Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

Citaat van: VTEC_genieter op september 30, 2013, 23:57:48

VHS,
Film bestaat uit een serie gruwelijke verhalen op VHS-videoband-kwaliteit.
Ziet er heel goedkoop uit. Geen aanrader.

Citaat van: Raphie op oktober  1, 2013, 10:25:36
V .H.S. 2

Tjeezuuuss wat een BUTTTT film, 15min gekeken daarna uitgezet, heeft een 6.8 op IMDB moeten 300 zwaar betaalde online marketeers zijn want wat is deze film kudt zeg...  :D

Hhmm ik had deze ook binnen gehaald voor een horror weekendje. Deze wordt bij dus geschrapt :)

thx 4 the info

Loondijke

Vanavond de ultieme finale van Breaking Bad :). Tesamen met wat episodes van The Pacific.

Kan niet wachten!!!
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

darkman76

Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

Rob Eric Blank

Citaat van: Loondijke op oktober  1, 2013, 12:06:52
Vanavond de ultieme finale van Breaking Bad :). Tesamen met wat episodes van The Pacific.

Kan niet wachten!!!
Mooie afsluiter van Breaking Bad, gister gezien.

Rob Eric Blank

Raymond187

Pacific rim is uit in 1080p . Denk dat ik die mooi in het weekend ga kijken. Toch weer een  leuke :popcorn: film....als die voor he tweekend ook nog in DTS-HD uitkomt tenminste.

alexander2

Citaat van: Raymond187 op oktober  1, 2013, 15:52:21
Pacific rim is uit in 1080p . Denk dat ik die mooi in het weekend ga kijken. Toch weer een  leuke :popcorn: film....als die voor he tweekend ook nog in DTS-HD uitkomt tenminste.

Denk wel dat die voor het weekend elders staat.

RonG

Citaat van: Raymond187 op oktober  1, 2013, 10:39:29
Hhmm ik had deze ook binnen gehaald voor een horror weekendje. Deze wordt bij dus geschrapt :)

thx 4 the info

Heb ze alle 2 gezien en wel vermakelijk hoor, zou ze dus een kans geven en niet van uit gaan van een persoon welke het niets vond. Deel 1 vond ik trouwens veeeeeel beter.

StefaanD

Citaat van: Raymond187 op oktober  1, 2013, 10:39:29

thx 4 the info

Had geen idee dat jou filmsmaak en die van Raphie zo overeenstemden  >:D  :P  :D

VTEC_genieter

StefaanD,
Serenity, het verhaal vond ik niet boeiend. Persoonlijk hè  :D Maar deze sci-fi film had wel goede effecten ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymond187

Citaat van: StefaanD op oktober  1, 2013, 16:50:35
Had geen idee dat jou filmsmaak en die van Raphie zo overeenstemden  >:D  :P  :D
Raphie heeft geen smaak  :devil:

StefaanD

Citaat van: VTEC_genieter op oktober  1, 2013, 19:59:43
StefaanD,
Serenity, het verhaal vond ik niet boeiend. Persoonlijk hè  :D Maar deze sci-fi film had wel goede effecten ;)

Oei een steek in mijn hart als Firefly liefhebber  >:D  ;D Heb je de serie trouwens gezien ?

VTEC_genieter

Ik kijk nooit naar series. Heb al zoveel films in de wachtrij die ik moet kijken :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Oeffel

World War Z gekeken.  Afgekeken al weet ik niet waarom. Ik vind toch aardig wat films met Brad Pitt wel goed, maar deze zeker niet. Enige originele vond ik het plot. De intro (en trailer) van Zombieland en het afknallen voor de fun van zombies in Dawn of the Dead vond ik wel grappig, verder zal dit mijn genre nooit worden (voor zover het al een genre is).

Ook The Croods gekeken, erg leuk en kleurrijk. Zag trouwens dat John Cleese had meegewerkt aan deze productie. Misschien dat de reden dat ik erg hard mee moest lachen.

In de bios 2 Guns gekeken zaterdag. Geen IMAX en 3D schreeuwerige bombarie. Vermakelijke film, niks baanbrekends maar zowaar Mark Wahlberg had een aantal rake grappen (en vond Ted echt geen reet aan).

The Frozen Ground ben ik wel benieuwd naar nu. Cage en Cusack vind ik 2 net-niet-acteurs, maar het verhaal sprak me wel aan ondanks een beetje B-film gevoel dat ik kreeg.

LittleNinja

Toevallig keek ik vandaag weer even of er iets op stond en kwam ik hem ook tegen. Ben erg benieuwd!!

Citaat van: Raymond187 op oktober  1, 2013, 15:52:21

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Zymotic

Ik was vooral onder de indruk van het begin stukje. In mijn HT is het ook behoorlijk donker, dan hoor je alleen de stemmen.

Raphie

Citaat van: Raymond187 op oktober  1, 2013, 20:09:23
Raphie heeft geen smaak  :devil:
doe mij nog maar een nr63 met extra sambal :D
JBL PRX Power!

Raymond187

Citaat van: Raphie op oktober  2, 2013, 09:29:44
doe mij nog maar een nr63 met extra sambal :D
Dat bedoel ik, want nr63 is piemelbrie..... vreemde meneer bent u hoor  :sneaky2:

:D

Former member 78

Volgende reactie van Raphie is, dat hij helemaal geen brie lust.

Raphie

Citaat van: Raymond187 op oktober  2, 2013, 09:43:45
Dat bedoel ik, want nr63 is piemelbrie..... vreemde meneer bent u hoor  :sneaky2:

:D
staat er piemelbrie op je arm? Wat vind je aanstaande vrouw daarvan? :D
JBL PRX Power!

Raymond187

Raphie

JBL PRX Power!

LuPo

Breaking Bad seizoen 5 aflevering 6, 7 en 8 :headbanging: