Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

Citaat van: SillentWolf op december 14, 2010, 18:53:33
De game heb ik ook wel even gespeeld ... maar is niets voor mij.
Begrijp me niet verkeerd; zombies slachten is heerlijk ... maar de besturing is uit het jaar 0.
wacht even.. 't gaat hier om Infected.. geen zombies... en de besturing... da's RE.. richten en niet kunnen lopen/rennen... hebben ze in ere weten te houden... en dat vereist 'n andere aanpak... Ronnie  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Infected ... klopt.
Ik gooi de Infected en Zombies vaak op een hoop  ;)

Ik weet idd. wat ze wilden bereiken met die nieuwe RE. ik heb hem zelf ook wel gespeeld, ook in Co-op.
Maar geef mij persoonlijk maar een modernere besturing. Zoals bijvoorbeeld de COD besturing, wat tegenwoordig
in nagenoeg elke Shooter word gebruikt.

De graphics waren goed, de spanning en de sfeer, waren ook prima.
Als de besturing nu (zoals ik aangaf) moderner was geweest ... was het in mijn ogen een betere game geweest.  ;)

Snutchz

volgens den fans was 't al haast geen RE meer te noemen.. "too much action packed" ..met 'n slicke besturing a la COD combined.. had 't niet eens RE mogen heten  :D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Dan was het iets van dit geweest; Call Of Evil  ;)

Grindtegel

Zojuist gezien Legends of the Guardians: Owls of Ga'Hoole

Met stip op nummer 1 als mooiste film die ik ooit in mijn ht heb mogen aanschouwen, onwaarschijnlijk gaaf wat een animatie en beeldpracht, ik loop nog na te kwijlen.  En dan te bedenken dat dit nog maar een mkv was van een 7.5Gb  :o Beeldkwaliteit was fantastisch, kleuren knallen van het scherm, enorme diepte, ik kan nou al niet wachten om het origineel op bluray via mijn oppo te bekijken. Geluid was ook vet heftig met diepe bass en mooie surround.

Film op zich was ook prima, ik heb me goed vermaakt ondanks dat ie niet echt goede recensies krijgt.

Maar die beeldkwaliteit, och och wat een genot.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

Ik heb gisteren en vanavond wat filmpjes zitten kijken van; The New Kids On The Block.
Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten, en was benieuwd ... wat het nu eigenlijk was / is.

Het gaat echt helemaal nergens over. Maar vele filmpjes zijn wel vermakelijk om te kijken.
Gisteren seizoen 1 en 2 gezien, vanavond helft Seizoen 3 gekeken.

Perfectionist

Net Salt gekeken met Angelina Jolie, erg goed.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Maro

The Social Network

Mooie snelle dialogen en geeft een goed beeld van de super (soms bijna enge) nerd, Mark Zuckerberg

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Former member 78

Citaat van: Alex Groningen op december 11, 2010, 14:56:30
Ben benieuwd. In ieder geval zitten al me jaren 80&90 helden er in. ;D

Heb 'm een paar dagen geleden gekocht.
Vond die film helemaal geweldig ;D

Snutchz

vanavond op DVD >

..hier houd ik van  8)

WilcoL

Vanavond lekker in ieder geval deze beiden lekker projecteren:

Un Prophete

Machete

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Tannoy Revolution Signature DC6T, DC6LCR, DC4 & Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

Ronin79

Machete; best een vermakelijke film.
Veel kijk plezier.  ;)

denoontje

jowi

Top Gear "The Italian Job" en "Apocalyps" blurays

erwinh

Citaat van: jowi op december 17, 2010, 21:55:27
Top Gear "The Italian Job" en "Apocalyps" blurays
Bloedige bedoening he dat Apocalyps??
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

jowi

Pfff hou op schei uit :D allemaal érg ver gezocht, je zou haast denken dat ze de Top Gear formule aan het uitmelken zijn ;) kortom, gekeken, en weg ermee. Niet de moeite waard.

Ronin79

Alice In Wonderland en Solomon Kane gekeken.

SandozHD

Beowulf (DC), de animatiefilm, niet die andere.

Had hem maar 1 x gezien in de bioscoop in 3D, nu dus 2D maar was nog best vermakelijk. Je kon nog heel duidelijk de 3D effecten zien in bepaalde scenes, zoals bloed en wapens die op je af kwamen. Jammer dat ze 'm niet opnieuw uitbrengen als 3D versie, hij is tenslotte zo gemaakt.

Vande

Gisteravond Unstoppable gekeken, en vanavond Despicable Me en Legend of the Guardians
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

celerontje

Citaat van: SandozHD op december 18, 2010, 10:03:00
Beowulf (DC), de animatiefilm, niet die andere.

Had hem maar 1 x gezien in de bioscoop in 3D, nu dus 2D maar was nog best vermakelijk. Je kon nog heel duidelijk de 3D effecten zien in bepaalde scenes, zoals bloed en wapens die op je af kwamen. Jammer dat ze 'm niet opnieuw uitbrengen als 3D versie, hij is tenslotte zo gemaakt.
Hij komt heus wel op 3D Blu-ray uit. ;)

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo