Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Hier momenteel Lucy van Luc Besson.
Ik blijf het een interessante film vinden. Lekker "off the chart" concepten. Beetje fantaseren over what might be.

Kjelt

Zo afgelopen drie dagen deel IV, V en VI gezien

LittleNinja

Na Lucy heb ik The Maze Runner nog gekeken.

Ik zat er niet helemaal in dus ik kan er niet echt heel veel over zeggen.

Henrie

Citaat van: Kjelt op december 19, 2015, 08:17:53
Och, arme... ;) Wel een coole smiley trouwens ;D
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

VTEC_genieter

Citaat van: LittleNinja op december 19, 2015, 13:56:29
Na Lucy heb ik The Maze Runner nog gekeken.

Ik zat er niet helemaal in dus ik kan er niet echt heel veel over zeggen.

Zojuist een filmavond gehad, heb The Maze Runner P2 en Kingsman gekeken.
Beide films vond ik mwa....gaat wel.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

reza

Black sea gezien. Matig vind ik hem 5.9
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Raphie

Is er al een betere screener van StarWars? Gisteren even iets geprobeerd, maar dat waren met griekse o.i.d. ondertitels
JBL PRX Power!

RonG

Citaat van: Raphie op december 20, 2015, 08:02:45
Is er al een betere screener van StarWars? Gisteren even iets geprobeerd, maar dat waren met griekse o.i.d. ondertitels

De beste versie draait in de bioscoop :D ;).

Gisteren hitman 47 (de nieuwe) gezien, die was niet goed hoor m.i.., 4/10

Former member 78

Dat er nog naar screeners gekeken wordt!  :nopompom:

Loondijke

Citaat van: ArjanR1 op december 21, 2015, 09:20:18
Dat er nog naar screeners gekeken wordt!  :nopompom:

Heel bijzonder inderdaad  :nopompom:.

Duizenden en duizenden euro's stoppen in video en audio......om er vervolgens een waardeloze screener op te kijken  :-\ :wacko: :unhappy:... Onbegrijpelijk  :o
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

WickedGame

Afgelopen weekend 2 films gekeken

1: Maze Runner 2

Wel een leuk vervolg op deel 1, in iedergeval wel goed vermaakt

2: Mission Impossible Rogue Nation

Fijne film, goed vermaakt met weer volop actie :)

Heb nog wel wat klaar staan, maar haast geen tijd om te kijken :( En dan over 4 weken ook geen audio set meer om op te kijken dus dan gaat het helemaal afzien worden  :(

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

frankp

Voor het eerst gezien. Zeer indrukwekkend en een lekkere DTS-HD track.

Raphie

JBL PRX Power!

LuPo

Citaat van: Kjelt op december 19, 2015, 08:17:53

Wij IV en V. Misschien straks nog VI. ;)

VTEC_genieter

Een screener is nog te doen op een smartphone of tablet.

Ik denk dat ik eerst ook een inhaalrace moet doen alvorens de nieuwste Star Wars in de bios in 3D IMAX te gaan kijken.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

clockwork

Citaat van: frankp op december 21, 2015, 20:21:53
Voor het eerst gezien. Zeer indrukwekkend en een lekkere DTS-HD track.

Met name de openings scene natuurlijk. Zelden zo onder de indruk geweest bij een film.  :ohmy:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

VTEC_genieter

Als je van dat soort acties houdt, denk ik dat je de film "Fury" ook denderend gaaf gaat vinden [emoji6]
Goede acteerwerk en gave beeld en geluid ga je weer zien!

Raymond187

Ash VS Evil Dead  ep 8

Fck love this serie  :headbanging:

modde239

Citaat van: clockwork op december 22, 2015, 11:08:10
Met name de openings scene natuurlijk. Zelden zo onder de indruk geweest bij een film.  :ohmy:

Same here je voelde gewoon de kogels om je oren vliegen...WOW....

LittleNinja

Citaat van: clockwork op december 22, 2015, 11:08:10

Verder vind ik de volgende scenes ook flink heftig:
-Wanneer de Duitsers het dorp in rijden waar ze bivakkeren. Het geluid van het naderende gevaar waaronder de tank.. :o
-Het fatale (mes)gevecht in dat huis tussen die Duitser en die Amerikaan. Heel "up close and personal"... :-X

frankp

Inderdaad het gerommel van de tanks die naderen...best beangstigend.
Ik zal Fury ook eens opzoeken.

Raymond187

Die vent die ze arm zoekt in de begin scene...
Geluid is gaaf maar onrealistisch natuurlijk, want als je schiet hoor je dat namelijk niet.

Maar ook voor mij een topper van een film _O_

Loondijke

Citaat van: Raymond187 op december 24, 2015, 14:38:00
Die vent die ze arm zoekt in de begin scene...
Geluid is gaaf maar onrealistisch natuurlijk, want als je schiet hoor je dat namelijk niet.

Maar ook voor mij een topper van een film _O_

Hoor je helemaal niks van die voorbij schietende kogels? Nooit echt bij stil gestaan eigenlijk  :coffee:.

Fury heeft ook zo'n superdikke scene voor je sub met 3 Shermanns tegen die ene Tiger. Wat een kabaal met dat lage motorgeluid en rupsbanden.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT