bridge of spies.
Tom Hanks als advocaat van een sovjet spy.

Veel kijkplezier dan! Ik vond hem dus echt waanzinnig goed!!

groet,
Luuk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Raymond187

Zeker een goeie film.

Morgen spectre kijken bij Ralph AKA mr basssss  :D

pameijer

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Harry HT

Afgelopen dinsdag is mijn moeder (83 jaar) naar de bios geweest en gaf mij 's-avonds een filmtip door  :colgate:

Ik moet haar gelijk geven, Youth is een leuke film, mooie beelden en heeft een goed verhaal.

Regisseur Paolo Sorrentino kan na La Grande Belezza voor mij niet snel meer wat fout kan doen  O0
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/11/07/een-film-over-alles-en-meer-la-grande-bellezza-krijgt-overal-vijf-sterren

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

luuk123456

Citaat van: Harry HT op januari 23, 2016, 08:56:28
Afgelopen dinsdag is mijn moeder (83 jaar) naar de bios geweest en gaf mij 's-avonds een filmtip door  :colgate:

Ik moet haar gelijk geven, Youth is een leuke film, mooie beelden en heeft een goed verhaal.

Regisseur Paolo Sorrentino kan na La Grande Belezza voor mij niet snel meer wat fout kan doen  O0
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/11/07/een-film-over-alles-en-meer-la-grande-bellezza-krijgt-overal-vijf-sterren

Gegroet,

Harry

Bedank je moeder namens mij voor de tip Harry :D

Ik ga em vanavond bekijken :popcorn:

(ge)groet,
Luuk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

raindog

Van de week op advies van Luuk1234567 'Dallas Buyers Club' gekeken. Goede film :worship:
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

VTEC_genieter

Daarna moet je de film "Mud" gaan kijken met dezelfde goede acteur Matthew!
Ook een aanrader [emoji6][emoji106]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

djaxx

Die is idd ook niet slecht maar Dallas was wel pak beter.

TornadoGo

Vanavond Birdman gekeken. In het kort; niet mijn ding, zonde van mijn vrije zaterdagavond.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Kjelt

pameijer

Vanavond begonnen met House of Cards. Direct ingezogen, meteen 2 afleveringen gezien dus nu snel naar bed; morgenochtend veels te vroeg zijn de kinderen alweer wakker (1 en 4 jaar).
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

reza

The Revenent gekeken. Ik vond hem wel sterk, mooi verfilmd en het stuk met de beer Wow....
7.5
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

RonG

Citaat van: reza op januari 24, 2016, 07:04:37
The Revenent gekeken. Ik vond hem wel sterk, mooi verfilmd en het stuk met de beer Wow....
7.5

In je eigen HT al?, gisteren in de bios bezien en idd erg gaaf.