Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

skank1

Citaat van: djaxx op oktober 13, 2011, 23:04:03
Ik zit aan de laatste eps van s01, echt elke aflevering eindigt hier met een vette WTF :)
Heerlijk.

you aint seen nothing yet :p
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Jumping Jack

Ik zit ziek thuis dus straks maar eens een filmpje kijken, wss Iron Man 2.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

modde239

Beterschap heren.....en toch veel kijkplezier.... :popcorn:

snowbo

Straks maar is Breaking S04E13 :nopompom: kiekuh
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Skyfox

Overdag Fringe s1 e6,7,8

Nu Xmen First Class.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Martijnst1990

Citaat van: Snutchz op oktober 15, 2011, 19:01:24

S04-E21 t/m 24
S05-E01 t/m 04
8 afleveringen achter elkaar?  :ph34r:

Waarschijnlijk word het Captain America voor mij met een vriend. Iemand hem al gezien toevallig?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Citaat van: Martijn90 op oktober 15, 2011, 19:05:06
8 afleveringen achter elkaar?  :ph34r:

Waarschijnlijk word het Captain America voor mij met een vriend. Iemand hem al gezien toevallig?

Yes, onlangs nog in de bioscoop. Leuke film, past mooi in de rij van marvel heroes en zoals altijd bij marvel, de hele film uitkijken tot na de aftiteling  ;) Kvond algemeen iron man wel beter. Hij komt hier zeker op bd!

Vandaag aangeschaft en zo dadelijk in de speler : Thor :pompom:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

Citaat van: squeek op oktober 15, 2011, 19:13:51
Yes, onlangs nog in de bioscoop. Leuke film, past mooi in de rij van marvel heroes en zoals altijd bij marvel, de hele film uitkijken tot na de aftiteling  ;) Kvond algemeen iron man wel beter. Hij komt hier zeker op bd!

Vandaag aangeschaft en zo dadelijk in de speler : Thor :pompom:
Klinkt goed, hou wel van Marvels :)

Thor.. dat word genieten ;D Heerlijke soundtrack ook.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Citaat van: Martijn90 op oktober 15, 2011, 19:36:13
Klinkt goed, hou wel van Marvels :)

Thor.. dat word genieten ;D Heerlijke soundtrack ook.

Ik heb een dochtertje van een jaar nu dat gaat slapen, dus doorspelen zit er niet in, maar morgen...ben ik alleen thuis  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Skyfox

Vandaag Fringe s1 e9 t/m e14 gekeken. Blijft spannend!

Straks beginnen aan The Social Network op de beamert. Ik hoor er erg veel positieve dingen over.
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

Martijnst1990

Citaat van: squeek op oktober 15, 2011, 19:42:32
Ik heb een dochtertje van een jaar nu dat gaat slapen, dus doorspelen zit er niet in, maar morgen...ben ik alleen thuis  :D
Dus morgen gaat het dak eraf ;D

Net klaar met Captain America en die was ook weer echt genieten qua geluid hoor ;D Stond hier lekker op standje Imax ;) Overigens was die trailer na de aftiteling erg leuk, lijkt me een erg toffe film. Ik denk er nooit aan om tot na de aftiteling te kijken, maar zal er toch eens aan denken. Net ook Thor maar is helemaal afgekeken en ook daar zit een trailertje achter :)

Dedicated HT

LittleNinja

Vandaag met het grut weer gekeken naar Cars 2. Het is een leuke en uiterst gedetailleerde animatiefilm. Één van de mooiere in mijn opinie.

Is overigens een opwarmertje voor morgen als ik met mijn kleine mannetje naar Zandvoort ga!!! 8)

Martijnst1990

Citaat van: LittleNinja op oktober 16, 2011, 01:40:45
Vandaag met het grut weer gekeken naar Cars 2. Het is een leuke en uiterst gedetailleerde animatiefilm. Één van de mooiere in mijn opinie.

Is overigens een opwarmertje voor morgen als ik met mijn kleine mannetje naar Zandvoort ga!!! 8)
Die ga ik morgen maar eens opzetten, lijkt mij ook erg leuk :) Net klaar met nog 3 afleveringen Friends S09 en nu lekker slapen.

