Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Kwabbernoot

Gisteravond The Rise Of The Guardians bekeken. Best prima filmp alleen de stem van Hugh Jackman als de paashaas vond ik wat minder geslaagd of misschien was het wel het hele karakter.

Groeten...

alexander2

Citaat van: Kwabbernoot op maart 23, 2013, 15:28:50
Gisteravond The Rise Of The Guardians bekeken. Best prima filmp alleen de stem van Hugh Jackman als de paashaas vond ik wat minder geslaagd of misschien was het wel het hele karakter.

Groeten...

Je bedoelt kangaroo. :D

Martijnst1990

Net Dredd gekocht en gelijk maar gekeken. Niet echt hoogstaand, maar keek wel lekker weg. En een fantastische soundtrack :o Alleen vind ik dat 3D toch nog best vermoeiend vaak.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Citaat van: Martijn90 op maart 23, 2013, 17:51:42
Net Dredd gekocht en gelijk maar gekeken. Niet echt hoogstaand, maar keek wel lekker weg. En een fantastische soundtrack :o Alleen vind ik dat 3D toch nog best vermoeiend vaak.

vorige week ook gekocht, best nog een ok filmke wel.

Vanavond Skyfall
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

LuPo

Citaat van: Martijn90 op maart 23, 2013, 17:51:42

Vind ik ook! Gebruik het maar weinig. Heb daarom ook weer veel 3D films verkocht die ik eerst had gekocht. :D
De beste 3D films wil ik nog wel kopen/houden. Dat zijn (volgens verschillende sites): Toy Story 3, Cars 2, Hugo en Avatar.

Hugo en Avatar heb ik op 3D. Toy Story 3 had ik maar heb ik dus verkocht toen ik veel van mijn 3D films vrij snel na aankoop weer weg deed. Die had ik dus moeten houden. :-X :P

john2910

Vanavond waarschijnlijk cloud atlas op het programma... :popcorn:

VTEC_genieter

@Martijn90,
Zijn de handmatige instellingen voor de 3D-weergave bij jou ook aangepast?
Heb onlangs m'n instellingen aangepast en het kijkt rustiger, voor mijn ogen.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Vanavond heb ik Captain America gekeken. Leuke Marvel maar wel de minste van de films die ik gezien heb. Ik moet Thor nog kijken. The Avengers, Iron Man 1&2 en The Incredible Hulk heb ik al gezien.

morca

Ik ben maar eens voor een serie gaan zitten,stargate atlantis.
Eerste afl is veelbelovend,leuke serie,goed geluid voor de sub,s  :)

modde239

Citaat van: morca op maart 23, 2013, 21:53:52

Zeker een goede serie helaas heb ik hem al uitgekeken.... :(

VlisChris

Zit nu naar Sleeping Beauty te kijken.

Een film die potentieel heel boeiend kan zijn maar die nu te lang op hetzelfde doorgaat en die niet lijkt te weten wat die wil.
Zit nu voor de derde keer naar hetzelfde te kijken waarbij het enige verschil de intensiteit is.

Jammer. Hopelijk krijgt de film nog og een plotwending anders krijgt die niet veel meer dan een zes. Puur door de eentonigheid.

VlisChris

En afgezet. Bij de vierde, waarbij de regels weer exact hetzelfde uitgelegd werden was ik het beu.
Spijtig. Het idee kan erg boeiend zijn maar dan moet er wel een duidelijke twist of continue spanning in de film blijven. En een van de twee (of eigenlijk allebei) ontbrak gewoon :)

alexander2

Citaat van: morca op maart 23, 2013, 21:53:52

Eigenlijk niet de eerste aflevering van de echte Stargate.
Ik kan mij nog goed herinneren toen ik de ongecensureerde op tv zag. :o :o

http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=2242466

morca

SG1 heb ik ooit ook al gezien,dus ken de voorgeschiedenis.
Maakt deze serie ook wel leuk.
Maar de eerste episode is veranderd? Die heb ik nooit gezien denk ik.

john2910

Citaat van: john2910 op maart 23, 2013, 19:25:37
Vanavond waarschijnlijk cloud atlas op het programma... :popcorn:

Nou we hebben hem net gezien..

Wow wat een film.....en prachtige beelden en wat een climax.......
Genoten hier........

Ps... waar ging hij eigenlijk over? ???

Martinus

............

mradem

De marathon en savages. Beide vond ik zeker de moeite waard.

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

fct1983

The Sweeney, lekkere actie film!

Nicklazzz

Citaat van: fct1983 op maart 24, 2013, 09:24:43
The Sweeney, lekkere actie film!

Vondt dit een zeer goede film in zijn genre ;D.
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Eddye

How to train your dragon zit er nu in.
Toch raar dat een heel viking dorp met een schots accent praat.  :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

squeek

Citaat van: Eddye op maart 24, 2013, 19:50:20
How to train your dragon zit er nu in.
Toch raar dat een heel viking dorp met een schots accent praat.  :D

Heerlijke film gewoon  :headbanging:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Exxar

Nooit gehoord van Schotse vikings? Die waren het gevaarlijkst! ;)

mradem