Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Maro

Citaat van: DVDGuy op december 18, 2010, 15:06:49
Gisteravond gekeken:

Heb ik ook nog klaarv staan op de HD..misschien vanavond. Maar ik denk dat het deze wordt.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Grindtegel

Net gezien Machete, vond er niet veel aan, Jessica Alba en Michelle Rodriguez maakten hem nog een beetje de moeite waard voor het oog maar voor de rest is het een zeer matige film, die wel veelbelovend en over the top begon maar na het 1e kwart saaier en saaier werd.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

WilcoL

Citaat van: Grindtegel op december 18, 2010, 19:03:33
Net gezien Machete, vond er niet veel aan, Jessica Alba en Michelle Rodriguez maakten hem nog een beetje de moeite waard voor het oog maar voor de rest is het een zeer matige film, die wel veelbelovend en over the top begon maar na het 1e kwart saaier en saaier werd.

Ja, ik vond het ook niet veel. Had er wat meer van verwacht in ieder geval. "Un Prophete" is wél echt een hele goede film daarentegen...

Nu:

Blijft toch echt erg mooi beeldmateriaal!!!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

DVDGuy

Citaat van: The Vampire op december 18, 2010, 17:53:12
en??

Tja, wat zal ik daar nu eens van zeggen; ik heb me niet verveeld, maar was er ook niet kapot van.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

celerontje

't Is eigenlijk meer een arthouse film/psychologische thriller. Ik vond 'm naar het einde toe erg goed, wat een suspense! :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Grindtegel

Net klaar met Devil, best een aardige film voor zo even tussendoor op de zondagmiddag  ;D . Eng was ie totaal niet maar ik heb me er prima mee vermaakt. Goede soundtrack trouwens.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit

Citaat van: Grindtegel op december 19, 2010, 15:16:28
Net klaar met Devil, best een aardige film voor zo even tussendoor op de zondagmiddag  ;D . Eng was ie totaal niet maar ik heb me er prima mee vermaakt. Goede soundtrack trouwens.

En toch beleef je zo een film in de bios anders. Ik zat toen op het puntje van mijn stoel.van de week ook weer gekeken en vond idd niet echt eng. Maar goed dit is de 2e keer dat ik het zag. Ik had zitten kijken met 2vrienden en die vonden het ook niet echt eng. Ik zei toen dat het anders was in de bios.

JCL

The Social Network! Geweldige film met prachtig acteerwerk, gaat dat een Oscar worden?

Snutchz

héle dikke kanshebber.. wordt tijd dat Fincher 'm gaat winnen  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Grindtegel

Citaat van: kermit op december 19, 2010, 15:37:45
En toch beleef je zo een film in de bios anders. Ik zat toen op het puntje van mijn stoel.

ja maar ik ben dan ook een echte bikkel he  :tongue2:

Robbert54

afgelopen dagen:

SALT: tegenvaller

Legend of the Guardians: verrassend mooie film! Zeker wel een aanrader. en een van de mooiste gemaakte animatiefilms die ik in tijden heb gezien.

How to train your dragon: al een paar keer gezien, maar blijft toch een erg leuke film!

The Sorcerers Apprentice: Erg leuke film. Einde viel een beetje tegen

Inception: gewoon steengoed
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Als ik de trailer van Salt zie denk ik: Plichtmatig stuntelig doen, ooooooooooh, wat is het spannend! :-\

SandozHD

Man on Wire http://www.imdb.com/title/tt1155592/

Prachtige documentaire. Ook al is meteen duidelijk hoe het verhaal zal eindigen, de opbouw is erg goed met een spannende climax. Interessante extra's.

skank1

Frozen:

Een film over die 3 jonge mensen die vast komen te zitten in een skilift omdat ze "vergeten" worden.
Ik had er niet veel van verwacht maar wou hem toch zien.
De film gaat redelijk snel voorbij wat een goed teken is.
Hij voldoet dan ook aan mijn verwachtingen. Zelfs ietsje beter! Kopen: Nee, Huren of zien: JA
7/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

DVDGuy

JCL

Net Inception gezien. Uhhhh wat moet je daar over zeggen? Beeld en geluid zijn ongelovelijk goed! Zit bijna eng laag in, arme buren. De film zelf? Ik heb er amper woorden voor, wat een ongelovelijk gaaf gemaakte film. Sommige dingen zie je aankomen (het uiteindelijke einde b.v.), andere dingen helemaal niet. Voor wie hem nog niet gezien heeft: doen!

jowi

Na de bluray's van Blue Harvest en Something Something Something Dark Side, nu ook maar Family Guys' deel III van de Star Wars spoofs, 'It's A Trap' :D

WilcoL

Citaat van: jowi op december 21, 2010, 21:03:27
Na de bluray's van Blue Harvest en Something Something Something Dark Side, nu ook maar Family Guys' deel III van de Star Wars spoofs, 'It's A Trap' :D

It's a trap? Duidelijk; die moet ik dus gaan zien ;) :)
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

jowi

Hij is leuk :) ook Roger the Alien en Klaus the fish van American Dad! spelen er in mee ;)

JCL

Ken deze film zelf niet, maar heb Fanboys wel eens gezien, misschien dat die dan ook de moeite waard is! Beetje platte humor soms, maar wel lachen!

Ronin79

Transformers Prime: Darkness Rising .... aflevering 1 t/m 5. In HD.  ;)

DVDGuy

Denon Focal

Santana Live :headbanging:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks