Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MaxxMark

Net Up gekeken :) was leuk en vermakelijk
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

hoekie

Citaat van: celerontje op oktober 25, 2009, 00:59:05
Ja ja, da's eens wat anders dan een Hokkie-Wokkie TVtje met een Blokker-DVD speler. :D

;D

Stond vandaag mijn auto te wassen/poetsen kwam de buurvrouw naar me toe. Zo is je nieuwe auto binnen ?
Ja kan m zaterdag halen... dus deze moet ff weer toppie eruit zien, gaat naar een colega.

Ok, nu ik je toch spreek, heb jij gisteravond film gekeken ?  :)
Ja, hoezo ?  :P

Nou het leek wel of er onweer was... ongelooflijk. Oh ja... paar maanden terug is iemand bij mij langs geweest (lees Bjorn) die heeft mijn sub verplaatst en afgesteld.
Ja na een uurtje dacht ik het houd op, ik zei; dat klopt was ff een baco'tje pakken  ;D
En toen weer verder... ja dat hebben we gehoord. Sorry buuf, heb je er erg last van ? Nou je kijkt meestal alleen in het weekend en schappelijke tijden ... dus nee hoor ga maar lekker kijken.  :worship:

Nou dan gaat er straks nadat ik AZ - AJAX heb gekeken maar weer een BD in ;)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marvin....

hier helaas ook...
de leidingen in de muren zijn ook niet altijd even veilig...

celerontje

Mijn subwoofer staat achter de gevel, trouwens. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Marvin....

dat is nog niets, volgens de buurman staat mijn sub onder zijn bed....  :clapping:

celerontje

Marvin....

was het maar zo, je kan hier voetje van de vloer spelen enkel met de speakers....  :D

overigens ga ik als ik thuis kom even een potje Call of Duty-5 spelen/kijken, het netwerk is opnieuw geinstalleerd en nu loopt die X-doos te zeuren over een NAT instelling, maar eens kijken (on-topic dus, :D) of ik wel gewoon online kan spelen..

celerontje

Als dat ding NAT wil, gebruik je dit maar:
:D

Marvin....

o ik ben makkelijk hoor, als het niet lukt dan gaat ie gewoon onder de koude douche.
dat zal hem leren...!  :crazy:

MaxxMark

Net Galaxy Quest gekeken. Blijft toch ook wel heel erg vermakelijk :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Marvin....

ik heb van de week Generation Kill gekeken, dat vond ik wel een vermakelijke serie...

MaxxMark

Citaat van: Marvin.... op oktober 25, 2009, 20:45:40
ik heb van de week Generation Kill gekeken, dat vond ik wel een vermakelijke serie...

Daar ga ik ook aan beginnen :) Gister nacht binnen getrokken, nog geen tijd gehad het te checken.

Vandaag wel weer 3 ep's van Carnivale gekeken. Die serie blijft toch ook ontzettend vaag, raar en bizar :)

Kwabbernoot

Zojuist Knowing gekeken. Voor mijn gevoel waren het twee losse verhalen welke beide opzich wel een leuke film hadden kunnen opleveren. Echter aan elkaar geknoopt leverde het een zeer gammel verhaal op. Jammer maar toch nog wel mee vermaakt.

Groeten...

hoekie

Het is Horton geworden, leuke film... vond m niet super.
Wel wat betreft beeld en geluid! Maar de vrouw keek mee... en dan mag die niet zo hard ;)

celerontje

Marvin....

gek genoeg zit ik 'Suske en Wiske - Texas Rakkers' te kijken ...
even checken of 'ie werkt, kan hem gewoon niet afzetten....   ::)

Lars_Portman

Flawless (2007)

Leuk filmpje voor tussendoor maar niet heel bijzonder..
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

reza

Net UP gekeken in 1080p De film was prima een 6.8/10 leuk verhaal
maar tjonge jongen wat een geweldige graphics!!!!!!

Nog maar zelden een film gezien met zoveel detail in kleding en omgeving enz
echt geweldig!! Krijgt voor film kwaliteit een 9.3/10 echt super!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

celerontje

6,8?
Ik vind 'm toch wel op z'n minst een 7.5 waard!

Die vogel is echt geweldig:
Com'on, go away, sue! -Pwawawa :clapping:

MaxxMark

Ik had moet i kzeggen ook hogere verwachtingen van Up (heb em gister gezien).

Ik vond hem zeer vermakelijk. Maar ik blijf denk ik steken rond de 7.

Ik vond het wel knap hoe ze de personages neer weten te zetten! Daar geef ik ze wel een dikke 8 voor.

celerontje

Alleen vind ik dat dat Wall-E een hogere waardering verdient dan UP, maar daar denken veel IMDb stemmers kennelijk anders over.

Ik heb zelf UP in 3D gezien, wat een grote meerwaarde heeft bij de scenes die zich in de lucht afspelen. :pompom:

ksi

Citaat van: Snutchz op oktober 25, 2009, 14:27:38
..zo gesloten als wat  :dozingoff:
Ging ie dood? hij werd gereanimeerd maar verder? de rest is aardig open einde dacht ik.

Nooff

Citaat van: celerontje op oktober 26, 2009, 17:45:41
Alleen vind ik dat dat Wall-E een hogere waardering verdient dan UP, maar daar denken veel IMDb stemmers kennelijk anders over.

UP is niet te vergelijken met Wall-E en zeker niet een minder cijfer waard. Ik vind UP een heel erg knap staaltje werk, want er zit ongelooflijk veel emotie in de film verwerkt (net als met Wall-E) en de manier waarop er gebruik wordt gemaakt van de allerdaagse dingen is verbluffend. Het is een verhaal die eigenlijk betrekking heeft op een hoop mensen, welliswaar in veel verschillende vormen, zonder dat we er eigenlijk bij stil staan. Dit verhaal spreekt veel meer mensen aan in tegenstelling tot de sience fiction van Wall-E.

Lars_Portman

vanavondt Deel 1 & Deel 2
Capo dei Capi, Il (2007)
Alternatieve titel: Corleone

Morgen hoop ik deel 3 &4 te kijken.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100