Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Zometeen Oz the Great and Powerful aanzetten. Ben benieuwd 8)

Ben nog steeds benieuwd :P Maar zal even opnieuw moeten gaan zoeken; password protected.
Daarna Game of Thrones S1 maar aangezet om eens te kijken waar iedereen zo lyrisch over is; Italiaans :crazy: :worship:

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martijnst1990

Dit weekend ook weer eens 2 films gekeken.

Bullet to the Head en A good day to die Hard. Met beide vermaakt, geen hoogstaand verhaal, maar keken wel erg lekker weg. En de sound track van beide.. :o Erg gaaf, veel surround en vooral veel bass.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

alexander2

Ik vond beide films helemaal niet slecht het is vette actie en daar is die film toch voor gemaakt kijken en gaan met die banaan. :D

morca

Citaat van: alexander2 op mei 26, 2013, 22:46:42
Ik vond beide films helemaal niet slecht het is vette actie en daar is die film toch voor gemaakt kijken en gaan met die banaan. :D
+1 DH was cool,die andere ga ik op advies van jullie eens checken.

VlisChris

Ik heb net Iron Man 3 gekeken. Alleraardigste film. 
Jammer genoeg slechte kwaliteit met dito geluid. Maar och. De film was het kijken waard ;)

LuPo

Gisteren Apocalypto gekeken. Erg goed geluid! Film ook gaaf.

Raymond187

Snitch gekeken 6/10. niet slecht zelf vond ik de film pas leuk worden na de eerste 50min.

Welcome to planet earth de animatie 6/10

Warm bodies - 6.5/10 Leuk verzonnen

Citaat van: LuPo op mei 27, 2013, 08:14:19
Is dat die film van Mel Gibson die hij regisseert? Met die stammen in het regenwoud? Al een oude film toch, maar zeker  steengoed. Ook erg intents. 8/10

Citaat van: morca op mei 26, 2013, 10:57:13
Bedankt voor de tip Raymond en Alexander
Star trek en Star Wars  :pompom: het word een goed jaar  :pompom: je sf tips zal ik eens gaan kijken :thumbs-up:
YW :)

Ik wacht op Oblivion die ga ik met de mannen thuis kijken. Geluid op rammelende keukenkastjes :D

Loondijke

Citaat van: LuPo op mei 27, 2013, 08:14:19

Goede film inderdaad! Ook erg van genoten toendertijd.

Dit doet me denken trouwens -> Apocalypse Now moet ik ook nog steeds kijken (Helaas!). Die zet ik morgenavond op! Nooit echt aan toegekomen denk ik....
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

LuPo

Citaat van: Raymond187 op mei 27, 2013, 08:38:39
Is dat die film van Mel Gibson die hij regisseert? Met die stammen in het regenwoud? Al een oude film toch, maar zeker  steengoed. Ook erg intents. 8/10

Klopt! Ik had deze film nog nooit gezien. Hij stamt uit 2006, dus niet ontzettend oud maar ook zeker geen nieuwe film. ;)

Citaat van: Loonens op mei 27, 2013, 08:41:47
Goede film inderdaad! Ook erg van genoten toendertijd.

True! En dat op Blu-ray voor €2,50 (via Marktplaats). I'm happy! :D

LittleNinja

Ik zag hem ook staan en heb na een korte kwaliteitscheck de film weer uitgezet. Wacht wel tot er beter verkrijgbaar is. Dit vind ik zonde van de kwaliteiten waar we in geïnvesteerd hebben. Schaam je! :D

Citaat van: Christiaan S op mei 27, 2013, 00:29:20
Jammer genoeg slechte kwaliteit met dito geluid. Maar och. De film was het kijken waard ;)

katwax

Seven Psychopaths gezien en hij was de moeite.
7 van imdb is ongeveer correct, zeker niet meer :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Loondijke

Citaat van: LittleNinja op mei 27, 2013, 10:05:03
Ik zag hem ook staan en heb na een korte kwaliteitscheck de film weer uitgezet. Wacht wel tot er beter verkrijgbaar is. Dit vind ik zonde van de kwaliteiten waar we in geïnvesteerd hebben. Schaam je! :D

Precies mijn gedachte tegenwoordig! Pak jij bijvoorbeeld wel mkv's?

Ook met MKV's heb ik soms de gedachte dat ik wat zwartwaardes mis en bij pans merk dat het beeld erg onrustig is. Het is zelfs zo erg dat ik alleen maar AVCHD en M2TS binnenhaal van 40/50GB om van de beeldkwaliteit + DTS HD te kunnen genieten.

Dan mis ik wel de nieuwste films, maar vaak een maandje later staan ze in complete bluray kwaliteit erop.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Zymotic

Jack Reacher. Toch wel mee vermaakt. 6.5

LuPo

Gisteren Jurassic Park. Blijft leuk! :D

high-q

Identity Thief.

Niet de moeite waard, 5.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

modde239

Net gekeken naar Shadow People vond het een goede film een beetje docu achtig....7,5/10
Verwacht geen actie maar wel spanning en goede acteurs...

LuPo

Gisteren The Lost World: Jurassic Park gekeken. Deze vond ik een stuk minder dan deel 1. Beetje een slap aftreksel.. Ik ben dan ook bang voor deel 3. :P

LittleNinja

Ik pak gewoon de mkv versies met een normale DTS of DD spoor. Ik moet ook nog wat te winnen hebben als ik het schijfje ga halen natuurlijk. ;)

Citaat van: Loonens op mei 27, 2013, 10:26:38
Precies mijn gedachte tegenwoordig! Pak jij bijvoorbeeld wel mkv's?

Ook met MKV's heb ik soms de gedachte dat ik wat zwartwaardes mis en bij pans merk dat het beeld erg onrustig is. Het is zelfs zo erg dat ik alleen maar AVCHD en M2TS binnenhaal van 40/50GB om van de beeldkwaliteit + DTS HD te kunnen genieten.

Dan mis ik wel de nieuwste films, maar vaak een maandje later staan ze in complete bluray kwaliteit erop.

Former member 78

Citaat van: Christiaan S op mei 27, 2013, 00:29:20

Dan moet je wel erg nieuwsgierig zijn, ik kan het niet iig.
Het moet goed zijn, met dat soort films :)

morca

Citaat van: ArjanR1 op mei 29, 2013, 10:38:37
Dan moet je wel erg nieuwsgierig zijn, ik kan het niet iig.
Het moet goed zijn, met dat soort films :)
+1

VTEC_genieter

@Christiaan,
Heb zojuist de Oz gekeken met m'n mediaplayer, 30gb mkv bestand full HD met DTS-HD Master geluid, allemaal door een utp cat 5 kabel vanaf de NAS......
....fantastisch beeldkwaliteit en geluid heeft deze film/mkv! :thumbs-up:

Heel wat anders dan "irritante gekleurde blokjes door m'n scherm"   ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Het was wel niet in mijn eigen bioscoopje, maar wel de grote bios in de stad.

The Fast and the Furious 6.
Geweldig 8) Einde was wat over the top zeg maar, maar de rest van de film maakt veel goed. Heb er van genoten.

Raymond187