Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

ik vind UP zelfs absoluut beter dan Wall-E! eerste gedeelte van Wall-E vond ik heel goed, totdat de boel de ruimte inging. toen vond ik het toch een beetje tegenvallen. UP daarintegen vind ik juist heel sterk van begin tot eind. maar dat komt denk ik ook door het gevoel wat er in wordt gelegd.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Hoe had Wall-E dan moeten aflopen? ;)

Bij Wall-E werden al mijn verwachtingen overtroffen en bij UP net niet helemaal.
Maar dat neemt niet weg dat het beide uitstekende animatiefilms zijn.
Misschien veranderd mijn mening als ik UP voor de tweede keer heb gezien,
The Dark Knight vond ik de tweede keer ook beter dan de eerste keer.

Maargoed, Pixar is altijd goed, ik wil uiteindelijk alle Pixar's op BD hebben. (ik heb er al 3 op BD, dus ik ben goed op weg :headbanging:)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober 26, 2009, 23:49:10
Hoe had Wall-E dan moeten aflopen? ;)

Bij Wall-E werden al mijn verwachtingen overtroffen en bij UP net niet helemaal.
Maar dat neemt niet weg dat het beide uitstekende animatiefilms zijn.
Misschien veranderd mijn mening als ik UP voor de tweede keer heb gezien,
The Dark Knight vond ik de tweede keer ook beter dan de eerste keer.

Maargoed, Pixar is altijd goed, ik wil uiteindelijk alle Pixar's op BD hebben. (ik heb er al 3 op BD, dus ik ben goed op weg :headbanging:)

nou niet zo zeer hoe het afloopt, maar op een gegeven moment vond ik Wall-E een beetje saai worden. kan ook komen omdat het eerste gedeelte gewoon ijzersterk was. maar neem ook bijvoorbeeld Ratatouille, dat was ook een verhaal wat mij niet echt kon pakken, Up daarintegen deed dat absoluut wel! Ik vind de mix van UP ook erg goed, stukje drama, comedie en ook nog wat aktie en avontuur.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Spacebass

Oh nee, je bent toch niet zo iemand die alles twee uitgelegd wil krijgen omdat ie het de eerste keer niet helemaal snapte ;D ;)

Ik zie door een hoop mensen heel mooi verwoord waarom UP zo'n mooie film is.
Ben het helemaal eens met zowel het emotionele als de prachtige technische afwerking van details 8)
Mooi verwoord Nooff 8)

Nooff

celerontje

Citaat van: Spacebass op oktober 26, 2009, 23:58:22
Oh nee, je bent toch niet zo iemand die alles twee uitgelegd wil krijgen omdat ie het de eerste keer niet helemaal snapte ;D ;)
En dat heb jij nooit? ;)
Je moet inderdaad niet alles uitleggen, maar 't kan altijd gebeuren dat je een belangrijk puzzelstukje in het verhaal mist. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

ik kijk animatiefilms bijna altijd twee keer. 1x voor de film en 1x om alle details te bekijken en waarderen. ongelofelijk hoeveel details er tegenwoordig in zitten wat je eigenlijk helemaal niet opvalt.

Woonkamer HT
Stereo

Spacebass

Citaat van: celerontje op oktober 27, 2009, 00:09:25
En dat heb jij nooit? ;)
Je moet inderdaad niet alles uitleggen, maar 't kan altijd gebeuren dat je een belangrijk puzzelstukje in het verhaal mist. ;)
Zeker niet bij animatiefilms die ook bedoeld zijn voor kinderen ;D
Bij Pixar zijn er altijd "volwassen" grappen te ontdekken maar voor het goed of niet goed vinden van dit verhaal hoef je hem toch niet 2 keer
te bekijken ;D Of heb je geen 'samen oud worden" relatie (gehad?) waardoor je je minder makkelijker kan identificeren met Carl en Ellies verhaal?

celerontje

Bij de 2de keer ga je er toch heel anders na kijken, ook al is het verhaal volledig bekend.

Snutchz

Citaat van: ksi op oktober 26, 2009, 23:12:09
Ging ie dood? hij werd gereanimeerd maar verder? de rest is aardig open einde dacht ik.
Zou de film anders gwn nóg 'n keer kijken...  ;D
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Spacebass

Nooff

Offtopic, maar toch een Leuke review: http://bluray.highdefdigest.com/2619/up.html  :thumbs-up:

celerontje

Citaat van: Spacebass op oktober 27, 2009, 10:06:09
Gezellig samen met celerontje ;D
The Wrestler heeft wat mij betreft geen tweede kijkbeurt nodig. ;)

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Neem een regiovrije speler en je kan voortaan alle USA BD's afspelen, want jij hebt toch genoeg aan Engelse subs. ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober 27, 2009, 14:03:53
Neem een regiovrije speler en je kan voortaan alle USA BD's afspelen, want jij hebt toch genoeg aan Engelse subs. ;)
geen subs! maar ik zit er idd aan te denken. maar eerst een nieuwe receiver!

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Panasonic BD spelers zijn trouwens vrij eenvoudig te modden, als je een beetje kan solderen. :pompom:

Robbert54

:plain: ga me nou niet lekker lopen maken dan! prioriteiten stellen! eerst een nieuwe receiver! ;D ;)

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Op dit forum houdt niemand me tegen om je lekker te maken! ;) ;D :P

Robbert54

Citaat van: celerontje op oktober 27, 2009, 14:22:17
Op dit forum houdt niemand me tegen om je lekker te maken! ;) ;D :P
ik wacht sowieso nog even op wat die Oppo gaat doen. mocht ik die niet nemen dan komen er vast nog genoeg blu-ray spelers vrij van forumleden die de oppo wel nemen ;D ;D

Woonkamer HT
Stereo

BernHardN

Gister Bride Fight gezien vanaf de PlayonHD

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

senseless

Vanavond wordt het Up :smile: of Orphan :devil:, ligt een beetje aan me bui..
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

Martijn76

Nu Fringe S01E12 - No Brainer

Vanavond denk ik dat ik niet onder Popstars uitkom :)

JCL

Up heb ik laatst ook gezien. Leuke film. Niet heel veel grappen maar de grappen die er in zitten zijn erg geslaagd! Een van de betere Pixar films.

Ifeman

X-men Origins en als er nog tijd over is Star Trek (2009) beide op Blu-ray