Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Softpower

Citaat van: DVDGuy op juli 26, 2011, 18:18:05Blu Ray?

Yep... Beeldkwaliteit is verrassend goed opname is natuurlijk gewoon oud en dat zie je maar ik vind m in die context goed. Stereo geluid vind ik minder dan de dts hd ma 5.1 track. Die ik ruimtelijk erg goed vind... Je hebt het gevoel dat je midden in de zaal zit....
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Former member 78

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Grindtegel

Net gezien: Super, een soort van indy/low budget Kick-Ass met Rainn Wilson (Dwight uit The Office) en Ellen Page als wannabee helden without a clue. Ik vond de film helemaal geweldig, met goede humor, beetje aktie en ook behoorlijk wat drama. Wilson en Page zijn fantastisch, vooral Page heeft er helemaal zin in lijkt het wel, mooi dat ze na zo'n blockbuster als Inception toch nog voor dit soort kleine films gaat.

Deze film was echt een verrassing voor me ik had er eigenlijk nooit van gehoord, top!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

modde239

Citaat van: Grindtegel op juli 26, 2011, 23:49:27
Net gezien: Super, een soort van indy/low budget Kick-Ass met Rainn Wilson (Dwight uit The Office) en Ellen Page als wannabee helden without a clue. Ik vond de film helemaal geweldig, met goede humor, beetje aktie en ook behoorlijk wat drama. Wilson en Page zijn fantastisch, vooral Page heeft er helemaal zin in lijkt het wel, mooi dat ze na zo'n blockbuster als Inception toch nog voor dit soort kleine films gaat.

Deze film was echt een verrassing voor me ik had er eigenlijk nooit van gehoord, top!

Lijkt mij ook een goede film ga hem binnenkort ook kijken.....

Raymen

Heb deze ook gezien,en het was een aangename verassing moet ik zeggen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

jurriaan

Inglourious Basterds gisteravond gezien. Met wel echte Tarantino momenten.
Filmmuziek kwam goed over op de dvd.

Maandagavond Scent of a woman gezien, blu-ray. Erg mooie rol voor Al Pacino.

djaxx

The expenbables maar eens bekeken. kon mij totaal niet overtuigen, beetje leuke aktie maar vond het verhaal zo dun en lullig. Kijk hem zeker nooit meer terug.

WilcoL

Gisteravond had ik zin in simpel spektakel, dus "Transformers: Revenge Of The Fallen" opgezet...

Wát een belabberde film vind ik dat zeg, is lang geleden dat ik iets na een half uur uit heb gezet, maar da's gisteren gebeurd...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

snowbo

Citaat van: Grindtegel op juli 26, 2011, 23:49:27

Heb ik tijdje geleden ook gezien, vond het ook een toppertje :pompom:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

clockwork

Citaat van: WilcoL op juli 27, 2011, 10:52:26
Gisteravond had ik zin in simpel spektakel, dus "Transformers: Revenge Of The Fallen" opgezet...

Wát een belabberde film vind ik dat zeg, is lang geleden dat ik iets na een half uur uit heb gezet, maar da's gisteren gebeurd...

Same here. En dat terwijl ik deel 1 nog wel wel aardig vond. 
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

treky22

Ik ben een beetje de wat oudere series af aan het kijken.
Vorige week begonnen met Prison Break Seizoen 02.

Heb vanmorgen Seizoen 03 Afl 09 gekeken.
Vanavond als ik thuis kom (iets na 23.00), kijk ik weer 2 afleveringen.
Zo gaat het lekker snel.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

LittleNinja

Ik heb er ook wat doorheen gedrukt.. o.a.

Drive Angry.... Tja, butt film. Wel een mooie dame die Amber Heard.

The Fighter.... Wel ok, maar ik kan niet zeggen dat ik het eens ben met IMDB (8.0). Wel knap acteerwerk van Christian Bale! Wat hebben ze die kerel mishandeld voorr die film zeg!

The Hit List.... Niets bijzonders. Je kan hem zo weer vergeten. Niemand die hem zal missen.

snowbo

Vanavond: Star Wars Episode one - The phantom Menace.
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Softpower

Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

jowi

Afgelopen weken de blurays van seizoen 1, 2 en 3 van Breaking Bad er doorheen gejaagd, 2 of 3 afleveringen per avond. Wát een superserie :o echt heel gaaf hoe Mr. White per aflevering meer en meer in zijn rol groeit :D Heftiger dan 'Weeds' en de spanning van niet ontdekt mogen worden doet denken aan Dexter. Het geluid van de bluray's is nagenoeg perfect.

Vanavond beginnen met Seizoen 4, daar zijn we inmiddels bij aflevering 2, dus ik ben bijna up to speed (pun intended) ;D

VlisChris

mansm

Deleted member

Citaat van: jowi op juli 29, 2011, 21:29:58
Afgelopen weken de blurays van seizoen 1, 2 en 3 van Breaking Bad er doorheen gejaagd, 2 of 3 afleveringen per avond. Wát een superserie :o echt heel gaaf hoe Mr. White per aflevering meer en meer in zijn rol groeit :D Heftiger dan 'Weeds' en de spanning van niet ontdekt mogen worden doet denken aan Dexter. Het geluid van de bluray's is nagenoeg perfect.

Vanavond beginnen met Seizoen 4, daar zijn we inmiddels bij aflevering 2, dus ik ben bijna up to speed (pun intended) ;D

Geniale serie idd. Ik kijk er elke week weer naar uit!  :)

eagleye50

Vanavond was dat Luther serie 2, tweede aflevering.

Softpower

Raaannnggggoooohhh

Top!

De beste western ooit  :devil:
Pana 42VT30E

mradem

Loft gezien. Best aardige film moet ik zeggen.

Sonic Circle

Op bluray The New World van Terence Malick.
Mooie film.

mansm

Vandaag in een film kijk mood:
5 days of war
age of heroes
rescue dawn

5 days of war krijgt niet een heel erg goede score, maar toch wel goed om gezien te hebben.
Age of heroes, als je niets anders te doen hebt
rescue dawn, wel weer erg wat is amerika geweldig, niet echt geweldig vond ik

modde239

5 afl van de serie Game of Thrones.....echt een topper... :popcorn: