Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Rob Eric Blank

Gisteravond S01E01 & 2 van The Newsroom gekeken.

Een goeie serie.

Vanavond S05E15 van Breaking Bad kijken.

Martinus

World war z. Ik vond het een heerlijke film, maar das persoonlijk. Ergens rond 1.06 had ik de ramen trillen in de kamer. Altijd lekker, film prima.
............

LittleNinja

Is er al iemand die After Earth gezien heeft? Ik ben benieuwd of hij echt zo slecht is als de IMDB score doet vermoeden..

modde239

Citaat van: LittleNinja op september 23, 2013, 22:33:22
Is er al iemand die After Earth gezien heeft? Ik ben benieuwd of hij echt zo slecht is als de IMDB score doet vermoeden..

Goed beeld en daar is ook alles mee gezegd volgens mij....het verhaal en het acteerwerk is erg slecht.....

MaLa

Geen film, maar vanavond steekt GTA V in de PS3 :D
XTZ - BK - Marantz

MVG

Gisteravond Arbitrage en Iron man, beiden goed vermaak, waarvan Iron Man natuurlijk de leukste  :D Eindelijk de vrouw ook eens aangestoken met het superhelden genre  ;D

Zymotic

Furious 6 - vermakelijke film waar je niet bij na moet denken 6/10

katwax

Citaat van: LittleNinja op september 23, 2013, 22:33:22
Kon het niet laten hem toch toe te voegen tot mijn collectie, maar mijn verwachtingen zijn niet hoog.

Af en toe moet je eens iets slecht zien anders herken je het betere werk niet meer :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

World War Z deed mij iets teveel denken aan Outbreak en Resident Evil. Voor mij krijgt hij maar een 6

Furious 6 was leuk en zeker 1 van de betere in de reeks, 7 lijkt mij dan ook correct.

The Foundation

katwax

The Foundation

geen spijt van om gekeken te hebben
langzame opbouw , en toch wel ff spannend naar einde toe
ideaal voor op een avond in de week

LuPo

Aflevering 1 en 2 van seizoen 5 Breaking Bad. Ik moet er wel even weer inkomen na een jaar niet gekeken te hebben.. :P

LittleNinja

After Earth gekeken. Beter (imo) dan die 4.9 op IMDB. Maar ook niet de beste die ik voorbij heb zien komen. Ik hou het op een 6.5/10

Rob Eric Blank

Citaat van: LuPo op september 24, 2013, 20:08:08
Aflevering 1 en 2 van seizoen 5 Breaking Bad. Ik moet er wel even weer inkomen na een jaar niet gekeken te hebben.. :P
Dat inkomen valt toch wel mee? Is wel weer een sterk seizoen als ik eerlijk ben, ik wacht nog op de allerlaatste.....Daarna een leven zonder breaking bad.

djaxx

Citaat van: Rob Eric Blank op september 25, 2013, 08:38:17
Dat inkomen valt toch wel mee? Is wel weer een sterk seizoen als ik eerlijk ben, ik wacht nog op de allerlaatste.....Daarna een leven zonder breaking bad.

Zeker weten, ik ben volledig up to date uit vrees voor spoilers, heb al bijna elke ep dit seizoen een tien gegeven. Daarkan die idiote dexter nog wa van leren, wat hebben se die reeks toch verneukt zeg :(

Loondijke

Dexter finale bekeken gisteren. Passend einde van een matig seizoen.

Spoiler
Natuurlijk niet realistisch dat hij Debra meeneemt uit het ziekenhuis, maar ach.....het is wel goed geweest zo.

Toch wel een goede keuze dat hij zichzelf als dood heeft laten lijken. Iedereen waar hij mee in aanraking komt, komt in de problemen. Dan maar een anoniem bestaan leiden. Einde had veel beter gekund, maar toch ook veel slechter.

Toch wel heel erg jammer dat zo'n unieke en geweldige serie, uiteindelijk zo uitgaat als een kaars. Heel erg van Dexter genoten. Zeker de eerste seizoen waren echt ijzersterk.

Ik weet ook wel zeker dat ik de eerste seizoenen nog een keer ga bekijken .
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

alexander2

Citaat van: Loondijke op september 25, 2013, 09:53:06
Dexter finale bekeken gisteren. Passend einde van een matig seizoen.

