Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Mr Doom

rond 23:00 kijk ik Annabelle die ik afgelopen week heb gekocht op bluray
Apparatuur: Marantz SR7009  | Marantz UD7007 | LG 60PB560v | Monster MC400DCX2 | no name HDMI
Speakers: 4x Klipsch RF-62mk2| Klipsch: RP-250C  | Klipsch R-115SW | Supra Classic 6.0 | Monster M1000SW
game console: Playstation 4 + Astro A50 gen2
muziek: Tidal Hifi + bubbleupnp

Witalik

Citaat van: LuPo op april 10, 2016, 14:23:03
Vanavond The Revenant. Ben benieuwd.

edit:
En gezien! Cinematografisch erg goed. Mooi camerawerk (eindelijk een keer niet dat trillerige gedoe) en natuurlijke belichting. :thumbs-up:
Verhaal is helaas wel een tikkeltje voorspelbaar. Desalniettemin goed uitgevoerd. 8/10

Mooi gefilmd inderdaad en mooi gemaakt, verhaal was echt heel suf en slaap verwekkend. Dat gehijg hoor ik nog van em haha.

6/10
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

LuPo

Citaat van: Witalik op april 11, 2016, 16:42:55
Mooi gefilmd inderdaad en mooi gemaakt, verhaal was echt heel suf en slaap verwekkend. Dat gehijg hoor ik nog van em haha.

6/10

Is net hoe je het bekijkt. Ik vond dat ze heel mooi in beeld brachten hoe erg hij leed. Dat gehijg had inderdaad wel iets minder gemogen. :tounge: De buren dachten vast dat wij druk bezig waren de hele avond. :D :laugh:

StefaanD

Citaat van: Kjelt op april  2, 2016, 23:26:01
Vanavond Suburra gezien: http://www.imdb.com/title/tt4025514
Echt een geweldige italiaanse film van politiek/maffia genre die je geen minuut doet vervelen, beste film in het maffia genre die ik in jaren gezien heb.
Als je tegen keihard geweld en expliciete naakt/sex scenes kunt een absolute aanrader. 9 punten.

Bedankt voor de tip, deze ga 'k even proberen. De naam van de regisseur deed hier meteen een belletje rinkelen, nou de familienaam dan, want vader Sergio heeft naam gemaakt als spaghetti western regisseur met als bekendste resultaat The Big Gundown, Face to Face, en Run Man Run

Als er maar iets van de vaders zijn genen in de zoon zit, dan komt het vast goed  :smile:

mr.crash

Vanavond was het de Godfather deel 2.
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

mr.crash

Net 3:10 to Yuma gezien..
Erg goed  8/10

Raymond187

The revenant en 5th wave.

Eerste was goed en wave viel me tegen

LuPo

VincentG

Gisteravond 2001 A Space Oddyssey proberen te kijken.
PQ op blu-ray is echt waanzinnig en dat voor een film uit 68. Denk een van het betere dat ik op BR gezien heb.
Echter, ik kwam maar niet in de film. Geen spanning, saai, erg lange opbouw. Denk dat ik hem later maar eens opnieuw probeer te kijken. Hij wordt niet voor niets hoog beoordeeld lijkt me. Andere Kubricks films vond ik veel sterker.
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW

goergen

Gisteravond The Hatefull Eight gezien. Een film die de aandacht weet vast te houden met dialoog, met enkele bloederige uitschieters natuurlijk. Zoals we van Tarantino gewend zijn! Geniaal! Ga hem zeker nog eens kijken.

denoontje

Hunger games in 2x2 delen en omdat zoontje van een vriend er was starwars ep4

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

VTEC_genieter

Eergisteren horror op TV: The Hills Have Eyes
Een geslaagde bloederige lugubere horror. Lekker spannend opgebouwd. Duidelijk verhaal. Vermakelijk.
(Heb de film eigenlijk al gezien. Deel 2 is nog luguberder en beter.)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Bas Akkerman

Citaat van: VincentG op april 18, 2016, 10:34:55
Gisteravond 2001 A Space Oddyssey proberen te kijken.
PQ op blu-ray is echt waanzinnig en dat voor een film uit 68. Denk een van het betere dat ik op BR gezien heb.
Echter, ik kwam maar niet in de film. Geen spanning, saai, erg lange opbouw. Denk dat ik hem later maar eens opnieuw probeer te kijken. Hij wordt niet voor niets hoog beoordeeld lijkt me. Andere Kubricks films vond ik veel sterker.
Dat is best het lastige van deze film. Hij wordt zo hoog gewaardeerd dat je er van alles van verwacht. Probeer dat niet en laat je onderdompelen. Het is geen film met verklaringen, maar een belevenis die je zelf in moet vullen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kjelt

