Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Martijnst1990

Net klaar met King Kong (2005)

Wat een fantastische film qua beeld en vooral geluid! Had het idee zelf in de jungle te zitten tussen alle enge/gevaarlijke beesten. Had hem al is eerder gezien, maar toen had ik nog geen matchende rears en nu blijkt wel weer hoe mooi dat eigenlijk is. De afbrekende takken en omvallende bomen achter je, de insecten die je constant om je heen hoort en dan niet te vergeten de bulderende klappen als er een T-rex of King Kong zelf langs komt stampen. Enige nadeel.. de extended cut duurt maar liefst 3 uur en 20 minuten ;)

Eerder vandaag overigens ook nog The Way Back gezien na het positieve bericht van Sonic Circle. Ook ik vond het een erg mooie film die niet verveeld, erg mooie beelden en het bleef (voor mij in ieder geval) erg boeiend om te blijven kijken.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Skyfox

Gisteravond heb ik de film Twelve gezien. Ik vond het een erg sterke film, hoewel ik in het 'genre' Requim for a Dream nog net iets beter vind.

Film: 8.5
Beeld: 7
Geluid: 7
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

skank1

Citaat van: Martijn90 op juli 19, 2011, 00:16:04
Net klaar met King Kong (2005)

Wat een fantastische film qua beeld en vooral geluid! Had het idee zelf in de jungle te zitten tussen alle enge/gevaarlijke beesten. Had hem al is eerder gezien, maar toen had ik nog geen matchende rears en nu blijkt wel weer hoe mooi dat eigenlijk is. De afbrekende takken en omvallende bomen achter je, de insecten die je constant om je heen hoort en dan niet te vergeten de bulderende klappen als er een T-rex of King Kong zelf langs komt stampen. Enige nadeel.. de extended cut duurt maar liefst 3 uur en 20 minuten ;)

Onlangs ook gezien en het is idd zo overweldigend :)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Joris1971

Citaat van: WickedGame op juli 18, 2011, 11:00:50
Idem hier! Blies me kamer uit door de soundtrack, valt me nog mee dat geen van de buren is komen klagen. Sub ging ontiegelijk laag!

Heb hem gisteren aanmijn ouders gegeven en daar ook stukje meegekeken, en dat ging helemaal nergens meer over  ;D

over welke film gaat bovenstaande?

Sonic Circle

Softpower

Citaat van: Joris1971 op juli 19, 2011, 14:20:10
over welke film gaat bovenstaande?

@sonic je hebt het goed! Je mag door voor de koelkast

Het is Tron!
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

LittleNinja

Net gezien: Source Code

Ik vond hem beginnen als een actiefilm uit de jaren 90... Maar als je even doorzet is het een fraaie film! Leuk bedacht en uitgewerkt verhaal.

Shadowfox

ik vond source code op zich wel aardig maar niet erg onderhoudend. Ik vond soms net of ze van deja-vu hebben afgekeken.

LittleNinja

Citaat van: Shadowfox op juli 20, 2011, 14:56:48
ik vond source code op zich wel aardig maar niet erg onderhoudend. Ik vond soms net of ze van deja-vu hebben afgekeken.

Het is schandalig, maar die heb ik nog niet gezien... :D

snowbo

Citaat van: LittleNinja op juli 20, 2011, 15:25:43
Het is schandalig, maar die heb ik nog niet gezien... :D
deja-vu is dan een beter verhaal als source code. Maar voor "2011" is het wel een redelijke film  :sarcasm:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

LittleNinja

Ik zal deja-vu ook maar eens gaan kijken. Het is vreemd, ik ben er echter nooit aan toe gekomen. Hij is zelfs al 100 keer op TV geweest volgens mij.. ::)

Onne

Gisteren "Magnolia" zitten kijken, erg leuk ! Met een grote WTF tegen het einde!!??!  ;)

squeek

Citaat van: LittleNinja op juli 21, 2011, 08:23:37
Ik zal deja-vu ook maar eens gaan kijken. Het is vreemd, ik ben er echter nooit aan toe gekomen. Hij is zelfs al 100 keer op TV geweest volgens mij.. ::)

Typische Denzel film. Persoonlijk hou ik er wel van.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

mradem

snowbo

Citaat van: LittleNinja op juli 21, 2011, 08:23:37
zeker doen..  :pompom: :clapping:

denoontje

in mini M&G gister laatste terminator gezien...
Vond de bas af en toe wel erg overdreven aanwezig...

squeek

Citaat van: denoontje op juli 22, 2011, 13:37:16
in mini M&G gister laatste terminator gezien...
Vond de bas af en toe wel erg overdreven aanwezig...

als dit de laatste film is dan kan ik dit wel beamen ja.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

eddy135

Citaat van: squeek op juli 22, 2011, 16:25:20
als dit de laatste film is dan kan ik dit wel beamen ja.

Vooralsnog... :sly:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Erik van Voorst (in memoriam)

Vanavond gaat de Bluray van "Seven Pounds" erin...een beetje op de gok gekocht..... :-\
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

modde239

Gisteren gekeken naar Megamind erg gave animatie film.... :popcorn:

raptile

Softpower

In de planning voor vanavond Harry Potter The Deathly Hollows part 1
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Maximus_Aurelius

Vanavond:
- Stone met o.a. Robert de niro
- The new Daughter met o.a. kevin Costner.

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

snowbo

Vanavond: Tucker & Dale vs. Evil:

Ben benieuwd of het wat is :coffee:

modde239

Citaat van: snowbo op juli 23, 2011, 19:12:44
Vanavond: Tucker & Dale vs. Evil:

Ben benieuwd of het wat is :coffee:

Echt een maffe film.....wel gelachen zo absurde film.... :headbanging: