Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Grindtegel

Ben ook wel erg benieuwd naar Spidey 2. Ik vond deel 1 ook goed en de andere Marvel verfilmingen konden me allemaal bekoren, met als topper Hulk. Ik heb alleen nog mijn twijfels over de aankomende Punisher.

Ben ook heel erg benieuwd naar de verfilming van Fantastic Four, die nu eindelijk bevestigd is.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Toewan

Citaat van: bmateijsen op juli 14, 2004, 09:23:44
Gisteren de Hot Chick gezien..... Heb met sommige stukken echt in een deuk gelegen, maar over het algemeen niet een echte hoogvlieger ...
Heb 'm een tijdje geleden ook gezien ja, zitten een aantal leuke stukken in.

Ik denk dat ik vanavond Men in Black ga kijken. Of Bad Boys 2..

bmateijsen

Citaat van: Grindtegel op juli 14, 2004, 15:36:23

Ben ook heel erg benieuwd naar de verfilming van Fantastic Four, die nu eindelijk bevestigd is.

Ik ben zeer benieuwd naar FF... Dat waren vroeger al helden met heel veel 'achtergrond'...

-=Error323=-

Vanavond wordt het Mystic River, daarnet heb ik naar The Thing gekeken.
BenQ PB6100
Contact me for free. Call pievdb

Rogier1988

Kerstmanno

Vandaag met vrienden nog een keertje Seinfeld gekeken, heerlijk!

Daarna I-Spy gekeken. Hele foute komedie met Eddie Murphy en Owen Wilson, maar uitstekend vermaak! ;D

Doerak

Se7en.
Op een groot scherm beter te volgen dan op TV.
Was jaren geleden dat ik hem voor het laatst gezien had.
Vond er toen niet veel aan.
Maar nu in dedicated ruimte met scherm van 1.96 breed, "pakken" de films mij veel meer.
Wist er weinig meer van.

bmateijsen

Seven vond ik werelds, aangezien het toen een compleet nieuw thema qua seriemoordenaars introduceerde... Daarnaast het feit dat je de 'moorden'  niet ziet, alleen het resultaat was zeer sterk... Sterke performance van Brad Pitt en natuurlijk Spacey.

Groet Bjorn

garmtz

Se7en is mijn all-time-favorite film. Zeker 10-15x al gezien.

bmateijsen

Staat in mijn top 3...... Maar inderdaad ook zeker meer dan 10x gezien.... blijft boeien die film, tot in de kleinste details!

bmateijsen

Overigens gisteravond Shrek 2 gezien.... Ik viel bijna van mijn stoel af van het lachen! Onwijs leuk al die filmverwijzingen...

Groet Bjorn

P.S. ze lieten ook de trailer van de Incredibles zien, de nieuwe van Pixar...

VlisChris

Gister gekeken: Enemy of the State. Eergister gekeken: Space Cowboys en The Shawshank Redemption

Toewan

Citaat van: garmtz op juli 15, 2004, 10:29:25
Se7en is mijn all-time-favorite film. Zeker 10-15x al gezien.
Ook een alltime favourite van mij. Laatst had ik de SE UK Edition gekocht omdat die single disc version in Nederland gewoon niet zo goed is qua geluid. Zie ik een paar weke later NL'se Special Editions liggen voor dezelfde prijs.  :( Maar het blijft gewoon een erg goede film.

Gisteren even optimaal gebruik gemaakt van m'n beamer + vakantie. :) Eerst From dusk till dawn gekeken, daarna The league of extraordinary gentlemen (matige film btw) en daarna Detroit Rock City.

FrankB

Citaat van: Toewan op juli 15, 2004, 11:36:30
Ook een alltime favourite van mij. Laatst had ik de SE UK Edition gekocht omdat die single disc version in Nederland gewoon niet zo goed is qua geluid. Zie ik een paar weke later NL'se Special Editions liggen voor dezelfde prijs.  :( Maar het blijft gewoon een erg goede film.

Het is alleen een beetje jammer van de out-of-sync in de eerste 10 minuten van de DTS track  >:(
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Harry HT

Adaptation  ::)

Edit: "SO HAPPY TOGETHER" 8)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Arno P

Zojuist 21 Grams gekeken....WAT EEN GOEDE FILM...ongeloofelijk... :o ^-^

MarcoV

Kerstmanno

VlisChris

Misschien ga ik zometeen eens Mystic River opzetten.
Al heb ik de afgelopen maand/twee maanden totaal geen zin om film te kijken in mijn eentje :-\
Heb onderhand al weer tig films gezien, maar geen 1 in mijn eentje zo'n beetje ;)

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Gister avond "Monster Man" gekeken.
Een echte Horror-Komedie.

Ik heb helemaal dubbel gelegen van het lachen, en af en toe ook gegruweld van somige stukjes  ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Kerstmanno

Citaat van: frenkb op juli 16, 2004, 08:35:54

Hey, die heb ik ook gezien  ;D

Fuck dude, that's some scary shit!

Grindtegel

Net gezien: Darkness.

Vond hem de 2e keer beter dan voor het eerste keer (in de bios).

Misschien lag dat ook wel aan de ontzettende goede beeld en geluidskwaliteit van de dvd. Echt een hele mooie cleane, filmische transfer en een ontzettend gave dts track.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Vande

Gisterenavond The day after tomorrow op de beamer gezet.

Mooie special effects, verhaal iets aan de dunne kant.

Vande

Point7

Gisteren Spider-Man 2 in de bios gezien.  Ik vond em beter dan deel 1. Deel 1 vond ik erg matig.

De film begint saai (romantische gedeelte) en valt soms ook stil (weer dat romantisch gezeur), maar de actie scenes zijn wel goed vond ik.

Het beeld en het geluid in de bios (Utopolis Turnhout) was ZEER goed. Ik ga daar regelmatig naar de bios en nog nooit heb ik zulke goed geluid gehoord daar. Hard, zuiver, zeer goede LFE en surround effecten.

Wel vervelend.....enkel ouders hadden hun 3 of 4 jarige kinderen meegebracht en je raadt het al....die kunnen niet stil blijven gedurende die 2 uur durende film.  >:( >:(

Ik wist niet dat zulke jonge kinderen de zaal in mochten.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2