Er zitten SFX in die film (zonder computer  :D ) die nu nog steeds niet zouden misstaan in een SF film, zoals de roterende loop scene bv.
Nog veel meer toekomstvoorspellingen die later gedeeltelijk zijn uitgekomen.
Die film was zijn tijd gewoon ver vooruit, maar ondertussen zijn we natuurlijk bijna 50 jaar later  :o en is dat heel normaal geworden.
Zo normaal dat het saai wordt. Net als dat de eerste zwart wit films ooit gemaakt niet meer om aan te zien zijn maar toen heel bijzonder waren.
Spoiler

Daarnaast is natuurlijk het gegeven dat een computer zich tegen zijn maker kan keren hier voor het eerst echt in een film goed uitgewerkt en tja hoeveel SciFis zijn alleen daar later niet op gemaakt.

mr.crash

Star wars   Return of the jedi

VincentG

Citaat van: Kjelt op april 18, 2016, 20:52:20
Er zitten SFX in die film (zonder computer  :D ) die nu nog steeds niet zouden misstaan in een SF film, zoals de roterende loop scene bv.
Nog veel meer toekomstvoorspellingen die later gedeeltelijk zijn uitgekomen.
Die film was zijn tijd gewoon ver vooruit, maar ondertussen zijn we natuurlijk bijna 50 jaar later  :o en is dat heel normaal geworden.
Zo normaal dat het saai wordt. Net als dat de eerste zwart wit films ooit gemaakt niet meer om aan te zien zijn maar toen heel bijzonder waren.
Spoiler

Daarnaast is natuurlijk het gegeven dat een computer zich tegen zijn maker kan keren hier voor het eerst echt in een film goed uitgewerkt en tja hoeveel SciFis zijn alleen daar later niet op gemaakt.

Die loop scene was wel tof inderdaad.
Sowieso zijn hoop oude films veel 'echter' dan moderne films met 'CGI'. Zelfs vandaag de dag ziet het er vaak gewoon veel te nep uit. Vroeger gebruikten ze veel (schaal)modellen, waardoor het er veel echter uit ziet. Zo kijk ik liever de eerste dan de laatste Jurassic Park bijvoorbeeld.
Films hebben ook nog wel een handje van over-the-top actie, om het zo spectaculair te maken. Vind het dan eerder dom. Onmogelijke explosies en salto's van auto's bijvoorbeeld...

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Kjelt

Terminus gekeken, verhaal an sich best ok maar de uitvoering, acteurs en vulling blurk.

mr.crash

Once upon a time in the west

En daarna een stukje Eric Clapton Guitar Festival Crossroads :headbanging:

Witalik

The hatefull eight gekeken gister. Toch geen fan van Tarantino.. Zo geweldig vond ik hem ook niet eigenlijk. 6/10.

Spoiler
Je zag gewoon mijlen ver al aankomen toch dat milli en dave daar niet uit der eigen weg zijn gegaan ?
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

Kwabbernoot

Gisteren Deadpool gekeken. Best aardige film.
En laat ik de rest maar als spoiler brengen.
Spoiler
Maar ik ben verder niet zo bekend met Deadpool. Ik vroeg mij af: stel Deadpool wordt exact in tweeën gesneden, groeien beide helften dan weer uit tot een Deadpool?

Groeten...

Witalik

Zit nu Joy te kijken. Maar wie valt nog meer op dat er bij elke scene bij die moeder die de serie zit te kijken in haar kamer,  er een super irritant hoge toon door me speakers blaast ? Me vriendin hoort het niet ben benieuwd of het aan deze versie ligt of niet.

"Showcase"

VincentG

Citaat van: Kwabbernoot op april 28, 2016, 16:48:14
Gisteren Deadpool gekeken. Best aardige film.
En laat ik de rest maar als spoiler brengen.
Spoiler
Maar ik ben verder niet zo bekend met Deadpool. Ik vroeg mij af: stel Deadpool wordt exact in tweeën gesneden, groeien beide helften dan weer uit tot een Deadpool?

Groeten...

Ken Deadpool verder ook niet zo goed, maar denk dat er grenzen zijn, net als bij een worm.

Spoiler
Vermoed dat hersenen / hart wel in tact moeten blijven. Bij horizontale splitsing zou onderlichaam wel aan kunnen groeien, maar denk niet vanuit een paar benen/heupen een volledig bovenlichaam.

Bas Akkerman

[...]this enables him to regenerate any destroyed tissue at a superhuman rate, as well as making him immune to diseases. Deadpool's healing factor is strong enough that he has survived complete incineration and decapitation more than once.[citation needed] Although his head normally has to be reunited with his body to heal a decapitation wound,[71][72][73] he was able to regrow his head after having it pulverized by the Hulk.[...]

Bezig met het tweede seizoen van Manhattan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten