Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Kerstmanno

Citaat van: Point7 op juli 17, 2004, 08:29:32
Gisteren Spider-Man 2 in de bios gezien.  Ik vond em beter dan deel 1. Deel 1 vond ik erg matig.

De film begint saai (romantische gedeelte) en valt soms ook stil (weer dat romantisch gezeur), maar de actie scenes zijn wel goed vond ik.

Het beeld en het geluid in de bios (Utopolis Turnhout) was ZEER goed. Ik ga daar regelmatig naar de bios en nog nooit heb ik zulke goed geluid gehoord daar. Hard, zuiver, zeer goede LFE en surround effecten.

Wel vervelend.....enkel ouders hadden hun 3 of 4 jarige kinderen meegebracht en je raadt het al....die kunnen niet stil blijven gedurende die 2 uur durende film.  >:( >:(

Ik wist niet dat zulke jonge kinderen de zaal in mochten.

Dat is het kutte van een bios. Er zittan ALTIJD wel mensen die hun bek niet kunnen houden. Of het nou 3- of 4-jarige kinderen zijn (tsja, wat kunnen zij eraan doen), of pubers of volwassenen, er wordt altijd wel gekloot. Zo, WAANZINNIG irritant!

WouterNeyn

Citaat van: Menno op juli 17, 2004, 11:40:02

Dat is het kutte van een bios. Er zittan ALTIJD wel mensen die hun bek niet kunnen houden. Of het nou 3- of 4-jarige kinderen zijn (tsja, wat kunnen zij eraan doen), of pubers of volwassenen, er wordt altijd wel gekloot. Zo, WAANZINNIG irritant!

:) Hometheater rules...
Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

Kerstmanno

-=Error323=-

Mystic River gezien, aangrijpende film vind ik toch.

Kon em vorige keer wegens omstandigheden niet bekijken.
BenQ PB6100
Contact me for free. Call pievdb

Roland

Gisteravond Die Hard: With a Vengeance gekeken, blijft prachtig  8)

Net The Italian Job (2003 versie) gekeken met een  :-* Charlize Theron  :)

riwi

Citaat van: Roland op juli 17, 2004, 23:16:24
Net The Italian Job (2003 versie) gekeken met een  :-* Charlize Theron  :)

Moet je Monster eens kijken...  kijken of ja dan ook nog een  :-* voor Charlize over hebt ;)

Roland

Citaat van: riwi op juli 17, 2004, 23:35:43

Moet je Monster eens kijken...  kijken of ja dan ook nog een  :-* voor Charlize over hebt ;)
Hehe, daar heb ik wel een stukje van gezien  ;D  Zal hem over een tijdje eens helemaal kijken.
Die  :-* is wel verdwenen dan qua reden die voor The Italian Job geldt, maar bij Monster is misschien een  :-* wel op z'n plaats voor een acteerprestatie ... naja  :P

jantje112

Laat ik ook eens wat toevoegen, vanavond kijk ik

Darkman II en Air Amerika

Laserdisk :) op mijn nieuw aangesloen setje van mijn pc de dtt3500 (nieuwwaarde ooit 1000 piek)

Martin_M

Gisteravond o Brother, where are thou
Vanavond Identity. Wat een geweldige, sfeervolle film met mooie holografische soundstage is dat toch

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

KHunt-er

Had een productief dagje vandaag  :P

- Killing Me Softly
- Zoolander
- The Human Stain

Eerste 2 zonde van m'n tijd, (alhoewel Heather Graham Full Frontal  :-* in Killing Me Softly) Zoolander echt prut...

Human Stain was aardig, mede door goeie performance van Nicole Kidman. (Blijft toch een lekkertje! ;))

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Spacebass

_______And starring_______
Pancho Villa as himself
________As Himself________

Leuke film met typische Antonio Banderas humor ala Desperado etc...  O0

kermit

Net Desperado superbit gezien. Wat een superbeeld zeg. :o

FrankB

Gisteravond "Miller's crossing" gekeken, een heerlijke gangsterfilm met Gabriel Byrne in de hoofdrol !!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Grindtegel

Gisteravond Paycheck (ondanks Ben Af lik...)

Standaard filmpje helaas, mijn vriendin was met name diep teleurgesteld in het trutje dat Uma Thurman speelde (die is voor haar leven verpest (=positief) met haar stoere rol in Kill Bill).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

copyfile

Gisteravond "The Butterfly Effect" gekeken. Echt een pracht film ! Die je gewoon echt moet zien !
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

Roland

Gisteravond de 1974 versie van Gone in 60 Seconds gekeken.

Toewan

Citaat van: Roland op juli 19, 2004, 16:32:38
Gisteravond de 1974 versie van Gone in 60 Seconds gekeken.
Die heb ik "vroegah" nog op videoband gehad (toen VCC banden massaal uit videotheken gedumpt werden), is als ik het me goed herinner een lange achtervolging.

Net heb ik Fear and Loathing in Las Vegas gekeken, wat een rare (maar vermakelijke) film. Schijnt op een echt persoon gebaseerd te zijn, snap niet hoe iemand ZO veel drugs kan gebruiken.

Gijs82

van de week ook de The Butterfly Effect gezien... inderdaad een pracht film  :D
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Roland

Citaat van: Toewan op juli 19, 2004, 21:38:01

Die heb ik "vroegah" nog op videoband gehad (toen VCC banden massaal uit videotheken gedumpt werden), is als ik het me goed herinner een lange achtervolging.
Dat heb je goed onthouden. Volgens de info op het doosje duurt de achtervolging 42 minuten. Ik heb het niet geklokt, maar het kwam wel in de buurt :)

Kerstmanno

Zojuist klaar met kijken van Batman. Blijft toch een prachtige klassieker!
Beeldkwaliteit is trouwens niet echt super fantastisch. Heel korrelig en veel van die typische zwarte, witte vlekken en strepen zoals in de bioscoop. Geeft echter wel weer een leuke sfeer!
Hoe dan ook, met veel plezier gekeken!

bmateijsen

Gisteravond Asterix & Obelix gekeken, in Missie Cleopatra... Wat een fantastisch transfer + geluidskwaliteit! Erg goed... Film zelf was eigenlijk wel gewoon lachen... hoewel wanneer je een beetje Frans spreekt  het eigenlijk nog leuker is, de ondertiteling verzint er erg veel bij...  ::)

Spacebass

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

Eigenlijk straks kijk in mijn HT  ;)

(projector is aan het opwarmen  ;D )

Grindtegel

Net terug van Spiderman 2.

Vond hem toch wel een beetje tegenvallen, deel 1 vond ik een stuk beter.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon