Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Glarioo en 2 gasten bekijken dit topic.

HTip

Gisteravond X-Men deel 1 gekeken. Blijft een leuke film met een goed beeld en geluid. Soundtrack is lekker ruimtelijk met goed laag, maar het hoog was af en toe wat schel. Je wordt erg verwend door de BD's die recenter zijn ;)

Vanavond ook een film, maar weten nog niet welke. Krijgen vrienden op bezoek en die mogen kiezen :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

djaxx

Citaat van: HTip op april 16, 2011, 09:34:01
Ik heb die ook en check altijd voor een aankoop van een UK/US/DE-versie deze pagina op DVD.nl. Wordt goed actueel gehouden en door diverse bronnen gevuld.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77859

Thx voor de link!

jowi

Tropical Thunder (bluray) ben benieuwd...

celerontje

Ik vond er weinig te lachen aan, wat jij?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Mwoooaaahhh... ook niet helemaal mijn ding... vond die Robert Downy Jr als stoere vietnamnegert (!) wel grappig maar veel meer ook niet, heb tijdens de film maar wat zitten internetten :D

Peerless Monster

As it is in heaven... (2004)
Top film!
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Sonic Circle

From Paris with Love (BD).
Tenenkrommend. Maar stiekem wel leuk.

HTip

Gisteravond met vrienden Taking of Pelham 123. Goed acteerwerk, ietwat voorspelbaar, maar toch gave film. Beeld en geluid erg goed!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: HTip op april 17, 2011, 11:05:38
Gisteravond met vrienden Taking of Pelham 123. Goed acteerwerk, ietwat voorspelbaar, maar toch gave film. Beeld en geluid erg goed!
Vooral het stukje met de politie motoren, als ze door de tunnel razen!  :thumbs-up: :music:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Sonic Circle

Citaat van: HTip op april 17, 2011, 11:05:38

Heb deze vorig jaar met 6-7 vrienden samen gekeken. Heerlijke film.
Alleen voor het geluid al wil ik hem nog wel een keer zien.

squeek

De stijl van Tony Scott bevalt me ook wel. Taking pelham 123 heb ik hier ook.

Vanavond heb ik hier Unstoppable opstaan van hem, ben benieuwd
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

djaxx

Vreemd, i vond die taking of pelham echt een mindere film. Heb wel de rip gekeken dus over de kwali spreek ik me niet uit. Het verhaal was erg matig voor mij.

eduard

Gisteravond Inception gezien op blu ray. Wel een gave film maar geen goede film :)

squeek

Citaat van: squeek op april 17, 2011, 14:32:55
De stijl van Tony Scott bevalt me ook wel. Taking pelham 123 heb ik hier ook.

Vanavond heb ik hier Unstoppable opstaan van hem, ben benieuwd

Damn, wat een soundtrack  :headbanging: Film zelf was erg goed, spanning en diepergaande verhalen dan enkel een trein die op hol is. Montage en shots doen erg aan taking pelham 123 denken. Duidelijk een Tony Scott film dus!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

HTip

Gisteravond Shutter Island gezien. Echt een Scorcesefilm. Erg spannend en goed verhaal. Beeld was prachtig, geluid was iets minder, maar het is dan ook een dialoogfilm...
Showcase - Topic

mansm

Gister naar the Mechanic gekeken. Wel vette film. Ben wel benieuwd hoe die gaat zijn als ik straks mijn nieuwe set heb (incl subwoofer), want de explosies zijn volgens mij best wel genieten.

Nooff

Citaat van: mansm op april 18, 2011, 11:10:28
Gister naar the Mechanic gekeken.
Ook gezien, vermakelijke film met leuke actie.

Grindtegel

Net gezien: The Way Back, aardige film die net iets te lang duurt. Wel mooie beelden en aardig geacteerd, maar lang niet zo goed als master & commander, de vorige van peter weir.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Kwabbernoot

Citaat van: djaxx op april 17, 2011, 15:17:07
Vreemd, i vond die taking of pelham echt een mindere film. Heb wel de rip gekeken dus over de kwali spreek ik me niet uit. Het verhaal was erg matig voor mij.
Zo vreemd is dat niet. Ik vond het ronduit een slechte film met een typisch Amerikaans verhaal. Gewone kneus wordt held. Tuurlijk.  :yawnee:

Groeten...

Nooff

Citaat van: Kwabbernoot op april 19, 2011, 18:23:59
typisch Amerikaans verhaal
Dat zijn ze bijna allemaal volgens mij  :D

Grindtegel

Net gezien in een "echt" theater in Veghel de laatste show van Ronald Goedemondt. Dat die gast nog steeds niet even groot is als Maassen en Teeuwen, ik begrijp het niet. Wat mij betreft het beste wat er uit Brabant komt op cabaret/standup comedy gebied.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

blackshadow

vh weekend new kids turbo (avchd 30gb versie :P) gekeken.

Nu trueblood season1 (één episode) kijken :)

JCL

Vanavond Lellebelle gezien met de vriendin. Was haar keuze (echt waar) en mwah... ach... Het verhaal stelt weinig voor, zit ook weinig spanning of wat dan ook in, maar voor een avondje kijkt het wel lekker weg zeg maar :D

Ronin79