Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LuPo

Vanavond Tron Legacy gekeken! Positief verrast door beeld, geluid en de film zelf! Wel een beetje snel afgeraffeld naar het einde.. 7,5/10

VlisChris

Zit nu Porky's II te kijken.

Over slecht gesproken :D Maar film staat al wel anderhalf uur aan hahaha. 

VTEC_genieter

Porky?
Das toch met uh..........   :clapping:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Bas Akkerman

Citaat van: Christiaan S op februari 13, 2013, 00:15:44
Zit nu Porky's II te kijken.

Over slecht gesproken :D Maar film staat al wel anderhalf uur aan hahaha.
Jeugdsentiment. ;)

Afgelopen dagen 'No Country For Old Men', 'Kill Bill I' en Kill Bill II' gekeken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

BernHardN

Gister Dredd gezien een dikke 4, wat een butt film zeg!

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

vieze freddie

...maar ik en jij hebben hem wel uitgekeken, heb dit weekend een film gewoon afgezet: the breed, het scenario komt niet verder dan een 1, rest was beter
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Patje4

Gisteravond dirty dancing gekeken. Muziek blijft goed en de film.... Die staat voor de vrouw op. Vanavond word het denk ik champions league real vs united
-Onkyo TX-NR709-Kef Q11-Kef IQ6C-Samsung UE55D7000- Epson TW-3200- Optoma 92 inch-HTPC-PS4-Wii U-Dreamcast

Martijnst1990

Zaterdag ga ik naar Die Hard 5, dus nu deel 4 maar weer eens opzetten :D

Laatste keer dat ik deze zag was bij Philip, ben benieuwd hoe ik hem nu zal ervaren ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Citaat van: Martijn90 op februari 13, 2013, 19:59:28

Laatste keer dat ik deze zag was bij Philip, ben benieuwd hoe ik hem nu zal ervaren ;)
Ik verklap je vast dat je meteen de intro goed hard moet zetten...... :music:

skank1

Resident evil retribution
4/10
Afgezet
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LuPo

Daar ga ik binnenkort ook naar toe, eerst morgen Silver Linings Playbook.

Vanavond 9 van Tim Burton gezien. Mwah, pakt me niet heel erg eerlijk gezegd. Ook niet slecht hoor, wel verzorgd verder.. Volgens mij vind ik stop-motion gewoon niet super. Ook al is deze computer animated. 7/10

HTip

Met pieken tussen de 105 en 110 dB :o Vooral de explosies in het gasverdeelcentrum en de aanval met de straaljager zijn leuke stukjes voor de buren van je buren :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

pekelvlees

Citaat van: HTip op februari 13, 2013, 21:56:01
Met pieken tussen de 105 en 110 dB :o Vooral de explosies in het gasverdeelcentrum en de aanval met de straaljager zijn leuke stukjes voor de buren van je buren :D

Dus jou zien we binnekort in een RTL4 progamma,Bonje met je Buren  :D
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Clearaudio Concept (Nagaoka MP-200) | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i | Denon AH-D7200

HTip

Citaat van: pekelvlees op februari 13, 2013, 21:59:18

Dus jou zien we binnekort in een RTL4 progamma,Bonje met je Buren  :D
Weinig kans op ;) Aan de kant van de HT hebben hooguit wat gewassen last van het geluid en aan de andere kant zit er 6m tussen ons en de buren. Dat is het voordeel van vrijstaand :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Citaat van: Bas Akkerman op februari 13, 2013, 09:40:36
Jeugdsentiment. ;)

Afgelopen dagen 'No Country For Old Men', 'Kill Bill I' en Kill Bill II' gekeken.

Had hem nooit eerder gezien, maar moet zeggen dat ik me nog best vermaakt heb hahaha. Zo vreselijk fout in sommige opzichten dat die weer geweldig wordt 8)
Wat me opviel: hij had als leeftijds aanduiding vanaf 6 jaar. Maar het aantal "vloek"woorden ligt best hoog, en er is nog wel wat naakt in te zien. Ben niet preuts ofzo ;) maar om dat nu aan 6 jarigen te laten zien en horen?

modde239

Net in 3D gekeken naar Hotel Transylvania.....whahahaha.....heb in een deuk gelegen wat een geweldige animatiefilm is dit zeg.....geeft hem een dikke 9/10.

VTEC_genieter

Heb vandaag Tron Legacy 3D gekeken  O0
Strakke bass, strakke dames en mooie beelden.
Vind het ook een 7,5 voor het verhaal.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Bas Akkerman

Vandaag komt een jeugdvriend kijken die dol is op Star Wars en fantasy. Eens zien wat de Oppo vandaag te eten krijgt...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Rob Eric Blank

Citaat van: LuPo op februari 13, 2013, 21:55:26

Vanavond 9 van Tim Burton gezien. Mwah, pakt me niet heel erg eerlijk gezegd. Ook niet slecht hoor, wel verzorgd verder.. Volgens mij vind ik stop-motion gewoon niet super. Ook al is deze computer animated. 7/10
Ik vond de film niet zo bijzonder. Weinig meeslepend.

katwax

Citaat van: skank1 op februari 13, 2013, 21:33:51
Resident evil retribution
4/10
Afgezet
Toch volledig in lijn met de vorige, echter soms te traag dus een 6 :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op februari 14, 2013, 01:40:45
Heb vandaag Tron Legacy 3D gekeken  O0
Strakke bass, strakke dames en mooie beelden.
Vind het ook een 7,5 voor het verhaal.

+1 :D

Citaat van: Rob Eric Blank op februari 14, 2013, 11:39:37
Ik vond de film niet zo bijzonder. Weinig meeslepend.

Nee precies, dat had ik dus ook een beetje..

JeFFrey

Citaat van: katwax op februari 14, 2013, 11:47:50
Toch volledig in lijn met de vorige, echter soms te traag dus een 6 :)

Ik kon deze ook niet trekken en wat je zegt ik vond het eerste halve uur ook dermate traag dat ik de film heb afgezet.
Samsung PS60E6500 | Marantz NR1603 | Dussun v6i hyperclass A | Infinity Delta 60 front | Kef q6c | Infinity TSS 4000 rear | RU connected hdmi kabels & interlinks | W&M LS02 | Boxee Box | PS3 | Synology DS212j

JCL

Citaat van: Bas Akkerman op februari 14, 2013, 08:22:03
Vandaag komt een jeugdvriend kijken die dol is op Star Wars en fantasy. Eens zien wat de Oppo vandaag te eten krijgt...

Podrace uit EP I is echt een aanrader. Star Trek (de nieuwe dan) is ook geweldig. Wat een sub geweld zit daarin zeg, de opening alleen al!

Ronin79

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."