Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Grindtegel

Zojuist gezien The Green Hornet, ook deze actie(comedy) viel me tegen. Ik begin denk ik echt een ouwe  lu.l te worden want elke actiefilm die ik de laatste maanden heb gezien viel me tegen. Daarentegen vond ik The King's Speech die ik dit weekend heb bekeken fantastisch.

[edit] welke mafkees heeft verzonnen dat ik het woord lu.l. niet meer kan typen, sjongesjone overdrijven is ook een vak het is 2011 niet 1951  :hmmm:   :sarcasm:  :confused:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

celerontje

Men speelt tegenwoordig behoorlijk op safe.
Wat mij betreft moet een actiefilm je in iets groots meenemen, niet puur actiescenes tonen. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dat is waar. Maar soms is het wel lekker; hersenloos met wat drinken en chippies .. onderuit op de bank een actie film kijken.
Niks mis mee.

Van de week hebben we nog; Death Race 2 gezien. Wat zal ik daarvan zeggen; verstand op nul, en kijken maar :P

Ik moet wel zeggen; deel 1 vond ik beter. Ook die nieuwe film van Dwayne Johnson (The Rock) was beter.  ;)

Snutchz

Ik laat ze dan ook heerlijk links liggen  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

VlisChris

Gisteravond Jackie Brown gekeken, en vanavond Pulp "I'm sorry, did I break your concentration" Fiction 8) Geweldige film blijft het toch.
Afgelopen week ooknog wat afleveringen TBBT ;) 8)

Ronin79

Jackie Brown is idd een leuke film, en Pulp Fiction ... is een van mijn all time favourites.
Echt een heerlijke film om naar te kijken. Wat ook wel een leuke Quintin film is, is die met Kurt Russell - Death Proof.  8)

VlisChris

Nooit gezien eigenlijk.
Eens een trailertje van bekijken maar :)

vieze freddie

verwacht er niet meer van dan een "cult" film
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

VlisChris

Eens een klein stukje Domino kijken. Jammer dat die wat laat begint. Is volgens mij een goede film.

Grindtegel

Net gezien Tron Legacy, de film gaat wel maar het beeld en vooral geluid zijn echt  :headbanging: :headbanging: :headbanging:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Omdat ik nu 1:1 loop met de afleveringen van The Vampire Diaries, ben ik nu ook begonnen met True Blood.

Aflevering 1 en 2 gekeken van Season 1.

Ook dit is weer een leuke serie.  8)

Ronin79

1e 5 afleveringen van The Clone Wars Season 2. Daarna True Blood S01 E03 en E04.  8)

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

blackshadow

nu tron legacy aan het kijken in thuis bios

JohanH

Daarnet Colditz gekeken, 3 uurtjes was wel even lang, maar het was wel een indrukwekkende film. :)
Alleen het einde was mwow mwow.

djaxx

Robbert54

Citaat van: djaxx op april 15, 2011, 23:44:05
Genieten van begin tot einde!

De Blu-ray is idd erg goed! film sowieso, maar beeld en geluid zijn ook :o :o
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

oud_account_1

BBC Four: opnames van Robert Plant bij Later with Jools Holland :music:
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Ronin79

The Next Three Days.

Leuke film.  ;)

Robbert54

Harry Potter and The Goblet of Fire

Woonkamer HT
Stereo

squeek

Citaat van: Grindtegel op april 13, 2011, 23:01:43
Net gezien Tron Legacy, de film gaat wel maar het beeld en vooral geluid zijn echt  :headbanging: :headbanging: :headbanging:

Ik kan echt niet wachten op die blu ray. Kga men vrouw en dochter toch eens een paar uur thuis wegsturen zodat ik eens degelijk kan doorspelen met deze film.

Citaat van: djaxx op april 15, 2011, 23:44:05
Genieten van begin tot einde!

blijft geweldig!!

Citaat van: SillentWolf op april 13, 2011, 00:39:07
Jackie Brown is idd een leuke film, en Pulp Fiction ... is een van mijn all time favourites.
Echt een heerlijke film om naar te kijken. Wat ook wel een leuke Quintin film is, is die met Kurt Russell - Death Proof.  8)

Pulp fiction is amazing gewoonweg, blijft zen beste tot nu toe. Death proof is vooral in de tweede act enorm knap!!Vergeet ook zen aanhanger planet terror niet te kijken!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

djaxx

Citaat van: The Vampire op april 15, 2011, 23:57:56
De Blu-ray is idd erg goed! film sowieso, maar beeld en geluid zijn ook :o :o

Moet eerlijk toegeven dat het een 1080p rip is, ik ga hem zeker aankopen. Weet iemand zo uit het hoofd of de uk versie nl subs heeft? (batman begins)

Martijnst1990

Citaat van: djaxx op april 16, 2011, 08:26:17
Moet eerlijk toegeven dat het een 1080p rip is, ik ga hem zeker aankopen. Weet iemand zo uit het hoofd of de uk versie nl subs heeft? (batman begins)
UK versie heeft Nl subs, heb hem zelf ook  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op april 16, 2011, 08:38:24
UK versie heeft Nl subs, heb hem zelf ook  8)
Ik heb die ook en check altijd voor een aankoop van een UK/US/DE-versie deze pagina op DVD.nl. Wordt goed actueel gehouden en door diverse bronnen gevuld.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77859
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive