Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Martijnst1990

Citaat van: neptune op oktober 11, 2011, 15:34:23
De aflevering was erg goed, ik zou zeggen idd prima om zo op het hoogtepunt te stoppen.
Ik begrijp ook niet waarom er dan nog een seizoen aan moet worden vastgeplakt, maar ja succes=geld=doorgaan he.

Toch een beetje jammer vind ik op dit moment;)

Aan de ene kant is het inderdaad een prima moment om te stoppen, aan de andere kant wil ik heel graag nog een seizoen zien! ;D Toch echt één van de betere series voor mij, samen met Dexter.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Kjelt

Ik wil ook kijken hoe het verder gaat. Ik zou zeggen als je hier wilt stoppen, dan gewoon niet kijken volgend seizoen  :D

Pinohelmond

Citaat van: mradem op oktober 10, 2011, 09:29:02
Gisteren Machete en The Expendables gezien. Flink overdreven maar eigenlijk prima genoten ervan.

Met name Machete is wel heel erg bruut. Erg overdreven met nog slechter acteerwerk maar toch kijkt hij lekker weg.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Corne H

Gisteravond Red State gezien van Kevin Smith. Helemaal anders dan al zijn andere films, naar mijn mening wel ERG goed.

neptune

Citaat van: Kjelt op oktober 11, 2011, 15:45:02
Ik wil ook kijken hoe het verder gaat. Ik zou zeggen als je hier wilt stoppen, dan gewoon niet kijken volgend seizoen  :D
Ach laten we het erop houden dat het een momentopname was, als echte fan heb je natuurlijk geen keus en MOET je wel kijken :headbanging:
zet hier iets neer

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

jowi

Citaat van: clockwork op oktober 12, 2011, 13:16:06
Dexter s06e01 en 2 :inlove:
nice :) 1 was een beetje op gang komen, volgens mij gaat het in ep. 2 goed los :)

clockwork

Citaat van: jowi op oktober 12, 2011, 13:37:36
nice :) 1 was een beetje op gang komen, volgens mij gaat het in ep. 2 goed los :)

Ben benieuwd....  :popcorn:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

jowi

Gisteravond de eerste aflevering van S8 van House gezien, was weer erg goed :)

Kjelt

Citaat van: jowi op oktober 12, 2011, 15:38:09
Gisteravond de eerste aflevering van S8 van House gezien, was weer erg goed :)
Ik ben eigenlijk ergens in S3 afgehaakt omdat het steeds hetzelfde was, vreemde ziekte niemand die weet hoe en wat, dr House experimenteert wat en hey genezen, tada en dat 100 keer achter elkaar of is er iets veranderd zodat ik weer eens moet gaan aanhaken  :D

jowi

Dat is inderdaad wel het terugkerende thema, maar daarnaast spelen er gelukkig nog meer verhaallijnen. Zoals zijn erger wordende verslaving aan Vicodin, zijn persoonlijkheids- en relatieproblemen, het hele gedoe met zijn been wat oorzaak en gevolg is, de veranderende samenstelling van het team etc. Ik had bij de eerste 2 a 3 seizoenen ook dat gevoel wat jij hebt, maar ze weten zijn persoonlijkheid en context echt heel erg goed uit te diepen, hij wordt met elk seizoen complexer en fascinerender als persoonlijkheid, hij krijgt ook steeds meer een rauwe, doorleefde kop 8)

Hoogtepunt tot nu toe is toch wel episode 1 van seizoen 6, dat is haast een speelfilm van 1,5 uur en doet denken aan One Flew Over The Cuckoo's nest :)

Snutchz

S04-E16 + 17

..ja ja... gewoon in SD 4:3 formaat.. oh oh oh wat 'n martelgang  :sarcasm:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Denon Focal

Citaat van: Snutchz op oktober 12, 2011, 18:41:48

S04-E16 + 17

..ja ja... gewoon in SD 4:3 formaat.. oh oh oh wat 'n martelgang  :sarcasm:

beter een topserie (als de X-files) op een zwart wit beeldbuis dan een flutserie in Full HD imho
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Skyfox

Nu lekker beginnen aan Limitless. Ben benieuwd of het een leuke film is.

Daarna meteen door met Fringe S1E1. Iedereen roept dat het zo'n geweldige serie is, dus dat ga ik nu zelf maar eens beleven.  :pompom:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

CoSo

jowi

Citaat van: Denon Focal op oktober 12, 2011, 19:46:51
beter een topserie (als de X-files) op een zwart wit beeldbuis dan een flutserie in Full HD imho
Nou nee hoor, zo simpel is dat niet... goede HD is écht eyecandy...
X files in zwart wit en 4:3, met mono geluid? Die komt er bij mij echt niet in. Dan zet ik nog liever een HD testbeeld op :D

Perfectionist

Vanavond Valkyrie gekeken, had deze al eens eerder gezien, met Tom Cruise en Carice van Houten. Altijd weer het indrukwekkende verhaal van 20 juli 1944 de mislukte aanslag.

Deze film is ook echt gefilmd op de lokatie van het Bendlerblock (was het OHK), daar is een heel museum over het Duits verzet, waar de kamer van von Stauffenberg nog bijna in originele staat is. Aanrader als je eens in Berlijn bent. Op de executieplaats de trieste gedenkplaat .......

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

jowi

Ik vond Valkyrie ook erg indrukwekkend, niet alleen de film, maar ook toen ik naar aanleiding daarvan wat verder ging inlezen in de geschiedenis en er achter kwam dat de film érg gedetailleerd en historiegetrouw is, dat had ik niet verwacht... ik wist wel dat er een aanslag was geweest, maar dat er zo groots en breed op ingezet was, dat wist ik niet, ik dacht een beetje dat de film dat wat zwaar aanzette, maar niets is minder waar.

Staat op de lijst om nog een keer te zien.

Perfectionist

Dat klopt zelfs de onderscheidingen van de divesre hoofdrolspelers zijn precies correct.

Als je in Berlijn bent zeker doen, naast de Reichstag, Joods museum en het Auschwitzmonument....
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Danny1981

Citaat van: Grindtegel op oktober  6, 2011, 22:31:52
:)

Net gezien, Horrible Bosses, beste comedy sinds tijden, helemaal geweldig. Dit is weer eens een ouderwets TOPPERTJE!!

Verplicht kijken voor iedereen die dit leest!

Heb 'm ook net gekeken... Inderdaad een toppertje... Leuke combi van sadisme, humor, veel bekende acteurs (waaronder Jennifer Aniston :tongue2:) Aanrader ;D
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

Snutchz

Citaat van: Denon Focal op oktober 12, 2011, 19:46:51
Zo is 't maar net  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

jowi

Vanavond voor de 2e keer op rij de DVD (!!!) van Alice In Chains Unplugged... sorry dat ik het zeg maar FUCK wat is/was dat toch goed zeg :headbanging:

Skyfox

Deze avond genoten van Fringe s1e 2t/m4. Echt leuk, zo'n nieuwe x-files achtige serie!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

djaxx

Citaat van: skyfox op oktober 13, 2011, 22:15:45
Deze avond genoten van Fringe s1e 2t/m4. Echt leuk, zo'n nieuwe x-files achtige serie!

Ik zit aan de laatste eps van s01, echt elke aflevering eindigt hier met een vette WTF :)
Heerlijk.