Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Fabian92

Citaat van: JCL op oktober 30, 2009, 16:59:03
Up heb ik laatst ook gezien. Leuke film. Niet heel veel grappen maar de grappen die er in zitten zijn erg geslaagd! Een van de betere Pixar films.

Up is inderdaad een leuke film, zeker een aanrader  :worship:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Robbert54

Citaat van: Fabian92 op oktober 31, 2009, 00:16:23
Up is inderdaad een leuke film, zeker een aanrader  :worship:
yep! Op finding Nemo na is UP de beste!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

ksi

Morgen nog een keert je UP in 2d. Vanavond was het moonraker (eerste uurtje...) tweede uurtje morgen... haha.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Russell: Good afternoon. Are you in need of any assistance today, sir?
Carl Fredricksen: No.
Russell: I could help you cross the street.
Russell: I could help you cross your yard?
Russell: I could help you cross...
Carl Fredricksen: No!
Russell: Ow.
  :worship: :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Moondust

Gisteravond Adventureland gezien. Aardige film die het opgroeien van tieners in de tachtiger jaren belicht. 6.8/10
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

R

Net gezien, the orphan. Prima te doen!

Robbert54

straks maar eens even Coraline kijken. helaas nog niet in 3D, laat staan hd, want ik zit bij mijn zus.. :(

Woonkamer HT
Stereo

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

R

My Sister's Keeper, indrukwekkend en mooi!

erwinh

The Patriot :) Fout aan alle kanten; te veel sentiment en Mel Gibson, maar wat een beeld en prima surround :o! Toppertje 8)
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

celerontje

't Is een erg vermakelijke film met uitstekend acteerwerk!

Martijn76

Lars_Portman

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Kwabbernoot

Gister GI Joe gekeken. Leuk spectakel zolang je er in mee kunt/wilt gaan maar ze gaan mij te ver als ijs ineens niet meer drijft op water. :(

Vanavond Harry Potter and the halfblood prince. Ben benieuwd.

Groeten...

H B

Citaat van: Kwabbernoot op november  1, 2009, 11:09:34
Gister GI Joe gekeken. Leuk spectakel zolang je er in mee kunt/wilt gaan maar ze gaan mij te ver als ijs ineens niet meer drijft op water. :(

Vanavond Harry Potter and the halfblood prince. Ben benieuwd.

Groeten...

Als het ijs van "Zwaar water" is zal het inderdaad niet drijven op gewoon water maar of daar hier ook sprake van is kan ik niet beoordelen  ;D  ;D  ;D.

reza

Citaat van: erwinh op oktober 31, 2009, 23:31:40
maar wat een beeld  :o! Toppertje 8)

Meen je dat nou? ik heb de film zelfs op BD en ik vind het beeld nog super slecht!! Iedereen klaagt er over!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

BernHardN

slumdog millionair, gister, vond het een magere 7....

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

celerontje

Citaat van: reza op november  2, 2009, 11:45:22
Meen je dat nou? ik heb de film zelfs op BD en ik vind het beeld nog super slecht!! Iedereen klaagt er over!

Er zitten af en toe wat rare kleurzwemen in beeld, vooral in het begin, maar voor de rest is het prima BD, je ziet onzettend veel details tijdens de veldslagen.

reza

Ik vond hem helemaal niet mooi en heb hem dan ook maar snel verkocht :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

MaxxMark

Citaat van: Kwabbernoot op november  1, 2009, 11:09:34

Tenzij er een een-of-ander zwaar gebouw aan hing/op stond van dieplood :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

erwinh

Citaat van: reza op november  2, 2009, 11:45:22

Weet niet waar je op draaid natuurlijk, maar superslecht kan ie toch niet zijn. Ik weet niet of ze aandelen hebben bij Bluray.com maar ook daar een zeer lovende recensie:
http://www.blu-ray.com/movies/The-Patriot-Blu-ray-Review/204/
Ach, smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond het wel genieten op 2 meter breed met een lekkere strakke Arcam eronder  ;D
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

eddy135

Gisteravond Lord of war gekeken, op DVD.
Goede film, maar vond de beeldkwaliteit wel matig; zal op BD wel beter (moeten) zijn. :-\
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

maximus79

Citaat van: eddy135 op november  3, 2009, 11:24:32
Goede film, maar vond de beeldkwaliteit wel matig; zal op BD wel beter (moeten) zijn. :-\

Wel beter maar niet goed voor een blu-ray.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2