Spoiler
Natuurlijk niet realistisch dat hij Debra meeneemt uit het ziekenhuis, maar ach.....het is wel goed geweest zo.

Toch wel een goede keuze dat hij zichzelf als dood heeft laten lijken. Iedereen waar hij mee in aanraking komt, komt in de problemen. Dan maar een anoniem bestaan leiden. Einde had veel beter gekund, maar toch ook veel slechter.

Toch wel heel erg jammer dat zo'n unieke en geweldige serie, uiteindelijk zo uitgaat als een kaars. Heel erg van Dexter genoten. Zeker de eerste seizoen waren echt ijzersterk.

Ik weet ook wel zeker dat ik de eerste seizoenen nog een keer ga bekijken .

Ben je een trouwe kijker van een serie welke al seizoenen draait dan is elk einde onbevredigend bij een groot aantal massa.
Ik vind het wel prima zo met dit soort series, het wordt mij teveel uitgemolken
Ik vind het altijd jammer dat er in de laatste afleveringen zoveel MOET gebeuren en alles erin wordt gepropt.

djaxx

Citaat van: alexander2 op september 25, 2013, 10:26:46
Ben je een trouwe kijker van een serie welke al seizoenen draait dan is elk einde onbevredigend bij een groot aantal massa.
Ik vind het wel prima zo met dit soort series, het wordt mij teveel uitgemolken
Ik vind het altijd jammer dat er in de laatste afleveringen zoveel MOET gebeuren en alles erin wordt gepropt.

Volg je breaking bad? Dit word totaal niet uitgemolken en word rustig naar een climax uitgewerkt waar erg goed is over nagedacht.
Ikwil niets spoilen over dexter maar als je ziet welke bocht deze serie genomen heeft dan kan je dit moeilijk anders noemen dan dat ze het gewoon volledig om zeep geholpen hebben. Als ze na s5 gestopt hadden was het een magistrale serie , nu zal iedereen het zich herinneren als een vrij zwakke serie. Jammer want de eerste seizoenen waren erg goed. S8 is ronduit lachwekkend.

alexander2

Citaat van: djaxx op september 25, 2013, 10:36:14
Volg je breaking bad? Dit word totaal niet uitgemolken en word rustig naar een climax uitgewerkt waar erg goed is over nagedacht.
Ikwil niets spoilen over dexter maar als je ziet welke bocht deze serie genomen heeft dan kan je dit moeilijk anders noemen dan dat ze het gewoon volledig om zeep geholpen hebben. Als ze na s5 gestopt hadden was het een magistrale serie , nu zal iedereen het zich herinneren als een vrij zwakke serie. Jammer want de eerste seizoenen waren erg goed. S8 is ronduit lachwekkend.

Het kan zijn dat ik het mis heb maar ik dacht juist dat Dexter geen 8 seizoenen zou krijgen maar het werd een hype dus.........en volledig om zeep geholpen.
Spoiler
het was gatenkaas zo erg dat ik er om moest lachen maar who cares het is tv

Breaking Bad tsja het lijkt wel alsof je het goed MOET vinden anders zwaait er wat. ;D
Ik volg het maar het heeft mij nooit zo kunnen bekoren.

Sons of Anarchy idem het gaat maar door net zolang dat veel fans denken het is wel mooi geweest brei er maar een einde aan.

Tot nu toe heb ik 1 serie gekeken die naar mijn mening alles had, elke aflevering was een feestje en een echt einde, The Shield dus.

djaxx

Hmmm the shield? Nooit gezien, maar eens trailertje kijken dan. Bedankt.

alexander2

Rob Eric Blank

Citaat van: djaxx op september 25, 2013, 09:43:35
Zeker weten, ik ben volledig up to date uit vrees voor spoilers, heb al bijna elke ep dit seizoen een tien gegeven. Daarkan die idiote dexter nog wa van leren, wat hebben se die reeks toch verneukt zeg :(
Dexter wel eens gezien. Een paar afleveringen in de eerste serie en het pakte mij niet direct.

Breaking Bad heeft voor mij iets vergelijkbaars als The Spopranos. Het pakt mij en iedere afleveringen ontwikkelen de karakters verder.

VTEC_genieter

Binnenkort de Star Wars trilogy kijken.
Even mezelf updaten  :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo