Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

sr7000

Gister "Wu ji"(The Promise) gekeken: me erg mee vermaakt. Hoewel ik me kan voorstellen dat je er weinig mee kunt als je onbekend bent met Aziatische cinema.

skank1

Nu schieten jullie mij vast af:
Gisteren gezien:
Bladerunner 6.5/10
Het toont heel mooi, de sfeer druipt er vanaf maar toch kon het mij niet boeien.
Ik had totaal geen voeling met de film.
Hoewel hij er voor zo'n oude film er prachtig uitziet op blu-ray viel ik bijna in slaap op de bank
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Shadowfox

The way back. een ontsnappings film met oa ed harris.

Algemeen een 6.5
De film kan niet echt boeien maar we keken em toch maar af.

Ronin79

Vampire Diaries S02 E13 t/m E16.

Nu nog wachten totdat E17 gaat verschijnen.

Net gekeken:

Skyline en Resident Evil 4: AfterLife.
Laat in de nacht nog; New Kids Turbo gezien, en daarna de making Off.

Je moet toch wat  :P

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Let Me In, moet goed wezen.

Gisteren stond ik nog op het punt om die ook nog te gaan kijken, maar dat doe ik binnen kort wel.
Als Let Me In, net zo goed of zelfs beter zou zijn dan het origineel .... dan ga je een leuk avondje tegemoet.

Veel kijk plezier  ;)

-chiel-

1 of 2 afleveringen van Castle seizoen 2.

Ronin79

Death Race 2. gekeken.

Niet zo goed als deel 1, maar wel vermakelijk. Verstand op 0, en kijken maar.  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Ik heb net: Let Me In gekeken.

idd. Uitstekende film, die zeker niet onderdoet voor; Let The Right One In (orgineel).  ;)

MartijnR

Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

HTip

Gisteren Minority Report op BD gezien. Wat een verschil met de DVD zeg!! Het was weer erg gaaf om 'm weer te kijken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JCL

Citaat van: Snutchz op april  8, 2011, 20:16:52

Wat vond je van Dinner for Schmucks? Ik vond hem opzich beroerd, maar nadat er een borreltje in ging en we echt heel melig werden van de film was het einde echt om te gieren!

@HTip: Minority Report is sowieso een ongelovelijk goeie film! Verhaal is top, acteren is goed, heerlijk!

HTip

Citaat van: JCL op april  9, 2011, 11:27:25
@HTip: Minority Report is sowieso een ongelovelijk goeie film! Verhaal is top, acteren is goed, heerlijk!
En op BD een ware belevenis! Op DVD reeds een keer geprobeerd, maar was niet echt prettig om naar te kijken. Is een blijvertje...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JCL

Op zo'n groot scherm is die grain heel storend of niet? Het geluid van de DVD was wel erg gaaf! Vooral in de auto fabriek als ze met die luchtdruk wapens gaan schieten. Ook de scene in de steeg doet het goed.

jowi

Ben bang dat ik vanavond aan de New Kids Turbo Bluray ga :headbanging:

Sonic Circle

Black Hawk Down op BD om met een groep vrienden mijn AVR600 voor het eerst te beleven.
Is gelukt, wat een laag en belevenis. Rond de 2 uur in de film blijft het laag maar knallen, zo dreigend aanwezig. Heerlijk!

HTip

Citaat van: JCL op april  9, 2011, 11:48:50
Op zo'n groot scherm is die grain heel storend of niet? Het geluid van de DVD was wel erg gaaf! Vooral in de auto fabriek als ze met die luchtdruk wapens gaan schieten. Ook de scene in de steeg doet het goed.
Met DVD ja, met BD niet. Draagt erg bij met de sfeer van de film. Het geluid was inderdaad erg gaaf, zeker die scenes die jij aangeeft. Elk schot van die luchtdrukwapens kon je voelen ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Sonic Circle op april  9, 2011, 12:16:15
Black Hawk Down op BD om met een groep vrienden mijn AVR600 voor het eerst te beleven.
Is gelukt, wat een laag en belevenis. Rond de 2 uur in de film blijft het laag maar knallen, zo dreigend aanwezig. Heerlijk!
Moet ik ook nog bekijken. Gave film dus. Zeker met 7.1 :pompom:
Showcase - Topic

Snutchz

Citaat van: JCL op april  9, 2011, 11:27:25
Wat vond je van Dinner for Schmucks?
Die opgezette muisjes vond ik erg leuk... de rest was vrij beroerd indeed  :nopompom:

JCL

Sowieso is het laatste pak en beet half uur, 20 minuten erg leuk! De rest en dan met name het begin is echt heel, heel erg slecht! Dat hele geneuzel met Russel Brand is ook heel erg slecht.

Snutchz

ach zo'n uitgekauwd concept ook  :nopompom:

maximus79

Net the Incredibles gekeken op Blu-ray

Film: 10
Beeld: 10
Geluid: 10 Deze staat bij mij in de absolute top van geluid. Perfectie........ :worship:
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Robbert54

Citaat van: Sonic Circle op april  9, 2011, 12:16:15
Heerlijke film ook!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

djaxx

Death race

Zelden zo een belachelijk voorspelbare film gekeken. Zal ook wel aan mijn voorkeur voor films met wat dieper verhaal liggen.
Vond het net te erg overdreven, weet dat dit bij deze prent hoort maar dus helemaal mijn ding niet.