Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Chinx

Net Restrepo gezien erg indrukwekkende Docu van National Geographic.
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

Teejoo

Afgelopen weekend de volgende blu-rays gekeken:

A-Team

Ik vond het een erg leuke film. Goed gecast! Echt een gooi, smijt en knal film met ditto soundtrack.

Verder weer eens Slumdog Millionaire gekeken. Blijft een fantastische film. Beeld & geluid is echt top demo materiaal. Veel beter wordt het niet.

Vanavond Inception... :D

riwi

Ghosty J

Telt de The voice of holland ook ? :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Joozz

Citaat van: Ghosty J op december 10, 2010, 21:02:34

Vind ik wel, wat een opening !, nr. 2 ook !
Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

riwi

Citaat van: Ghosty J op december 10, 2010, 21:02:34

Nee alle kijkers naar dit soort shows zouden een automatische ban moeten krijgen ;) ;)  ;D

Joozz

Citaat van: riwi op december 10, 2010, 21:10:33
Nee alle kijkers naar dit soort shows zouden een automatische ban moeten krijgen ;) ;)  ;D

Dan graag ook de kijkers die zondag's verplicht met de vrouw mee moeten kijken naar de Pfaffs ook bannen....   :popcorn:
Tag Mclaren AV32R DP, Mark Levinson ML335 *Fronts*, Tag Mclaren 100x5R Bi-amp Center + Rear, Tag Mclaren DVD32R, Tag Mclaren CD20R, Pioneer LX71 Bluray, Pioneer PDP-LX5090H, Tannoy TD10 "Front", Elac CC241 "Center", Elac IW-1230 In-wall "Surround", Elac SUB 211.2 ESP, Art speak cables.

frankp

Citaat van: riwi op december 10, 2010, 20:57:13
Ik ook :)

Ben benieuwd wat jullie van Inception vinden.....
Ik vond 'm dus zwaar tegen vallen

Ronin79

@ Riwi

Dan zouden er volgends mij weinig members overblijven.

En nee .... ik kijk niet die Nederlandse zang (proberen ze) programma's.

Marsh

Net klaar mee.. wát een wááánzinnige film!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Teejoo

Citaat van: frankp op december 10, 2010, 21:36:35
Ik vond 'm dus zwaar tegen vallen
Ik vond hem helemaal te gek!

riwi

Citaat van: frankp op december 10, 2010, 21:36:35

Best leuk. Interessant concept. Ik vond het verhaal niet zo moeilijk als verteld werd hier en daar.
Maar niet een film die ik keer op keer zal bekijken.

Lex Groningen

Vanavond voor het eerst kijken naar de film Expendables.

Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Ronin79

Erg vermakelijke film. Wij hebben hem verleden week gekeken.  ;)

Lex Groningen

Ben benieuwd. In ieder geval zitten al me jaren 80&90 helden er in. ;D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Marsh

Citaat van: Marsh op december 10, 2010, 23:21:32

Net klaar mee.. wát een wááánzinnige film!

Vanavond nog een keer op het programma, maar dan met vrienden erbij die hem nog niet kennen.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Ronin79

Net de laatste 2 afleveringen van V (2009-2010) gekeken.

In januari gaan ze in de VS van start met Season 2  :clapping:

Robbert54

Despicable me. Aanrader! Wat een Bass!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: The Vampire op december 13, 2010, 22:37:56
Despicable me. Aanrader! Wat een Bass!

Ja wij ook! Helaas niet in mijn eigen HT maar bij vrienden op de bank. Hele leuke film, heb er hard om kunnen lachen. Aanrader!

frankp

Voor vanavond op de planning:

Milla  :inlove:

Chinx

Citaat van: frankp op december 14, 2010, 08:41:42
Voor vanavond op de planning:

Milla  :inlove:

Hij is wel weer lekker van het weekend gezien.
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

Snutchz

de game is beter  8)

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

De game heb ik ook wel even gespeeld ... maar is niets voor mij.
Begrijp me niet verkeerd; zombies slachten is heerlijk ... maar de besturing is uit het jaar 0.

Wat de film betreft;

Het nieuwste deel heb ik nog niet helemaal gezien (stukjes op de pc) ... maar of hij beter is als deel 3, weet ik niet.
Er zitten een paar apparte Special FX bij, waaraan je duidelijk kan zien, dat het uit een pc komt rollen.
Des al niet te min, kan het wel een aardige film zijn, voor op een vrijdag avond.  ;)

frankp