Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VTEC_genieter

Alweer John Wick gekeken. Dit keer veel beter!
Ik vind de achtergrondmuziek heel cool. Keanu loopt synchroon met de ritme van de muziek [emoji106]
Goede patsboem vechtscenes, heerlijke pistoolwerk onder echt stoere muziek!
En bij de scenes zonder muziek, is er altijd een heerlijke criminele sfeer [emoji106]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

c20v

Net Avengers: Age of Ultron gekeken...Ik vrees dat ik dat nog eens dunnetjes moet overdoen als de vrouw niet thuis is  :D
Life is really simple, but we insist on making it complicated.

Kjelt

Whiplash
Damn wat speelt jk Simmons waanzinnig goed, hij haalde echt het bloed onder onze nagels vandaan. Must See voor filmhuis film liefhebbers en drummers , een 9.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Kjelt

Django, begin vond ik geweldig daarna stortte die als een plumpudding in elkaar met over the top einde.
Ben wel benieuwd naar zijn volgende film, ga ik toch wel weer kijken maar sinds Pulp Fiction vind ik het persoonlijk er niet beter op geworden.

VTEC_genieter

En Kill Bill dan?
Die vond ik weer een meesterwerk [emoji106]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

apogeefreak

Citaat van: Kjelt op december 13, 2015, 00:46:05
Whiplash
Damn wat speelt jk Simmons waanzinnig goed, hij haalde echt het bloed onder onze nagels vandaan. Must See voor filmhuis film liefhebbers en drummers , een 9.

Ja inderdaad aan het eind ben je net zo gestrest als de hoofdrolspeler. Kan deze nog een oscar winnen? Oh won 3 oscars.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

Bas Akkerman

Citaat van: Kjelt op december 13, 2015, 00:46:05
Whiplash
Goede film ja!

Op Netflix: Manhattan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LuPo

Gisteren Tomorrowland gekeken. Leuk!

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

Ik ben sowieso geen Tarantino fan. Ook Kill Bill vond ik een prutfilm. Hij maakt (nagenoeg) geen films die mij boeien. Maar gelukkig heeft iedereen zijn voorkeuren.

Momenteel zit ik in de Netflix serie "Dexter". Ik ben er nog niet wild van, al begint hij me nu meer te pakken (halverwege seizoen 2).

djaxx

Citaat van: LittleNinja op december 17, 2015, 12:57:15
Ik ben sowieso geen Tarantino fan. Ook Kill Bill vond ik een prutfilm. Hij maakt (nagenoeg) geen films die mij boeien. Maar gelukkig heeft iedereen zijn voorkeuren.

Oef, dacht al dat ik alleen op de wereld was. Buiten pulp fiction vind ik bijna al zen films te traag/saai...

katwax

Citaat van: djaxx op december 17, 2015, 16:36:23
Oef, dacht al dat ik alleen op de wereld was. Buiten pulp fiction vind ik bijna al zen films te traag/saai...
Nee er zijn blijkbaar nog mensen zonder smaak :P

Ik kan mij geen film voor de geest halen van hem die niet goed is, maar is net hetzelfde met Tim Burton.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Snutchz

Citaat van: katwax op december 17, 2015, 17:02:59
Nee er zijn blijkbaar nog mensen zonder smaak :P
Die kerel heeft het cinematografische intellect van een grindtegel  ;D

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

LittleNinja

LittleNinja

Tim Burton heeft dan weer wel mooie dingen op het scherm weten te krijgen.

Maar ondanks jullie ijzersterke en overtuigende pleidooi :yawnee: blijf ik van mening dat het overgrote deel van de Tarantino films nooit geproduceerd hadden hoeven worden.. :tongue2:

kermit

Raymond187

Citaat van: LittleNinja op december 18, 2015, 06:30:53
Tim Burton heeft dan weer wel mooie dingen op het scherm weten te krijgen.

Maar ondanks jullie ijzersterke en overtuigende pleidooi :yawnee: blijf ik van mening dat het overgrote deel van de Tarantino films nooit geproduceerd hadden hoeven worden.. :tongue2:
Dude  :blush:

Aantal films van Tarantino vind ik top.

Pulp fiction vind ik ook zijn beste ever. En zal waarschijnlijk niet overtroffen worden
Kill Bill 1&2
From dusk till dawn   :worship:
Inglorious bastards
Reservoir dogs
Grindhouse :D

katwax

Citaat van: Raymond187 op december 18, 2015, 08:43:33

Pulp fiction vind ik ook zijn beste ever. En zal waarschijnlijk niet overtroffen worden
Kill Bill 1&2
Inglorious bastards
Reservoir dogs

Vergeet Jackie brown niet
Django vond ik persoonlijk ook wel best ok.

Als er dan 1 is die ik niet super vond is het Inglourious Bastards

En dan hebben we het nog niet gehad over de muziek die hij steeds bij zijn filmen weet te gebruiken, dat zijn ook juweeltjes :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Raymond187

J. Brown heb ik wel gezien, maar staat me vaag iets bij dat ik hem niet zo geweldig vond.
Django vond ik ook leuk idd.

Die lijpe dialogen van Bastards hahaha

From dusk till dawn en pulp fiction vind ik zijn beste films. Ik heb beide meerdere keren gekeken. Kill bil heb i nu 2 x gezien.

Snutchz

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VTEC_genieter

En Hostel, de zieke horror films [emoji6]

LittleNinja

Citaat van: Raymond187 op december 18, 2015, 08:43:33

Kill Bill 1&2
Inglorious bastards
Reservoir dogs

Hi Raymond,

Ik zeg niet dat mensen zijn films niet kunnen waarderen. Ik kan het alleen niet. ;)