Veel plezier morgen op Zandvoort 8)

Dedicated HT

squeek

Citaat van: Martijn90 op oktober 16, 2011, 00:44:03
Dus morgen gaat het dak eraf ;D

Net klaar met Captain America en die was ook weer echt genieten qua geluid hoor ;D Stond hier lekker op standje Imax ;) Overigens was die trailer na de aftiteling erg leuk, lijkt me een erg toffe film. Ik denk er nooit aan om tot na de aftiteling te kijken, maar zal er toch eens aan denken. Net ook Thor maar is helemaal afgekeken en ook daar zit een trailertje achter :)

Bij marvel is het de gewoonte om na de aftiteling nog iets te plaatsen. Thor was trouwens wel behoorlijk nice gemaakt. Die Chris Hemsworth is trouwens  :o een serieuze beer geworden. Damn! En Nathalie Portman nog steeds even yummie  :P

Trouwens, vree cool dat ik captain america nog voor thor heb gezien, anders snapte ik het trailertje op het einde van de film niet. En zalig dat bij iron man 2 na de aftiteling een stuk uit thor kwam.

Spoiler
En wat echt triest is  :P Ik lag gisterenavond in men bed, kon niet slapen, en plotseling schoot er me iets te binnen. Heb je dat schild van captain america gezien zonder de 'A' op? Dat is zo'n zilver schild waarvan ze zeggen dat er maar net genoeg materiaal van beschikbaar is om er één van te maken. Wel, volgens mij komt datzelfde schild in iron man 2 ook voor. Op het moment dat Tony stark die constructie aan het maken is om die triangle te bestralen komt agent coulson zeggen dat ie naar new mexico moet voor een missie (thor) en hij pakt dat schild op en vraagt waar ie dat vandaan heeft, uiteindelijk legt Stark dat onder zen constructie om het pas te krijgen  :clapping:

Nu ja, ik vond dat wel cool  :P

grtz

Martijnst1990

Citaat van: squeek op oktober 16, 2011, 09:24:26
Bij marvel is het de gewoonte om na de aftiteling nog iets te plaatsen. Thor was trouwens wel behoorlijk nice gemaakt. Die Chris Hemsworth is trouwens  :o een serieuze beer geworden. Damn! En Nathalie Portman nog steeds even yummie  :P

Trouwens, vree cool dat ik captain america nog voor thor heb gezien, anders snapte ik het trailertje op het einde van de film niet. En zalig dat bij iron man 2 na de aftiteling een stuk uit thor kwam.

Spoiler
En wat echt triest is  :P Ik lag gisterenavond in men bed, kon niet slapen, en plotseling schoot er me iets te binnen. Heb je dat schild van captain america gezien zonder de 'A' op? Dat is zo'n zilver schild waarvan ze zeggen dat er maar net genoeg materiaal van beschikbaar is om er één van te maken. Wel, volgens mij komt datzelfde schild in iron man 2 ook voor. Op het moment dat Tony stark die constructie aan het maken is om die triangle te bestralen komt agent coulson zeggen dat ie naar new mexico moet voor een missie (thor) en hij pakt dat schild op en vraagt waar ie dat vandaan heeft, uiteindelijk legt Stark dat onder zen constructie om het pas te krijgen  :clapping:

Nu ja, ik vond dat wel cool  :P

grtz
Iron Man 2 net even op gezet om de trailer te kijken en inderdaad leuk gedaan :)

Spoiler
Net even dat stukje op gezocht en het is niet datzelfde zilveren schild ;) Wel een schild van Captain America, of wat er van over is, dus wel erg leuk dat het er in terug komt ;D

Cool is het zeker inderdaad :P

Denk dat ik nu Cars 2 maar eens op ga zetten.

Dedicated HT

Martijnst1990

Citaat van: Martijn90 op oktober 16, 2011, 13:51:18

Érg leuk :) Pixar heeft zichzelf weer overtroffen, audio visueel ook echt een topper!

Dedicated HT

LittleNinja

Dat was erg leuk op Zandvoort, moet ik toegeven. Die GT3 kanonnen maken een aardig imponerend geluid. Vooral de Mercedessen voel je echt voorbij komen!! 8)

squeek

Citaat van: Martijn90 op oktober 16, 2011, 13:51:18
Iron Man 2 net even op gezet om de trailer te kijken en inderdaad leuk gedaan :)

Spoiler
Net even dat stukje op gezocht en het is niet datzelfde zilveren schild ;) Wel een schild van Captain America, of wat er van over is, dus wel erg leuk dat het er in terug komt ;D

Cool is het zeker inderdaad :P

Spoiler
Klopt ja, heb het derstraks ook ff opgezocht, ik lag er tenslotte wakker van  :D Het is duidelijk van captain america, de ster stond er nog gedeeltelijk op.

Skyfox

Vandaa weer Fringe gekeken, morgenochtend de laatste twee afleveringen kijken.

Ook net klaar met Social Network. Gister niet gekeken omdat mn vrouw iets anders wilde zien.

BernHardN

Heb me net overgegeven aan "Gooise vrouwen" .........was wel lachen eigenlijk  :blush:

Onkyo TX-NR818
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Snutchz