Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Citaat van: jowi op april  9, 2011, 11:56:59
Ben bang dat ik vanavond aan de New Kids Turbo Bluray ga :headbanging:
Vond je 'm k*t? :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Voor een keer kijken is het best te doen ... toch ?
Ik heb hem van de week (op de PC) gekeken.

jowi

frankp

Gisteren naar de "echte" bios geweest, naar:

Verhaal is origineel, leuk opgezet. Had er een heel ander soort film van verwacht maar het pakte toch leuk uit.
Zeker nog één om een keer in mijn eigen biosje te kijken.
Score: 8/10

fugazi_2009

Afgelopen dagen gekeken:

- Unstoppable
- 3:10 To Yuma
- Kick Ass
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Martijnst1990

Vanmiddag HP 7.1 gekeken, vond het een erg mooie BD.

Misschien zo meteen The Incredibles, schijnt ook bijzonder mooi te zijn op BD, zowel qua beeld als geluid.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

fugazi_2009

American Werewolf in London eindelijk eens gekeken
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

jowi

Office Space. De grootste, dikste middelvinger tegen elk IT/kantoorbedrijf ooit gemaakt 8)

Robbert54

TBBT s04e20 Beste aflevering van het seizoen volgens mij :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

modde239

Buried (2010) lekker claustrofobisch.......

http://www.moviemeter.nl/film/59611   :ph34r:

Snutchz

Citaat van: The Vampire op april 10, 2011, 22:35:41
TBBT
Ik heb daar 'n aflevering van op CC proberen te kijken.... echt térgend :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Robbert54

Citaat van: Snutchz op april 10, 2011, 22:46:30
Ik heb daar 'n aflevering van op CC proberen te kijken.... echt térgend :nopompom:
CC??
Je moet het vanaf de eerste aflevering kijken
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Comedy Central ;)

Nee Robbert... nog één zo'n aflevering.... en ik bega 'n ongeluk :crazy::laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

Citaat van: Snutchz op april 10, 2011, 23:39:20
Comedy Central ;)

Nee Robbert... nog één zo'n aflevering.... en ik bega 'n ongeluk :crazy::laugh:
daar is het helemaal niet op toch??

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

niet..? ..zou ook Veronica kunnen zijn geweest  ???

Robbert54

Citaat van: Snutchz op april 10, 2011, 23:44:22
niet..? ..zou ook Veronica kunnen zijn geweest  ???
dat kan wel. Maar ik had het zelf ook. Zapte er een keer langs en vond m echt waardeloos, maar uiteindelijk toch maar vanaf de eerste aflevering een keer gekeken en toen vond ik t helemaal geweldig! vooral de herkenning is soms hilarisch.

Woonkamer HT
Stereo

Snutchz

Vooral die slungel zou ik in accuzuur willen onderdompelen.... wat zeg ik nou?!  :crazy:

Robbert54

Citaat van: Snutchz op april 10, 2011, 23:51:19
Vooral die slungel zou ik in accuzuur willen onderdompelen.... wat zeg ik nou?!  :crazy:
Die is juist geweldig! Snutchz kijk m eens vanaf de eerste aflevering. gewoon doen. Wedden dat je anders praat ;)

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Ik heb net uit pure nieuwsgierigheid ook wat gezien op You Tube ........   :crazy:
Niets voor mij. Geef mij maar actie, mystery, suspence of fantasy (Fringe, Vampire Diaries, True Blood etc.) ... maar series als TBBT trek ik gewoon weg niet.  ;)

Snutchz

Citaat van: The Vampire op april 10, 2011, 23:56:52
Die is juist geweldig! Snutchz kijk m eens vanaf de eerste aflevering. gewoon doen. Wedden dat je anders praat ;)
Wedden van niet ;) ..kan die types niet uitstaan... en dan die humor... en die LÁCHBAND... hou me tégen!!  :crazy: :crazy:

Ronin79

Die nep-indier of die kleine gast met dat bloempot kapsel.  :nowink:

Ik moet er wel bij zeggen dat die slungel een leuke blonde in de serie heeft.

Ze speelde als ik het goed had, wel eens in een actie serie .. Prison Break en Charmed.
Niet slecht  ;)

Snutchz

hebben we 't dan over dezelfde slungel..? ..hij leek me nogal gay  :huh2:

jowi

Ik denk dat je toch wel minstens op een hogeschool of universiteit moet hebben rondgelopen of een beetje technisch moet zijn om de serie echt op waarde te schatten... de karakters zijn zo ontzettend herkenbaar. En btw, de acteur die Sheldon speelt is inderdaad gay in real life. Opmerkelijk dat je dat wel herkent maar de humor niet ;)

Ronin79

@ Snutchz

Die bedoel ik ook.  ;)

@ Jowi

CiteerIk denk dat je toch wel minstens op een hogeschool of universiteit moet hebben rondgelopen of een beetje technisch moet zijn om de serie echt op waarde te schatten

Niet gaan overdrijven he ? .... je bedoelt waarschijnlijk; mensen die (net pas) de kleuterschool hebben afgerond    :P

Ieder zijn meug  ;)