Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Raymond187

Ik zit ook niet op een NL site ;)

Is btw een TS uitvoering dus deze ga ik niet kijken. Deze film sowieso in IMAX kijken en thuis nogmaals @ BR  :popcorn:

vieze freddie

Django unchained, geweldig! 8.5
... tot DiCaprio meedeed, verre van zijn beste prestatie deze film
het bloed mocht voor mij iets minder visceus, het leek wel slijm dat rondspletterde bij elke headshot
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Loondijke

Serieus? Ik vond dit één van zijn sterkste prestaties. Zeker vergeleken met The Great Gatsby bijvoorbeeld.

Tarantino heeft hem erg vrij gelaten in zijn acteren en dat zie je terug. Hij geniet er erg van om de bad guy te spelen en dat zie je terug in zijn prestatie vind ik.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

maximus79

Citaat van: Raymond187 op mei 30, 2013, 15:08:23
Ik zit ook niet op een NL site ;)

Is btw een TS uitvoering dus deze ga ik niet kijken. Deze film sowieso in IMAX kijken en thuis nogmaals @ BR  :popcorn:

Waarom zet je het dan neer? ;D  Bedoel je met "niet op NL site" een download site?
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Raymond187

Citaat van: maximus79 op mei 30, 2013, 17:36:41
Waarom zet je het dan neer? ;D  Bedoel je met "niet op NL site" een download site?
Btje plagen :P

klopt niet NL DL site.

Zymotic

In Time. Aardig idee maar de film kwam voor mij niet hoger dan een 6je

Raymond187

Citaat van: morca op mei 31, 2013, 01:29:47
Hij moet maar gauw op BD uitkomen  ::)
Amen

Vanavond heb ik Oz in de planning staan. Hopelijk laat de kleine man dat toe  :clapping:

vieze freddie

Citaat van: Loonens op mei 30, 2013, 16:38:35
Serieus? Ik vond dit één van zijn sterkste prestaties. Zeker vergeleken met The Great Gatsby bijvoorbeeld.

Tarantino heeft hem erg vrij gelaten in zijn acteren en dat zie je terug. Hij geniet er erg van om de bad guy te spelen en dat zie je terug in zijn prestatie vind ik.
deed mij denken aan overacting, paste niet bij hem (of in de film) vond ik
toch al beter gezien van hem, maar da's mijn mening natuurlijk ;)
en het bloed vond je ook goed?  ;D
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Loondijke

Ieder zijn mening en smaak inderdaad :).

Maar het bloed hoort nou eenmaal bij de QT films. Ik stoor me er niet aan, hoewel het soms best wat minder mag. Het heeft ook wel wat vind ik.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

katwax

Ik moet mij aansluiten bij Loonens en vond ook dat Leonardo hier een goede rol wegzet.
Het overdrijven in de rol en het bloed is eigen aan filmen van de hand van Tarantino
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Maro

Wat zal het weer kicken zijn vanavond op de Sony!! BD 50  :worship:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

morca

Citaat van: Raymond187 op mei 31, 2013, 08:50:45
Amen

Vanavond heb ik Oz in de planning staan. Hopelijk laat de kleine man dat toe  :clapping:
Idd,toevallig staat oz hier ook klaar hahaha,maar moet zo eerst even op visite,dus ligt even aan hoeveel bier ik daar ga drinken.
Anders zie ik 2D dubbel vanavond  :clapping:

Raphie

vehicle 19, als je hem ziet, laat maar lekker staan, wat een buttfilm zeg......
JBL PRX Power!

Raymen

Hmmmmm ik vond hem vrij aardig hoor.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

LuPo

Vanavond Letters to Juliet gezien. Mooie beelden van Toscane! Verder standaard verhaaltje maar vriendin wilde hem kijken. Heb ik weer punten gescoord. :D

LittleNinja

Gisteren werd het Snitch (zonder versterking, speakers en sub).

Best een aardige film. The Rock is een keertje geen ovoverwinnelijke bruut. spannend omdat het zich tussen twee vuren afspeelt. cijfer tussen een 6,5 en 7. 8)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raymond187

Citaat van: Raymond187 op mei 31, 2013, 08:50:45
Amen

Wat een bout film zeg. Heb hem zelfs afgezet  :-X

Zo misschien Cloud atlas kijken. of texas chainsaw masacare :)

Maro

Vond Oz ook niet geweldig. Ook de beelden viele me tegen. Op het eerste gezicht een enorme Wow factor door alle kleuren pracht & praal maar als je wat beter keek zag je dat de computer wel erg duidelijk aanwezig was... Nee had er meer van verwacht. Verhaal was ook te kinderachtig.

Straks een nieuwe poging om Total Recall 2012 zonder sound-drops te kijken. Oppo op LPCM dan moet het nu goed gaan. Zin an.... BAM!!!
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Martinus

Skyfall net gekeken. bijzonder goede beeld en geluidskwaliteit.  Die metro vol in de woonkamer met mn nieuwe svs sub. Daar het kasteeltje  :D
Film zelf vond ik leuk, omdat die misschien net anders dan de voor mij reguliere bond is. Vermakelijk.
............

morca

Citaat van: Raymond187 op juni  1, 2013, 21:23:09
Wat een bout film zeg. Heb hem zelfs afgezet  :-X

Ik had geen tijd vd week,maar hoef niet te kijken 2 reactie,s te zien  ;D

Jumping Jack

Citaat van: Martinus op juni  1, 2013, 21:50:10
Skyfall net gekeken. bijzonder goede beeld en geluidskwaliteit.  Die metro vol in de woonkamer met mn nieuwe svs sub. Daar het kasteeltje  :D
Film zelf vond ik leuk, omdat die misschien net anders dan de voor mij reguliere bond is. Vermakelijk.

Idd, de laatste bond-films met Craig zijn gewoon steengoede en behoorlijk harde actie-thrillers. Mss dat die-hard bondfans dat betreuren, maar ik alvast niet!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Maro

Citaat van: Jumping Jack op juni  1, 2013, 23:13:31
Idd, de laatste bond-films met Craig zijn gewoon steengoede en behoorlijk harde actie-thrillers. Mss dat die-hard bondfans dat betreuren, maar ik alvast niet!

+1   :withstupid: